Gå til innhold

Far har tappet min konto.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er flott å lese den oppdateringen, TS, og at du har mange rundt deg som vil hjelpe. :)

Anonymkode: 6a489...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Juniper skrev:

håper at du skriver her igjen om du trenger støtte. 

Det er utmerket at du kan tenke deg å støtte trådstarter. Dessverre har noen misforstått ordet og tror at å vrenge ut av seg noen billige ord i en spalte, representerer støtte. Men som du vet, er denslags nøyaktig like verdifullt for mottakeren som det  er kostbart for avsenderen. Dvs. null.
Det er iallfall godt for trådstarter å vite at hun har forpliktende støtte å se fram til, i tilfelle hun kommer til å trenge det.

Anonymkode: 50beb...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er utmerket at du kan tenke deg å støtte trådstarter. Dessverre har noen misforstått ordet og tror at å vrenge ut av seg noen billige ord i en spalte, representerer støtte. Men som du vet, er denslags nøyaktig like verdifullt for mottakeren som det  er kostbart for avsenderen. Dvs. null.
Det er iallfall godt for trådstarter å vite at hun har forpliktende støtte å se fram til, i tilfelle hun kommer til å trenge det.

Anonymkode: 50beb...404

Det var da voldsomt så positiv du er! 

Jeg har "støttet" folk her inne på mange måter. 
Noen ganger har jeg gitt de råd her inne basert på ting de skriver, som har vært til hjelp.
Andre ganger har vi tatt kontakt på PM og snakket direkte der. 
I enkelte tilfeller har vi fortsatt kontakten på meldinger på andre fora, og vært en skulder å gråte på ved behov. 

Og i noen tilfeller har jeg respondert med å hive meg i bilen og kjøre noen timer for å hjelpe en person ut fra helt håpløse forhold som de ikke kom seg ut av uten hjelp. 

Å skulle si at ordene noen skriver her inne er null verdt for både avsender og mottaker beviser vel bare at du ikke setter deg inn i det enkelte av oss skriver og hva enkelte faktisk gjør for å hjelpe medmennesker! 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 8.50, Outlander skrev:

Kom på besøk til mor og far. Ha en veldig koselig kveld. Når faren ikke ser, ta nøkkelen til bilen, tar bilen, og selge den på FINN.  Får en drittsekk av en far du har og en tafatt mor som tillatt dette. 

Og så kommer ts i fengsel. Det er bedre at ts får pengene sine på lovlig måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...