AnonymBruker Skrevet 15. august #2761 Del Skrevet 15. august I hage/dyrke/drivhus grupper er det titalls bilder hver dag av "dagens fangst". Alle interesante og lærerike innlegg blir borte i bilder av squash og tomat. Anonymkode: e7fab...887 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2762 Del Skrevet 21. august På den ene gruppa for gavekort og rabatter hos Color Line har det vært litt høy temperatur i dag. Et medlem la nemlig ut et innlegg noe ala dette tidligere i dag: Jeg har verken et barn med hjerteproblemer eller en venn med uhelbredelig kreft. Har ikke mistet jobben og sliter ikke med at NAV holder igjen pengene mine. Kona fyller ikke 40. Her er det altså ingen tåredryppende historie, jeg velger å være ærlig på at jeg ønsker meg en gratistur med Color Line til Kiel. Vil ikke betale en krone! Legger ut dette anonymt (som jeg har inntrykk av at er veldig populært🙃). Har du et gavekort å gi meg; legg igjen en kommentar og jeg tar kontakt med deg på PM. Dette satte selvsagt fyr på kommentarfeltet. Mange mener han håner de som har lagt ut lange, utleverende innlegg i håp om å få et gavekort på gratistur. Men det er også de som mener at det er unødvendig å oppgi grunn for at man ønsker gavekort, at det holder at man skriver hvilken linje man ønsker gavekort til og at det er feil i at det nærmest blir en konkurranse om å ha den mest tåredryppende historien, Admin kommer litt veikt på banen og skriver at han mener TS har et lite poeng og oppfordrer folk til å kun skrive at de ønsker gavekort til XX linje, ikke noe mer. Jeg tenker det burde vært en regel. Anonymkode: b3382...5ad 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2763 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På den ene gruppa for gavekort og rabatter hos Color Line har det vært litt høy temperatur i dag. Et medlem la nemlig ut et innlegg noe ala dette tidligere i dag: Jeg har verken et barn med hjerteproblemer eller en venn med uhelbredelig kreft. Har ikke mistet jobben og sliter ikke med at NAV holder igjen pengene mine. Kona fyller ikke 40. Her er det altså ingen tåredryppende historie, jeg velger å være ærlig på at jeg ønsker meg en gratistur med Color Line til Kiel. Vil ikke betale en krone! Legger ut dette anonymt (som jeg har inntrykk av at er veldig populært🙃). Har du et gavekort å gi meg; legg igjen en kommentar og jeg tar kontakt med deg på PM. Dette satte selvsagt fyr på kommentarfeltet. Mange mener han håner de som har lagt ut lange, utleverende innlegg i håp om å få et gavekort på gratistur. Men det er også de som mener at det er unødvendig å oppgi grunn for at man ønsker gavekort, at det holder at man skriver hvilken linje man ønsker gavekort til og at det er feil i at det nærmest blir en konkurranse om å ha den mest tåredryppende historien, Admin kommer litt veikt på banen og skriver at han mener TS har et lite poeng og oppfordrer folk til å kun skrive at de ønsker gavekort til XX linje, ikke noe mer. Jeg tenker det burde vært en regel. Anonymkode: b3382...5ad Fatter ikke at folk utleverer både seg selv og andre (syke familiemedlemmer m.m) på sånne sider 🤯 Anonymkode: 4fb1a...111 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2764 Del Skrevet 21. august Just now, AnonymBruker said: Fatter ikke at folk utleverer både seg selv og andre (syke familiemedlemmer m.m) på sånne sider 🤯 Anonymkode: 4fb1a...111 Jeg trur at det å utlevere på den måten er litt av poenget. Det er ikke sånn at de har veldig lyst på billetter, og dermed dessverre må utlever om seg selv. Jeg trur det er motsatt, at de har veldig lyst til å fortelle om situasjonen sin, og at billettene bare er en bonus. Anonymkode: 1f025...258 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2765 Del Skrevet 21. august On 6/8/2024 at 10:35 AM, Portia Catonis said: På hytta mi skuer jeg utover titusener av dekar med urørt skog, insektene summer og det er nyklekte fugleunger overalt🐝🪺 Men alle insektene i verden dør jo selvsagt ut hvis ikke Turid-Laila i Oslo bygger insekthotell og lar ugresset gro. Jeg skal si ifra til forskerne at du har insekter på hytta. Krisen er unngått! 👏 Anonymkode: 1f025...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2766 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): På den ene gruppa for gavekort og rabatter hos Color Line har det vært litt høy temperatur i dag. Et medlem la nemlig ut et innlegg noe ala dette tidligere i dag: Jeg har verken et barn med hjerteproblemer eller en venn med uhelbredelig kreft. Har ikke mistet jobben og sliter ikke med at NAV holder igjen pengene mine. Kona fyller ikke 40. Her er det altså ingen tåredryppende historie, jeg velger å være ærlig på at jeg ønsker meg en gratistur med Color Line til Kiel. Vil ikke betale en krone! Legger ut dette anonymt (som jeg har inntrykk av at er veldig populært🙃). Har du et gavekort å gi meg; legg igjen en kommentar og jeg tar kontakt med deg på PM. Dette satte selvsagt fyr på kommentarfeltet. Mange mener han håner de som har lagt ut lange, utleverende innlegg i håp om å få et gavekort på gratistur. Men det er også de som mener at det er unødvendig å oppgi grunn for at man ønsker gavekort, at det holder at man skriver hvilken linje man ønsker gavekort til og at det er feil i at det nærmest blir en konkurranse om å ha den mest tåredryppende historien, Admin kommer litt veikt på banen og skriver at han mener TS har et lite poeng og oppfordrer folk til å kun skrive at de ønsker gavekort til XX linje, ikke noe mer. Jeg tenker det burde vært en regel. Anonymkode: b3382...5ad De gruppene der er fader meg stusselige greier ass… Anonymkode: 77a1b...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #2767 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg trur at det å utlevere på den måten er litt av poenget. Det er ikke sånn at de har veldig lyst på billetter, og dermed dessverre må utlever om seg selv. Jeg trur det er motsatt, at de har veldig lyst til å fortelle om situasjonen sin, og at billettene bare er en bonus. Anonymkode: 1f025...258 Du har nok rett i det. Jeg mistenker at mange er ensomme sjeler som setter pris på "støtten" i form av hjerter osv. fra fremmede i kommentarfeltet. Strengt tatt har de jo ikke råd til å reise om billetten velter budsjettet. På turer med utreise søndag til onsdag (som er de dagene gavekortene gjelder) er som regel billettene billige siden det er de minst populære avgangene. Anonymkode: b3382...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #2768 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 13.01): Hehe, dette minnet meg om da jeg møtte ei venninne fra USA i Roma for noen år siden. Det var hennes første reise utenfor USA og jeg glemmer ikke da vi gikk i en typisk brosteinslagt gate i Trastevere og hun stilte spørsmålet: "How do they make the buildings look so old?" Jeg: 🤯 For henne var det helt ufattelig at bygningene faktisk er gamle, at de ikke er kulisser liksom. Anonymkode: caa3b...5e3 Jeg så dette på en reisegruppe for Italia her om dagen (fra en amerikaner): "Venice... What a disappointment! Old, run down, lots of graffiti and trash everywhere! The Venice at the Venetian is so much better! Just sayin'...😉" Anonymkode: b3382...5ad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 23. august #2769 Del Skrevet 23. august On 8/21/2024 at 7:09 PM, AnonymBruker said: Jeg skal si ifra til forskerne at du har insekter på hytta. Krisen er unngått! 👏 Anonymkode: 1f025...258 Lykke til med insekthotellet ditt. Husk at det tar minst 5 år før insektene flytter inn, de liker best råttent treverk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #2770 Del Skrevet 23. august Portia Catonis skrev (1 time siden): Lykke til med insekthotellet ditt. Husk at det tar minst 5 år før insektene flytter inn, de liker best råttent treverk. Ikke for å avspore tråden, men hos meg flyttet det inn en solid gjeng geithams (kjempeveps) i min splitter nye fuglekasse. Geithams er også insekter, selv om de er på størrelse med en Cessna.... Anonymkode: a74e7...b0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #2771 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 9.57): Jeg så dette på en reisegruppe for Italia her om dagen (fra en amerikaner): "Venice... What a disappointment! Old, run down, lots of graffiti and trash everywhere! The Venice at the Venetian is so much better! Just sayin'...😉" Anonymkode: b3382...5ad Men han har jo helt rett.... Venezia er over-turistifisert, overbefolket, møkkete og dyrt. Skal ikke uttale meg om The Venetian......tviler på det kan sammenlignes... 😄 Anonymkode: 0f2af...d9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå