AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1401 Del Skrevet 4. november 2020 On 11/2/2020 at 11:35 PM, Skogkløver said: En i sygruppen er strålende fornøyd med et nytt funn på IKEA. "Dusker til luer, mykt og deilig stoff med glidelås i siden" 🤔 hun har altså funnet en stygg syntetisk pute med dusker på. Nå vil hun ha gode tips til hva hun kan lage av den. Er det innafor å skrive at hun bare skulle gått rett forbi? 😳 haha, så den også. Men er jo slags "kupp", hun fikk vel 10-20 små dusker for 40 kr og kan fortsatr bruke putetrekk. Anonymkode: ec952...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 4. november 2020 #1402 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg har en kjempefin villmarksgenser som jeg kun bruker på tur og aldri på hundearrangement, fordi halvparten av de oppmøtte har samme genser.... litt kjipt, fordi den er god og sinnsykt varm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1403 Del Skrevet 4. november 2020 På 2.11.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev: Jeg er drittlei villmarksgenseren. Den er OVERALT og jeg hater den! Synes den ser skikkelig harry ut og den er schtøgg. Sånn, var jeg sur nok? Åh, det var godt å få ut. Unnskyld til dere som synes den er fin, den bare minner meg om poteavtrykkene "alle" skulle tatovere seg med på 90tallet. Schtøgt. Anonymkode: e71ca...4e4 Synd også den er drita stygg! Skjønner ikke greia Anonymkode: 43737...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. november 2020 #1404 Del Skrevet 4. november 2020 Aggressivt korssting leverer idag. Mest antagelig fordi en god del nerver er i høyspenn på grunn av det amerikanske valget. En amerikaner som bor i Norge deriblant er med på å piske opp stemningen, og har til og med kommet med personangrep mot vedkommende som har brodert. Fordi det passet ikke med dems idealer eller noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1405 Del Skrevet 4. november 2020 27 minutter siden, Emmelise skrev: Aggressivt korssting leverer idag. Mest antagelig fordi en god del nerver er i høyspenn på grunn av det amerikanske valget. En amerikaner som bor i Norge deriblant er med på å piske opp stemningen, og har til og med kommet med personangrep mot vedkommende som har brodert. Fordi det passet ikke med dems idealer eller noe. Om ikke annet var det i hvert fall en av de mer interessante diskusjonene jeg har lest i en Facebook-gruppe i det siste. Minus personangrep, det trengs ikke. Anonymkode: f52ac...50a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. november 2020 #1406 Del Skrevet 4. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ikke annet var det i hvert fall en av de mer interessante diskusjonene jeg har lest i en Facebook-gruppe i det siste. Minus personangrep, det trengs ikke. Anonymkode: f52ac...50a Ganske unødvendige de ja. Men jeg humret litt da amerikanere først hadde sagt "Fuck you" til brodøsen og etter sier noe om at Trump-parten bruker "F-ordet". Og da ble jeg oppriktig nysgjerrig på hvilke av de hun mener. Fitte, Fuck, Fag? Samtalen gikk på både norsk og engelsk, så det er jo nesten umulig å forstå hva hun egentlig henviser til. Og ved dette tidspunktet tror jeg det er best jeg ikke spør.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1407 Del Skrevet 4. november 2020 Åherlighet når det er snakk om admins som lever i sin egen verden. På facebooksiden «strikking» er det IKKE lov å reklamere for sider eller drive med kjøp og salg, admin har selv laget denne regelen. Nå har admin lagt ut reklame for en healing side 😂 gjett om folk reagerer da! Å det er også noen som mener at siden det er denne admin sin gruppe så må hu jo få legge ut det hu vil 😂 Anonymkode: 5d486...fa8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1408 Del Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åherlighet når det er snakk om admins som lever i sin egen verden. På facebooksiden «strikking» er det IKKE lov å reklamere for sider eller drive med kjøp og salg, admin har selv laget denne regelen. Nå har admin lagt ut reklame for en healing side 😂 gjett om folk reagerer da! Å det er også noen som mener at siden det er denne admin sin gruppe så må hu jo få legge ut det hu vil 😂 Anonymkode: 5d486...fa8 Å i tillegg har vi så klart «scroll videre hvis du ikke liker det» folkene 😛 Anonymkode: 5d486...fa8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1409 Del Skrevet 4. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åherlighet når det er snakk om admins som lever i sin egen verden. På facebooksiden «strikking» er det IKKE lov å reklamere for sider eller drive med kjøp og salg, admin har selv laget denne regelen. Nå har admin lagt ut reklame for en healing side 😂 gjett om folk reagerer da! Å det er også noen som mener at siden det er denne admin sin gruppe så må hu jo få legge ut det hu vil 😂 Anonymkode: 5d486...fa8 Herrejesus! Rakk akkurat å lese alt før innlegget ble slettet. Bli spådd i kaffegrut?! Anonymkode: 43737...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. november 2020 #1410 Del Skrevet 4. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åherlighet når det er snakk om admins som lever i sin egen verden. På facebooksiden «strikking» er det IKKE lov å reklamere for sider eller drive med kjøp og salg, admin har selv laget denne regelen. Nå har admin lagt ut reklame for en healing side 😂 gjett om folk reagerer da! Å det er også noen som mener at siden det er denne admin sin gruppe så må hu jo få legge ut det hu vil 😂 Anonymkode: 5d486...fa8 Herregud. Regler er jo regler og det burde jo gjelde for alle. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig og har søkt om medlemskap i gruppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1411 Del Skrevet 4. november 2020 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Herregud. Regler er jo regler og det burde jo gjelde for alle. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig og har søkt om medlemskap i gruppen. I motsetning til alle som laget et stort poeng og skrev «MELDER MEG UT» «useriøst, hadebra» 🙈 dramaaa Anonymkode: 5d486...fa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. november 2020 #1412 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I motsetning til alle som laget et stort poeng og skrev «MELDER MEG UT» «useriøst, hadebra» 🙈 dramaaa Anonymkode: 5d486...fa8 Ja, det er helt sikkert maaaaaange i gruppen som gråter sine modige tårer fordi noen melder seg ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1413 Del Skrevet 4. november 2020 Stol aldri på noen som har mellomrom før punktum og komma... Anonymkode: 43737...bb7 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1414 Del Skrevet 4. november 2020 Er med i en gruppe for Bullet Journal. Reglene er ganske klare på at ting som ikke har med BuJo å gjøre hører ikke hjemme i gruppa. I 2 perioder har det vært overflod av Black Lifes Matters i den gruppa. Altså sånne svære diskusjoner i massevis av tråder osv. Selv om jeg støtter BLM, så vil jeg ikke se noe om det når jeg vil lese om tusjer og bøker, inspirasjon til tegninger og oppsett osv. De argumenterer med at det er noe mange skriver om.i BuJoen sin, så derfor passer det. Men da kan man jo si at alt mellom himmel og jord kan passe i gruppa da, for mange skriver om hvilket som helst tema i sin Bujo. Anonymkode: 5c7a5...5ee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1415 Del Skrevet 4. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stol aldri på noen som har mellomrom før punktum og komma... Anonymkode: 43737...bb7 Hva med de som ikke har mellomrom etter komma og punktum da,slik som dette.eller dette? 🙊 Anonymkode: 5d486...fa8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1416 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er med i en gruppe for Bullet Journal. Reglene er ganske klare på at ting som ikke har med BuJo å gjøre hører ikke hjemme i gruppa. I 2 perioder har det vært overflod av Black Lifes Matters i den gruppa. Altså sånne svære diskusjoner i massevis av tråder osv. Selv om jeg støtter BLM, så vil jeg ikke se noe om det når jeg vil lese om tusjer og bøker, inspirasjon til tegninger og oppsett osv. De argumenterer med at det er noe mange skriver om.i BuJoen sin, så derfor passer det. Men da kan man jo si at alt mellom himmel og jord kan passe i gruppa da, for mange skriver om hvilket som helst tema i sin Bujo. Anonymkode: 5c7a5...5ee Hva er vitsen med hobbygrupper om de skal få handle om alt annet til slutt? Regler er regler. Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å gjøre som gruppereglene sier 🙈 Anonymkode: 5d486...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1417 Del Skrevet 4. november 2020 På 29.10.2020 den 15.40, Caroline1986 skrev: Fyfader jeg takler ikke sånne dyredagbøker. Eller dyreinstaprofiler hvor folk skriver for dyra sine. Får serr utslett Min hund har instakonto 😂 men han er en sjelden rase da 😎 Anonymkode: 261d0...95c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1418 Del Skrevet 4. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med de som ikke har mellomrom etter komma og punktum da,slik som dette.eller dette? 🙊 Anonymkode: 5d486...fa8 Det er greiere, for det ser mer ut som slurvefeil Anonymkode: 43737...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1419 Del Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er greiere, for det ser mer ut som slurvefeil Anonymkode: 43737...bb7 Huff nei 🙈 Anonymkode: 5d486...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1420 Del Skrevet 4. november 2020 På 3.11.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke den er regelrett stygg, men jeg orker ikke «mote» 😬 ALLE vil ha det samme! Sånn som cortina! Jeg er så dritt lei den genseren! Anonymkode: 5d486...fa8 Men nå skal du strikke vest 🤩🤪😂 Anonymkode: 261d0...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå