Gå til innhold

En skikkelig sur og negativ tråd om ting som irriterer grenseløst på hobbygrupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men nå skal du strikke vest 🤩🤪😂

Anonymkode: 261d0...95c

Søsteren min har bedt om en i julegave, å det er den ENESTE jeg skal lage 😂 

Anonymkode: 5d486...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min har bedt om en i julegave, å det er den ENESTE jeg skal lage 😂 

Anonymkode: 5d486...fa8

Ser det på de lokale salgssidene😅 Du kan si at nattevaktene på omsorgsentrene har storproduksjon 😌

Anonymkode: 261d0...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke den er regelrett stygg, men jeg orker ikke «mote» 😬 ALLE vil ha det samme! Sånn som cortina! Jeg er så dritt lei den genseren! 

Anonymkode: 5d486...fa8

Cortina- og setesdals-gensere synes jeg er fine. Mariusgensere og annet med marisumønster på derimot :kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vest er det som er så in da? Pokker også, jeg har utrolig yst til å strikke en Fair Isle vest, har mønster og alt liggende siden evigheter også.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, onyx skrev:

Hva slags vest er det som er så in da? Pokker også, jeg har utrolig yst til å strikke en Fair Isle vest, har mønster og alt liggende siden evigheter også.... 

Alle strikkevester 😅 så bare å kjøre på 

Anonymkode: 5d486...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Emmelise said:

Aggressivt korssting leverer idag. Mest antagelig fordi en god del nerver er i høyspenn på grunn av det amerikanske valget.
En amerikaner som bor i Norge deriblant er med på å piske opp stemningen, og har til og med kommet med personangrep mot vedkommende som har brodert. Fordi det passet ikke med dems idealer eller noe. 

Ooooog, der ble gruppen lagt ned, gitt...:plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle strikkevester 😅 så bare å kjøre på 

Anonymkode: 5d486...fa8

Men jeg VIL jo ikke være trendy 😭 Dette ødelegger strikkeplanene mine, får heller gjøre ferdig noen UFOer 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emmelise skrev:

Aggressivt korssting leverer idag. Mest antagelig fordi en god del nerver er i høyspenn på grunn av det amerikanske valget.
En amerikaner som bor i Norge deriblant er med på å piske opp stemningen, og har til og med kommet med personangrep mot vedkommende som har brodert. Fordi det passet ikke med dems idealer eller noe. 

Holy crap, den hadde jeg ikke fått med meg! 😮
Skjønner ikke hvorfor folk klager, hun har jo klart å få folk til å fly i tottene på hverandre over et borderi. Det blir ikke mer aggressivt enn det, og må jo være midt i blinken for gruppa! :nigo:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Knirke skrev:

Ooooog, der ble gruppen lagt ned, gitt...:plystre:

Sjeldent jeg blir overraska over noe jeg ser på internettet, men jeg ble faktisk det.

Godt mulig det har vært planlagt hele veien at de skulle gi seg og det bare var tilfeldig det sammenfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, onyx skrev:

Men jeg VIL jo ikke være trendy 😭 Dette ødelegger strikkeplanene mine, får heller gjøre ferdig noen UFOer 😆

Du kan tjene gode penger på den da 😅

Anonymkode: 5d486...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emmelise said:

Sjeldent jeg blir overraska over noe jeg ser på internettet, men jeg ble faktisk det.

Godt mulig det har vært planlagt hele veien at de skulle gi seg og det bare var tilfeldig det sammenfalt.

merkelig utvikling, men jeg må si at jeg heller støtter nedlegging enn sensurering... Sitat fra kommentarfeltet: 

Quote

Ekstremt hvor mye privilegier skinner gjennom når man mener at man skal ha respekt for begge siders meninger🙄😒

Denne skjønte jeg ikke i det hele tatt... Når ble det et rikmannsgode å støtte ytringsfriheten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Knirke skrev:

Denne skjønte jeg ikke i det hele tatt... Når ble det et rikmannsgode å støtte ytringsfriheten?

Den ble litt rar syntes jeg, men kanskje vedkommende mente at vi var priviligerte fordi vi lever i et samfunn hvor det faktisk er et alternativ framfor å stå på hver sin side av gjerdet og skrike til hverandre?

Eller noe...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Honey Dew skrev:

Cortina- og setesdals-gensere synes jeg er fine. Mariusgensere og annet med marisumønster på derimot :kvalm:

Har alltid likt Mariusgensere, men de har ødelagt det med å trykke mønsteret på absolutt alt fra kopper og kar til gud vet hva. Det har blitt som hvilken som helst logo for meg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk termingruppa jeg var i når jeg var gravid var værre. 
Hva skal jeg pakke i fødebaggen? Hva har du pakka i fødebaggen? Burde man ha sjokolade i fødebaggen? NÅR PAKKET DU FØDEBAGGEN??

Anonymkode: 15176...822

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan tjene gode penger på den da 😅

Anonymkode: 5d486...fa8

Nei, der priset du borti noe som irriterer meg grenseløst i mange strikkegrupper, for det er INGEN som tjener gode penger på hjemmestrikk. Når ble det å jobbe i 20-30+ timer med en mønstergenser for så å få betalt 1500 inklusive garn å tjene "gode penger"? Har noen giddet å regne på timelønna? Åneida, strikkere bare strikker for de elsker det (selvfølgelig) så da kan de ikke kreve å få betalt for håndverket sitt heller... 🙄 

Nei, får bare strikke den vesten min. Det er neppe det folk på strikkegruppene strikker uansett. Kjenner jeg nivået rett går det vel i  meget enkel fasongløs rettstrikk. ;) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, onyx skrev:

Nei, der priset du borti noe som irriterer meg grenseløst i mange strikkegrupper, for det er INGEN som tjener gode penger på hjemmestrikk. Når ble det å jobbe i 20-30+ timer med en mønstergenser for så å få betalt 1500 inklusive garn å tjene "gode penger"? Har noen giddet å regne på timelønna? Åneida, strikkere bare strikker for de elsker det (selvfølgelig) så da kan de ikke kreve å få betalt for håndverket sitt heller... 🙄 

Nei, får bare strikke den vesten min. Det er neppe det folk på strikkegruppene strikker uansett. Kjenner jeg nivået rett går det vel i  meget enkel fasongløs rettstrikk. ;) 

Jeg er strikker selv så jeg veit hva du snakker om 😅 men alt jeg ikke vil ha selv selger jeg. Har jeg igjen restgarn lager jeg noe av det og selger, så får jeg igjen noe for det. Var ment litt humoristisk det jeg sa å da ;) 

Anonymkode: 5d486...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er strikker selv så jeg veit hva du snakker om 😅 men alt jeg ikke vil ha selv selger jeg. Har jeg igjen restgarn lager jeg noe av det og selger, så får jeg igjen noe for det. Var ment litt humoristisk det jeg sa å da ;) 

Anonymkode: 5d486...fa8

Joda, jeg skjønte det var ment humoristisk altså. Men måtte bare blåse ut litt.... sikkert fordi jeg er drittlei av at mannen er på hjemmekontor... 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, onyx skrev:

Joda, jeg skjønte det var ment humoristisk altså. Men måtte bare blåse ut litt.... sikkert fordi jeg er drittlei av at mannen er på hjemmekontor... 😅

Føler den 🙊😂

Anonymkode: 5d486...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, onyx skrev:

Nei, der priset du borti noe som irriterer meg grenseløst i mange strikkegrupper, for det er INGEN som tjener gode penger på hjemmestrikk. Når ble det å jobbe i 20-30+ timer med en mønstergenser for så å få betalt 1500 inklusive garn å tjene "gode penger"? Har noen giddet å regne på timelønna? Åneida, strikkere bare strikker for de elsker det (selvfølgelig) så da kan de ikke kreve å få betalt for håndverket sitt heller... 🙄 

Nei, får bare strikke den vesten min. Det er neppe det folk på strikkegruppene strikker uansett. Kjenner jeg nivået rett går det vel i  meget enkel fasongløs rettstrikk. ;) 

Herregud å fort du strikker da! 🙉 jeg bruker sikkert 100 timer 

Anonymkode: 43737...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...