Gå til innhold

Er det patetisk å dra til utlandet og finne seg en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et forhold bak meg, og er gift med annen i dag, takket være World of Warcraft. Kanskje noe for deg? :) 

Anonymkode: b4d81...a91

Haha. Jeg og eksen møttes også gjennom wow. Haha 😅

Anonymkode: 440fe...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, kjæreste er ikke en menneskerett. Tror du virkelig at denne mannen du har lyst å kjøpe, kommer til å elske deg? Tvilsomt. Jeg tenker som så... i og med at "ingen" vil bli sammen med deg, har du tenkt over om det kanskje er du som er problemet, og ikke den hele norske mannlige befolkning? Det er tydeligvis noe med deg, så jeg ville tenkt litt på den. Den nyinnkjøpte mannen din fra Thailand kommer også til å rømme temmelig fort når han finner ut hvor kjedelig, sjalu, kontrollerende, dum du er (altså, bare et knippe "forslag" over hva som kan "feile" deg). 

Gå inn i deg selv, det er åpenbart der problemet ligger. Masse lykke til.

Anonymkode: 9bc8d...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, jeg koser meg i sofaen mens min argentinske mann lager middag til familien. Han ryddet og vasket nesten hele huset før jeg kom hjem fra jobb mens han var hjemme med sykt barn. Sinnsykt deilig! Du vet, Argentina er nabolandet til Chile, eller? Så synd at han ikke er opptatt av likestilling, og flyr rundt og er utro heletiden. Snufs... Utenlandske menn er så slemme!! Snufs snufs.

Anonymkode: e8279...fa7

Så fint du har funnet deg en decent mann som er som de fleste norske menn da. Gratulerer,vil du ha en medalje eller noe?

Og har forresten vært i både Argentina og Chile😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kjæreste er ikke en menneskerett. Tror du virkelig at denne mannen du har lyst å kjøpe, kommer til å elske deg? Tvilsomt. Jeg tenker som så... i og med at "ingen" vil bli sammen med deg, har du tenkt over om det kanskje er du som er problemet, og ikke den hele norske mannlige befolkning? Det er tydeligvis noe med deg, så jeg ville tenkt litt på den. Den nyinnkjøpte mannen din fra Thailand kommer også til å rømme temmelig fort når han finner ut hvor kjedelig, sjalu, kontrollerende, dum du er (altså, bare et knippe "forslag" over hva som kan "feile" deg). 

Gå inn i deg selv, det er åpenbart der problemet ligger. Masse lykke til.

Anonymkode: 9bc8d...670

Ja jeg vet jeg er stygg og jævlig og at alle menn hater meg. Du trenger ikke minne meg på det. Har brukt 100.000 kr på operasjoner og diverse ting for å fikse utseendet. Ingen som vil ha meg uansett hva jeg gjør :(

Anonymkode: 452a4...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært stygg hadde det vært en "lett" jobb. Så da utelukker vi det. Men altså er du en kjedelig person? Har du ikke sosiale antenner? Hva er greia liksom? 

Anonymkode: 9bc8d...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Så fint du har funnet deg en decent mann som er som de fleste norske menn da. Gratulerer,vil du ha en medalje eller noe?

Og har forresten vært i både Argentina og Chile😊

Nei, han er ikke som de fleste norske menn selvom vi har like plikter og rettigheter. Det er "vanlig" blant norske par å leve sitt eget liv mens man er i parforhold. Nå generaliserer jeg nok, men det er vanlig blant våre venner at man går på byen med vennene uten partner, reiser på hytteturer med venner, t.o.m ferieturer. Jeg og mannen min gjør slike ting sammen. Kanskje en bytur uten hverandre et par ganger i året, men vi reiser på hytteturer og ferier sammen. Ikke fordi han eller jeg er sjalu, men fordi vi trives svært godt i hverandre selskap. Har hatt norske kjærester før og da var forholdene preget av sjalusi, depresjon, drama etc som jeg heldigvis slipper å forholde meg til nå.For all del det finnes masse flotte norske menn, men det finnes fantastiske menn flere steder i verden. Det er naivt å hevde at Norge og nordmenn er best i verden.

Anonymkode: e8279...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne? 

Har ikke sett den, skal se den nå...Takk for tips :) NB! Er ikke TS, ei heller på utkikk etter en kjøpemann...lykkelig med min norske (snille,kjekke,barske,morsomme) mann.

Anonymkode: 8d21b...92a

Herremin, han på bildet ser jeg rett og slett skummel ut. Aldri i livet om jeg hadde falt for han, ikke engang i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet jeg er stygg og jævlig og at alle menn hater meg. Du trenger ikke minne meg på det. Har brukt 100.000 kr på operasjoner og diverse ting for å fikse utseendet. Ingen som vil ha meg uansett hva jeg gjør :(

Anonymkode: 452a4...f64

Å fikse selvfølelsen og selvtilliten hos en psykolog er lett som en plett. Og langt mindre krevende enn et forhold med en tilfeldig utlending og tusenvis av kroner hos en kirurg. 

Dessuten er gevinsten langt større. Noen timer hos psykolog og en helt ny verden vil åpne seg for deg, hvor du kan velge og vrake i norske menn. For det er ikke utseende som hindrer deg, det er selvfølelsen din.

Anonymkode: 31af1...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å fikse selvfølelsen og selvtilliten hos en psykolog er lett som en plett. Og langt mindre krevende enn et forhold med en tilfeldig utlending og tusenvis av kroner hos en kirurg. 

Dessuten er gevinsten langt større. Noen timer hos psykolog og en helt ny verden vil åpne seg for deg, hvor du kan velge og vrake i norske menn. For det er ikke utseende som hindrer deg, det er selvfølelsen din.

Anonymkode: 31af1...92c

Åpenbart lurt å fikse selvfølelsen og selvtilliten, men at det er lett som en plett det er en kraftig overdrivelse. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vært stygg hadde det vært en "lett" jobb. Så da utelukker vi det. Men altså er du en kjedelig person? Har du ikke sosiale antenner? Hva er greia liksom? 

Anonymkode: 9bc8d...670

Ikke vet jeg altså. Har jo mange venner og interesser, så hvis jeg var så kjedelig hadde jeg vel ikke hatt noen som helst? Sosiale antenner vil jeg si jeg har, er veldig påpasselig med hva jeg sier til de jeg dater og sånn. Altså temaer man unngår og sånt. 

Anonymkode: 452a4...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Jeg er ganske sjokkert over svarene i denne tråden. Når ble det greit å kjøpe seg en partner? 

Nei, du kan ikke kjøpe deg et annet menneske. Det er menneskehandel. Vil du bo sammen med, og gifte deg med en person som ser på deg som eneste vei ut av livet han lever, og ikke liker deg for den du er som person men som siste utvei? Hvor lykkelig tror du dere vil bli i et slikt forhold, og hvordan tror du det vil føles for han å bli kjøpt som kveg på marked. Bare fordi du har penger og er fra Norge kan du ta han med deg hjem, som han var et løsøre. 

At du i det hele tatt tenker på at du skal kjøpe deg en mann burde ringe en del bjeller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det er ikke tull engang😂

Anonymkode: b6345...d71

Beste forslaget til nå. Ville prøvd dette før kjøp av hund som ikke er gjenomtenkt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er ikke som de fleste norske menn selvom vi har like plikter og rettigheter. Det er "vanlig" blant norske par å leve sitt eget liv mens man er i parforhold. Nå generaliserer jeg nok, men det er vanlig blant våre venner at man går på byen med vennene uten partner, reiser på hytteturer med venner, t.o.m ferieturer. Jeg og mannen min gjør slike ting sammen. Kanskje en bytur uten hverandre et par ganger i året, men vi reiser på hytteturer og ferier sammen. 

Anonymkode: e8279...fa7

Hjelpe meg. Det er jo dritkult og utrolig deilig å gjøre slike ting uten partner? Hva er problemet med at vennene deres velger det? For det høres nesten ut som om du mener dere velger noe "bedre". 

For ordens skyld; min norske mann og jeg pleier også å gjøre slike ting sammen, og ja, vi trives i hverandres selskap, tror det er ganske vanlig i parforhold. Men jeg kunne gjerne ha gjort det uten ham også.

Anonymkode: c3aa9...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det eneste patetiske er å ikke trives alene.

Du har til og med en katt. Du er kjempeheldig. Hva skal du med en mann? Utrolig mye annet å finne på.  

 

 

Anonymkode: c3aa9...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Det kan du lure på skrev:

Dra til Tyrkia så kommer du til å føle deg som den siste matbiten i hele verden

Skal man ta nordmenn og den siste matbiten så blir den aldri tatt. 

Det var vel det som var poenget... :blush:

Anonymkode: ddc33...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg skrev ikke ALLE,men generelt.

Kos deg i Marokko du og få på den hijaben snarest.

Ei venninne av meg er gift med en marokkansk mann, og de bor i Norge. Han er ikke muslim og hun går ikke i hijab. Fordømmelse mot andre mennesker gjør deg svært uattraktiv. 

Norske menn er likestilte? De NORSKE mennene som finner seg koner fra andre land vil gjerne ha ei som ikke er så likestilt. 

Anonymkode: ddc33...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du heldig og har oppdradd barna dine bra. Men jeg kan aldri tenke meg at du ikke har en drøss med venninner som slites med menn som behandler dem som søppel fordi dette ikke er noe som bare skjer for noen få kvinner som ikke klarer sette grenser, men for nesten alle, der det å bli behandlet bra er en kuriositet. 

Dette er liksom det en må forvente å få oppleve i dag: menn som bare iskaldt bruker kvinner til sex og driter i dem etterpå som om de ikke har følelser, menn i forhold som bruker kvinner som husholdersker og pynt i årevis for å forlate dem når det stilles noen krav pga barneønske/eksisterende barn, menn som presser kvinner til aborter for å unngå ansvar for barn uten tanke for hva de gjør med kvinnen, menn som er utro og har seg med damer på dattera sin alder på si, menn som psykisk torrtuerer de de er sammen med med å hakke på absolutt alt kvinnene gjør år etter år, i det hele tatt: menn som tar, tar og tar men der hva de selv gir ikke eksisterer i regnestykket i det hele tatt. 

Anonymkode: 91d17...f40

Jeg kjenner ingen mennesker som behandler partnerne sine som søppel. Alle blir jo behandlet bra, og de som ikke blir det gjør det slutt ganske så fort. Det sier noe om din omgangskrets dette, menn som tar, tar, tar? Det er brødrene mine, mannen min, sønnen min i fremtiden, vennene mine, kollegaene mine, naboene mine og faren min du her snakker om! Ingen av dem er slik. Det er virkelig ikke noe som skjer nesten alle, ærlig talt, dette er lavmål.

Anonymkode: c60b2...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpe meg. Det er jo dritkult og utrolig deilig å gjøre slike ting uten partner? Hva er problemet med at vennene deres velger det? For det høres nesten ut som om du mener dere velger noe "bedre". 

For ordens skyld; min norske mann og jeg pleier også å gjøre slike ting sammen, og ja, vi trives i hverandres selskap, tror det er ganske vanlig i parforhold. Men jeg kunne gjerne ha gjort det uten ham også.

Anonymkode: c3aa9...953

Kanskje det er dritkult, men vi har ikke behov for å dra på gutteturer/jenteturer/venneturer uten hverandre, og jeg er veldig glad for at det er sånn. Vi har begrenset ferietid, og da vil vi bruke det med familien. Det er veldig vanlig blant latinamerikanere at familie kommer først. Jeg ser selvfølgelig at familie spiller en stor rolle i blant nordmenn, men venner har en sterkere rolle enn det som er vanlig for oss. Hadde vært utenkelig at mannen hadde dratt på kitetur med en venn/venninne i en uke, eller guttetur til Thailand. Vi har også begrenset feriebudsjett og det hadde vært rart om han eller jeg hadde prioritert å bruke 10000 kr på en utdrikningshelg i utlandet. Så ja, i følge meg har vi et meget godt forhold, men jeg respekteter at ikke alle hadde likt seg i et forhold hvor man bruke mesteparten av fritiden med familien.

Anonymkode: e8279...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...