Gå til innhold

Er det patetisk å dra til utlandet og finne seg en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest canacas

Altså, menn tar det de får (på tinder), men møter de på en dame de liker så roer de seg ned  de også. Sørg for at du har noe å by på, annet enn tilfeldig sex! Så tipper jeg det vil snu litt. Vil du ha kvalitet må du tilby kvalitet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det sannsynligvis en mann som har skrevet denne tråden fordi han vil ta kvinner på at de forskjellsbehandler menn og kvinner som vil kjøpe sex

Anonymkode: 4d8da...fa9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Tyrkia så kommer du til å føle deg som den siste matbiten i hele verden

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg ville dratt rundt på et sotrør på 1,50 h, men nå er jeg mye høyere da.. 

Hvorfor dra helt til Thailand eller Cuba mye bra nede i Europa også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil gå etter ikke-vestlige menn.

Jeg møtte en amerikaner på tinder. Og har dater flere amerikanere på tinder. Like amerikanere bedre enn norske menn...

Kunne for øvrig aldri blitt sammen med en mann fra Midtøsten, Asia eller Afrika! 

Anonymkode: 29511...b63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, makkapakka skrev:

Jeg vet ikke helt om jeg ville dratt rundt på et sotrør på 1,50 h, men nå er jeg mye høyere da.. 

Hvorfor dra helt til Thailand eller Cuba mye bra nede i Europa også. 

Det er mennesker du omtaler, da får du omtale dem med mer respekt enn slikt språk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Pås skrev:

Jeg skjønner det ikke! Jeg har en helt fantastisk mann, sønnen min er helt fantastisk mann for sin kone, og datteren min har en helt fantastisk kjæreste! Hvor kommer alt dette om norske menn fra? 

 

Da er du heldig og har oppdradd barna dine bra. Men jeg kan aldri tenke meg at du ikke har en drøss med venninner som slites med menn som behandler dem som søppel fordi dette ikke er noe som bare skjer for noen få kvinner som ikke klarer sette grenser, men for nesten alle, der det å bli behandlet bra er en kuriositet. 

Dette er liksom det en må forvente å få oppleve i dag: menn som bare iskaldt bruker kvinner til sex og driter i dem etterpå som om de ikke har følelser, menn i forhold som bruker kvinner som husholdersker og pynt i årevis for å forlate dem når det stilles noen krav pga barneønske/eksisterende barn, menn som presser kvinner til aborter for å unngå ansvar for barn uten tanke for hva de gjør med kvinnen, menn som er utro og har seg med damer på dattera sin alder på si, menn som psykisk torrtuerer de de er sammen med med å hakke på absolutt alt kvinnene gjør år etter år, i det hele tatt: menn som tar, tar og tar men der hva de selv gir ikke eksisterer i regnestykket i det hele tatt. 

Anonymkode: 91d17...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at utenlandske menn er noe mer seriøse enn norske menn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

menn som bare iskaldt bruker kvinner til sex og driter i dem etterpå som om de ikke har følelser, menn i forhold som bruker kvinner som husholdersker og pynt i årevis for å forlate dem når det stilles noen krav pga barneønske/eksisterende barn, menn som presser kvinner til aborter for å unngå ansvar for barn uten tanke for hva de gjør med kvinnen, menn som er utro og har seg med damer på dattera sin alder på si, menn som psykisk torrtuerer de de er sammen med med å hakke på absolutt alt kvinnene gjør år etter år, i det hele tatt: menn som tar, tar og tar men der hva de selv gir ikke eksisterer i regnestykket i det hele tatt. 

Anonymkode: 91d17...f40

Nei, jeg tror faktisk ikke det finnes slike menn i min omgangskrets! Ja, jeg har sett at kvinner har opplevd dårlige ekteskap, men tror du virkelig at menn jevnt over er "dårligere" mennesker enn kvinner?? At kvinner utelukkende gir og gir av seg selv i ekteskapet mens menn tar og tar og aldri gir? Tror du har vært svært uheldig med de mennene du har møtt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås, nå må du ikke komme inn her og ødelegge tråden med fornuft og modenhet :)

Anonymkode: d2313...213

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke reise utenlands for å finne en mann, de valfarter jo hit til landet av seg selv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativet er å leve et liv i ensomhet. Frister ikke. Kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg heller. Menn på Tinder er bare ute etter sex, menn på sukker er bare slemme og useriøse. På jobb møter jeg ingen. Kjenner ingen single menn via venner. På byen er det bare menn som er ute etter sex. Så hvor skal man møte noen da? 

Anonymkode: 452a4...f64

Tror ikke at det å finne seg en partner som vil bli sammen med deg pga. penger og sosial status er bedre enn de alternativene du ramser opp her.

Hold øynene dine åpne. Finnes mange bra menn der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenger da ikke å reise ut av landet selv om du ikke liker norske menn. 

Bare besøk et asylmottak, så er du gift innen en uke om du vil.

Anonymkode: 31af1...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å se en dokumentar der de fokuserer på mennene som gjør slikt, og høre på det de sier. Frister neppe noe særlig etter det.

Anonymkode: ccd3a...dfd

Denne? 

Har ikke sett den, skal se den nå...Takk for tips :) NB! Er ikke TS, ei heller på utkikk etter en kjøpemann...lykkelig med min norske (snille,kjekke,barske,morsomme) mann.

Anonymkode: 8d21b...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Tenker Thailand eller Cuba/Jamaica kanskje.. 

Anonymkode: 452a4...f64

Hvorfor Thailand? Har høtt mye negativt om thai menn. Er en grunn til at damene der nede gifter seg med norske. . 

Anonymkode: b6345...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenger da ikke å reise ut av landet selv om du ikke liker norske menn. 

Bare besøk et asylmottak, så er du gift innen en uke om du vil.

Anonymkode: 31af1...92c

Og det er ikke tull engang😂

Anonymkode: b6345...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor Thailand? Har høtt mye negativt om thai menn. Er en grunn til at damene der nede gifter seg med norske. . 

Anonymkode: b6345...d71

Tror du at mange thai-damer gifter seg med norske menn fordi de norske har bedre verdier og er deiligere?

Anonymkode: e8279...fa7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår å rette blikket mot våre nordiske naboland :) større sjanse å finne menn der som ikke lider av komplekser og er mer avslappet, pluss at de ikke er så ulik deg kulturmessig.

Lykke til! :hjertesmil:

Anonymkode: 855cd...d53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller pengene på Storken i Danmark. Da blir du ivertfall ikke ensom resten av livet. Og barn er mye mer givende enn en mann😊

Anonymkode: 05d44...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...