Gå til innhold

Er det patetisk å dra til utlandet og finne seg en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller pengene på Storken i Danmark. Da blir du ivertfall ikke ensom resten av livet. Og barn er mye mer givende enn en mann😊

Anonymkode: 05d44...62f

Det har jeg ikke råd til dessverre, og jeg kan heller ikke få barn uten å være gift. Det er imot min religion. 

Anonymkode: 452a4...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten der at jeg vurderer å dra til Thailand og "kjøpe" meg en mann. Evt Cuba. Har virkelig prøvd alt her i Norge og put myself out there men ingen menn liker meg. Har ikke lyst å dø av ensomhet så vurderer å finne et sånt ekteskapsbyrå og finne meg en mann på den måten. Tror det koster 30.000 kr så må nok spare litt.

Noen som kunne tenke seg å finne en mann på denne måten?

Anonymkode: 452a4...f64

du kan jo dra på ferie og møte noen kjekke menn. menn drar jo også ut til utlandet og finner seg dame , så hvorfor ikke? men d trenger ikke betale noen for å være kjæresten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke råd til dessverre, og jeg kan heller ikke få barn uten å være gift. Det er imot min religion. 

Anonymkode: 452a4...f64

Velger du religionen din foran ditt fremtidige barn?

Anonymkode: 31af1...92c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare patetisk når menn finner seg kone i utlandet.

Anonymkode: 7602b...2e3

ja sant. bare når menn gjør det , da er de dumme og patetiske, men når kvinner gjør det er alt ok eller ?

When-a-woman-calls-men-Pigs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke råd til dessverre, og jeg kan heller ikke få barn uten å være gift. Det er imot min religion. 

Anonymkode: 452a4...f64

Lol.

Du kan ikke få barn, men du kan kjøpe en ektemann? Lurer på hvilken religion dette er, eller hva slags moral og prinsipper du lever etter. Kanskje noe av grunnen til ufrivillig singelliv?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare patetisk når menn finner seg kone i utlandet.

Anonymkode: 7602b...2e3

Hva med sånne taper-damer som meg da, som alle norske menn hater? Er det like patetisk? 

Anonymkode: 452a4...f64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velger du religionen din foran ditt fremtidige barn?

Anonymkode: 31af1...92c

Jeg vil ikke være alene om det ansvaret. Det orker jeg ikke. Det er ikke helt barn som er viktig for meg, bare noen å bo med som elsker meg. 

Anonymkode: 452a4...f64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for noen søppelkjerringer enkelte av dere er! Norske/Skandinaviske menn er noe av det beste som finnes her i verden.

Greit,kom deg til Gambia og skaff deg en som krever at du konverterer eller hva med Marokko? Da er slutt på å feire jul..

Jeg selv "får" ikke en mann da jeg er særdeles uattraktiv og menn har skyhøye krav samtidig som de mener de selv kan se ut som Nøkken,men jeg mener ikke at de er dritt og søppel og det som er av den grunn.

Ja de er sinnssykt overfladiske og kravstore men nei,de er ikke avskum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Fy faen for noen søppelkjerringer enkelte av dere er! Norske/Skandinaviske menn er noe av det beste som finnes her i verden.

Greit,kom deg til Gambia og skaff deg en som krever at du konverterer eller hva med Marokko? Da er slutt på å feire jul..

Jeg selv "får" ikke en mann da jeg er særdeles uattraktiv og menn har skyhøye krav samtidig som de mener de selv kan se ut som Nøkken,men jeg mener ikke at de er dritt og søppel og det som er av den grunn.

Ja de er sinnssykt overfladiske og kravstore men nei,de er ikke avskum.

Var ikke jeg som sa at norske menn er bare dritt, jeg sa bare at mange av de er slemme med meg.. Kunne jeg fått en norsk mann hadde jeg vært superglad! Men norske menn liker ikke meg, jeg er ikke attraktiv nok. Og jeg kunne aldri vært sammen med en muslim. Liker latinos og jeg snakker spansk og portugisisk så det kan funke for meg. Men virker som de er ganske kresne og så jeg vet ikke hva jeg kan få. 

Anonymkode: 452a4...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Fy faen for noen søppelkjerringer enkelte av dere er! Norske/Skandinaviske menn er noe av det beste som finnes her i verden.

Greit,kom deg til Gambia og skaff deg en som krever at du konverterer eller hva med Marokko? Da er slutt på å feire jul..

Jeg selv "får" ikke en mann da jeg er særdeles uattraktiv og menn har skyhøye krav samtidig som de mener de selv kan se ut som Nøkken,men jeg mener ikke at de er dritt og søppel og det som er av den grunn.

Ja de er sinnssykt overfladiske og kravstore men nei,de er ikke avskum.

Hvorfor er norske/skandinaviske menn noe av det beste som finnes?

Anonymkode: e8279...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er norske/skandinaviske menn noe av det beste som finnes?

Anonymkode: e8279...fa7

Fordi de er mer likestilte og vennlige innstilt. Kan du si meg et land som har bedre menn? Spania,der de bor hjemme til de gifter seg eller kanskje Tunisia der de forventer at kona fikser alt?Eller kanskje Chile hvor kulturen er å være utro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Fordi de er mer likestilte og vennlige innstilt. Kan du si meg et land som har bedre menn? Spania,der de bor hjemme til de gifter seg eller kanskje Tunisia der de forventer at kona fikser alt?Eller kanskje Chile hvor kulturen er å være utro?

Ja, ALLE spanjoler bor hjemme hos mamman sin, og ALLE fra Tunisia forventer at kona fikser alt, og ja, ALLE chilenere er utro, mens ALLE norske menn er vennlige og likestilte. NORGE ER NEMLIG BEST I HELE VERDEN!! 

 

Ehhhhh, kom deg ned fra din etnosentriske hest før du spyr ut slikt tull.

Anonymkode: e8279...fa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, ALLE spanjoler bor hjemme hos mamman sin, og ALLE fra Tunisia forventer at kona fikser alt, og ja, ALLE chilenere er utro, mens ALLE norske menn er vennlige og likestilte. NORGE ER NEMLIG BEST I HELE VERDEN!! 

 

Ehhhhh, kom deg ned fra din etnosentriske hest før du spyr ut slikt tull.

Anonymkode: e8279...fa7

Jeg skrev ikke ALLE,men generelt.

Kos deg i Marokko du og få på den hijaben snarest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS, har ikke lest hele tråden, men jeg tviler på at det er så enkelt å "kjøpe" en mann. Det er vanskelig for ektefelle å få oppholdstillatelse i Norge med familiegjenforening hvis referansepersonen (du) ikke har god nok inntekt, både tilbake i tid, i dag og framtidig inntekt, dvs fast jobb.

Anonymkode: e8279...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg skrev ikke ALLE,men generelt.

Kos deg i Marokko du og få på den hijaben snarest.

Hahaha, jeg koser meg i sofaen mens min argentinske mann lager middag til familien. Han ryddet og vasket nesten hele huset før jeg kom hjem fra jobb mens han var hjemme med sykt barn. Sinnsykt deilig! Du vet, Argentina er nabolandet til Chile, eller? Så synd at han ikke er opptatt av likestilling, og flyr rundt og er utro heletiden. Snufs... Utenlandske menn er så slemme!! Snufs snufs.

Anonymkode: e8279...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Pås skrev:

Jeg skjønner det ikke! Jeg har en helt fantastisk mann, sønnen min er helt fantastisk mann for sin kone, og datteren min har en helt fantastisk kjæreste! Hvor kommer alt dette om norske menn fra? 

 

Feminismen.

Anonymkode: 7bc94...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til TS, har ikke lest hele tråden, men jeg tviler på at det er så enkelt å "kjøpe" en mann. Det er vanskelig for ektefelle å få oppholdstillatelse i Norge med familiegjenforening hvis referansepersonen (du) ikke har god nok inntekt, både tilbake i tid, i dag og framtidig inntekt, dvs fast jobb.

Anonymkode: e8279...fa7

Er det sant? Så dumt :( Men hva hadde dere gjort da, om dere var mislikt av alle menn og ingen ville ha dere? Jeg har jobbet som frivillig i Røde Kors. Jeg er med et borettslagstyre. Jeg er tillitsvalgt på jobb og må reise mye pga det. Og trener gjør jeg, går på ski, reiser. Men det blir ikke noe sjekking likevel. Hadde dere bare akseptert at noen er dømt til et liv i ensomhet da? Jeg har dyr i det minste. Papegøye og katt. 

Anonymkode: 452a4...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp og salg av mennesker/sex/selskap er patetisk, trist og kynisk, ja. Uansett kjønn.

Anonymkode: 2d89d...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sånne taper-damer som meg da, som alle norske menn hater? Er det like patetisk? 

Anonymkode: 452a4...f64

TS. Folk flest evner ikke å forstå kompleksisteten i andres hoder. Jeg tror ditt hovedproblem ligger i at du har så lyst på en kjæreste at du ikke lenger er morsom og hyggelig. Folk forstår ikke hvorfor du gjerne ikke er eksempelvis morsom og hyggelig er fordi du er så på opptatt av å finne en mann. Men tolker det som at du ikke er morsom og hyggelig. 

Du burde heller bare leve livet og ha det artig. Så kommer kanskje en mann om du prater med mange forskjellige menn.

Anonymkode: 9e5b0...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...