Gå til innhold

Den naturstridige feminismen har ødelagt samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Quetzalcoatl skrev:

Jeg tror at de som skriver dette kommer fra en voksende gruppe menn i alle aldre. Menn har større risiko for selvmord og generellt dårligere psykisk helse. De mangler ofte gode sosiale nettverk og tar i mindre grad kontakt med andre for å søke støtte. De tar i mindre grad høyere utdannelse enn kvinner og er underrepresentert i sosiale yrker. Det finnes bare 3 mannlige helsesøstre i landet i dag.

Jeg tror at disse symptomene kommer litt av kulturen, men også på grunn av de biologiske faktorene. Menn produserer testosteron, det er et hormon som styrer mye av vår adferd. Testosteron gjør menn mer aggressive. Dette gir en stor fordel for å konkurrere med andre og drive frem forandring. Den andre siden med dette er at menn er mer impulsive og har større tilbøyelighet for å søke ytre stimuli. Dette kan være i form av sex, videospill, alkohol og stoffmisbruk. Det jeg tenker er som skjer med mange menn nå er at de er så mettet av ekstrem stimuli at de bare sakte forlater den virkelige verden for å bli "biologisk oppfylt" . Jeg tenker på et grensetilfelle, hvis det var et virtuellt rom (som i star trek)  der alt du noensinne kunne oppleve kunne skje. Sex med scarlett johannson i badekar, sjakk med Darth Vader i en vulkan. Hvorfor ville du noensinne forlate det rommet? Det er der vi står nå som samfunn av menn tenker jeg. Vi må komme oss ut av det virtuelle rommet og i den virkelige verden. 

Jeg tror vi trenger hjelpen til kvinner for å få det til og at menn blir mer utdannet. Forholdene må være til rette for at menn kan ha en meningsfull tilknyttning til verden uten å være sexistiske eller mannslige tapere. Da er det bare kommunikasjon som hjelper.

FYI Mennesket utviklet språk fordi forandringer med naturlig utvalg tok for lang tid. Om du vil forandre holdninger med å velge bort folk med genetisk seleksjon ville det tatt flere tusener av år. Kanskje hvis vi pratet mer kunne vi gjort unna med dette på noen tiår

Sorry for en lang post... Håper et bilde av en katt kan gi tilbake for oppmerksomheten

cat.jpg

Jeg tenker ikke på at de skal forsvinne ved hjelp av evolusjon, jeg tenker bare på at de ikke skal påvirke et eventuelt avkom. De eneste mennene jeg vet om, som oppfører seg som om de har holdningene vi ser fra grinebiterne på kg, er menn som har fedre som laster damer for alle egne problemer, - enten det er å klage konstant på kona og behandle henne dårlig, eller å beskylde hele kvinnekjønnet for å være en gjeng med tapere, snyltere, løgnere, underytere, lykkejegere og horer.  + og så har vi de som har fullstendig gale mødre og ingen fedre. 

Testosteronen har ingen betydning her - eller kanskje for lavt testosteronnivå har en betydning, det medfører visstnok ofte grinebiterier og depresjon. 

Heldigvis er ikke dette noe som er et problem for de fleste menn. De fleste menn klarer å henge med i utviklingen og lærer seg nye oppgaver, men det er noen som føler at kvinner er en trussel, når kvinner har muligheten til å være økonomisk uavhengige, fordi de føler at de har mistet makt og at det er lettere for kvinner å forlate dem, når de ikke blir stående helt på bar bakke, fordi de har jobb, lønn og utdannelse. 

De individene som har det slik, må rett og slett identifisere det egentlige problemet de har og begynne prosessen med å komme over det. 

 

Mennesker som ikke er tilpasningsdyktige, har alltid hatt mindre sjanse til å bringe arten videre. 

 

Anonymkode: 0853a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det snur fordi menn snart får nok av tullet deres. 

Husk at dere har ikke kjempet og vunnet noe, det er menn som har gitt dere mer likestilling.. Mest fordi vi ikke orker å høre på klagingen deres. 

Men etterhvert blir vi nok lei av tullet deres, og tar noe tilbake.. 

Menn har ikke vært sjef i "noen hundre år".. Vi har ALLTID vært sjefen. 

Anonymkode: 00537...813

caveman.jpg

Anonymkode: 8302d...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke på at de skal forsvinne ved hjelp av evolusjon, jeg tenker bare på at de ikke skal påvirke et eventuelt avkom. De eneste mennene jeg vet om, som oppfører seg som om de har holdningene vi ser fra grinebiterne på kg, er menn som har fedre som laster damer for alle egne problemer, - enten det er å klage konstant på kona og behandle henne dårlig, eller å beskylde hele kvinnekjønnet for å være en gjeng med tapere, snyltere, løgnere, underytere, lykkejegere og horer.  + og så har vi de som har fullstendig gale mødre og ingen fedre. 

Testosteronen har ingen betydning her - eller kanskje for lavt testosteronnivå har en betydning, det medfører visstnok ofte grinebiterier og depresjon. 

Heldigvis er ikke dette noe som er et problem for de fleste menn. De fleste menn klarer å henge med i utviklingen og lærer seg nye oppgaver, men det er noen som føler at kvinner er en trussel, når kvinner har muligheten til å være økonomisk uavhengige, fordi de føler at de har mistet makt og at det er lettere for kvinner å forlate dem, når de ikke blir stående helt på bar bakke, fordi de har jobb, lønn og utdannelse. 

De individene som har det slik, må rett og slett identifisere det egentlige problemet de har og begynne prosessen med å komme over det. 

 

Mennesker som ikke er tilpasningsdyktige, har alltid hatt mindre sjanse til å bringe arten videre. 

 

Anonymkode: 0853a...92a

Testosteron kan, og har nok, svært stor betydning for hvordan menn takler nedgangstider og konflikter generelt. 

Anonymkode: d8483...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...