Gå til innhold

Den naturstridige feminismen har ødelagt samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det i ferd med å snu?

Anonymkode: 8302d...606

Backslashen mot feminiseringen kommer for fullt. Det er ikke lenger hipt å tilhøre venstresiden, de kule folka er langt til høyre.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Backslashen mot feminiseringen kommer for fullt. Det er ikke lenger hipt å tilhøre venstresiden, de kule folka er langt til høyre.

Anonymkode: af0ad...7ce

Anser du deg selv som en av "de kule folka"?

Anonymkode: 8302d...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det i ferd med å snu?

Anonymkode: 8302d...606

Folk begynner å se offermentaliteten til priviligerte vestlige feminister og pekerfingeren de i tide og utide retter mot menn. Det kan slå tilbake og hjelper ikke kvinner. Det kan gjøre jobben for frihet vanskeligere. 

Anonymkode: efbdc...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminist - et skjellsord

- Svenske feminister blir jo smigret av å høre at vi er så gode på feminisme, men jeg vil sette spørsmålstegn ved det. Jeg tror at mange i Sverige er i ferd meg å gå lei av feminismen. Feminist holder på å bli et stygt ord.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/2008/10/02/75066/feminist-et-skjellsord

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 22.35, Den Lille Heksa skrev:

De naturstridige "kvinner har ødelagt samfunnet, hater menn, og burde ikke stemme"-trådene har ødelagt KG.

Enig! Det har faktisk gjort at jeg er her mindre. Er sikkert bare en eller to som driver med det, men JEEEEZ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/17/2017 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Djises, her har menn styrt i hundrevis av år, og nå da kvinner kan og vil og gjennomfører utdannelse og karriere, og kan hevde seg i samfunnet, så sutrer menn fordi de har mistet all makt og kontroll?!  

Anonymkode: a1896...793

Har ikke noe imot at kvinner leder og styrer landet. Om de visste hva de drev med. Personlig jobber jeg i det private og har som mål å flå det offentlige. Den eneste grunnen til at kvinner styrer og leder idag er fordi vi har det ganske bra. Det er ikke så farlig å overlate roret til damene. Men når ting går ille vil det ropes etter menn. Og da vil de smarteste være på riktig side, og tjene seg søkkrike på feilene som har blitt gjort. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den Lille Heksa
15 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Enig! Det har faktisk gjort at jeg er her mindre. Er sikkert bare en eller to som driver med det, men JEEEEZ!

Har spurt admins om de kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Har spurt admins om de kan gjøre noe med det.

Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Har spurt admins om de kan gjøre noe med det.

 

20 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Takk!!!

Bedre å bannlyse og sensurere meninger man ikke liker. Så utrolig løsningsorientert av feministene. Takk gud for at de ikke får definere hva som er hatytringer. Da hadde politiet fått alt for mye å gjøre, når feministene anmelder andre istedetfor å argumentere imot

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å bannlyse og sensurere meninger man ikke liker. Så utrolig løsningsorientert av feministene. Takk gud for at de ikke får definere hva som er hatytringer. Da hadde politiet fått alt for mye å gjøre, når feministene anmelder andre istedetfor å argumentere imot

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Det hadde hjulpet om de hadde startet en tråd i uka istedenfor en om dagen.

"Kvinner liker bare menn med stor penis"-trådene er like irriterende, så jeg har blokkert seksualforumet. Noen her inne må ha alvorlig OCD når de starter nøyaktige de samme trådene om og om igjen, uten å ta en uke pause.

Skulle ønske det var en mulighet for å blokkere tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Takk!!!

 

2 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Har spurt admins om de kan gjøre noe med det.

Typisk venstresiden å sensurere alt de ikke liker.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Det hadde hjulpet om de hadde startet en tråd i uka istedenfor en om dagen.

"Kvinner liker bare menn med stor penis"-trådene er like irriterende, så jeg har blokkert seksualforumet. Noen her inne må ha alvorlig OCD når de starter nøyaktige de samme trådene om og om igjen, uten å ta en uke pause.

Skulle ønske det var en mulighet for å blokkere tråder...

Jaja. Om det gang på gang kommer opp slike tråder, så burde vel det være et tegn på at det er et problem blant flere? Da kan man enten blokkere slik du gjør, eller å argumentere imot. Å bannlyse brukere blir for dumt. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja. Om det gang på gang kommer opp slike tråder, så burde vel det være et tegn på at det er et problem blant flere? Da kan man enten blokkere slik du gjør, eller å argumentere imot. Å bannlyse brukere blir for dumt. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Det er samme person som starter dem.

Anonymkode: 8302d...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe imot at kvinner leder og styrer landet. Om de visste hva de drev med. Personlig jobber jeg i det private og har som mål å flå det offentlige. Den eneste grunnen til at kvinner styrer og leder idag er fordi vi har det ganske bra. Det er ikke så farlig å overlate roret til damene. Men når ting går ille vil det ropes etter menn. Og da vil de smarteste være på riktig side, og tjene seg søkkrike på feilene som har blitt gjort. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Husker du hva som noe gjort før når mannen ikke kunne lede eller ikke var tilstede? 

Neivel ;) Regner ikke med at du er intelligent nok.. 

Anonymkode: d8483...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Bedre å bannlyse og sensurere meninger man ikke liker. Så utrolig løsningsorientert av feministene. Takk gud for at de ikke får definere hva som er hatytringer. Da hadde politiet fått alt for mye å gjøre, når feministene anmelder andre istedetfor å argumentere imot

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Litt sånn som menn; liker ikke en mening, dreog, bank opp eller fengsle. 

Vi ser det rundt hele tiden.. 

Anonymkode: d8483...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker du hva som noe gjort før når mannen ikke kunne lede eller ikke var tilstede? 

Neivel ;) Regner ikke med at du er intelligent nok.. 

Anonymkode: d8483...271

Det har faktisk ikke eksistert noe velfungerende matriarki i historien, så det er litt vanskelig å huske. Men opplys meg gjerne. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt sånn som menn; liker ikke en mening, dreog, bank opp eller fengsle. 

Vi ser det rundt hele tiden.. 

Anonymkode: d8483...271

Derfor er det greit å synke til menns nivå. Forøvrig må jeg nevne at de tingene du nevner der er mindre vanlig i den første verden, enn sensurering og hersketeknikker fra kvinner er. 

Anonymkode: 8c5c5...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det i ferd med å snu?

Anonymkode: 8302d...606

Det snur fordi menn snart får nok av tullet deres. 

Husk at dere har ikke kjempet og vunnet noe, det er menn som har gitt dere mer likestilling.. Mest fordi vi ikke orker å høre på klagingen deres. 

Men etterhvert blir vi nok lei av tullet deres, og tar noe tilbake.. 

Menn har ikke vært sjef i "noen hundre år".. Vi har ALLTID vært sjefen. 

Anonymkode: 00537...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. mars 2017 den 22.35, Den Lille Heksa skrev:

De naturstridige "kvinner har ødelagt samfunnet, hater menn, og burde ikke stemme"-trådene har ødelagt KG.

Vi får bare passe på at de som skriver disse trådene, ikke får formert seg, så de ikke overleverer disse holdningene til neste generasjon. De beklager seg ofte over at vi ikke vil ha dem, selv om de er " snille" , men skjønner aldri at det kanskje er holdninger og utstråling de taper damer på. 

Kanskje det blir hyggeligere her om sånn 30-50 år? 

Anonymkode: 0853a...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får bare passe på at de som skriver disse trådene, ikke får formert seg, så de ikke overleverer disse holdningene til neste generasjon. De beklager seg ofte over at vi ikke vil ha dem, selv om de er " snille" , men skjønner aldri at det kanskje er holdninger og utstråling de taper damer på. 

Kanskje det blir hyggeligere her om sånn 30-50 år? 

Anonymkode: 0853a...92a

Jeg tror at de som skriver dette kommer fra en voksende gruppe menn i alle aldre. Menn har større risiko for selvmord og generellt dårligere psykisk helse. De mangler ofte gode sosiale nettverk og tar i mindre grad kontakt med andre for å søke støtte. De tar i mindre grad høyere utdannelse enn kvinner og er underrepresentert i sosiale yrker. Det finnes bare 3 mannlige helsesøstre i landet i dag.

Jeg tror at disse symptomene kommer litt av kulturen, men også på grunn av de biologiske faktorene. Menn produserer testosteron, det er et hormon som styrer mye av vår adferd. Testosteron gjør menn mer aggressive. Dette gir en stor fordel for å konkurrere med andre og drive frem forandring. Den andre siden med dette er at menn er mer impulsive og har større tilbøyelighet for å søke ytre stimuli. Dette kan være i form av sex, videospill, alkohol og stoffmisbruk. Det jeg tenker er som skjer med mange menn nå er at de er så mettet av ekstrem stimuli at de bare sakte forlater den virkelige verden for å bli "biologisk oppfylt" . Jeg tenker på et grensetilfelle, hvis det var et virtuellt rom (som i star trek)  der alt du noensinne kunne oppleve kunne skje. Sex med scarlett johannson i badekar, sjakk med Darth Vader i en vulkan. Hvorfor ville du noensinne forlate det rommet? Det er der vi står nå som samfunn av menn tenker jeg. Vi må komme oss ut av det virtuelle rommet og i den virkelige verden. 

Jeg tror vi trenger hjelpen til kvinner for å få det til og at menn blir mer utdannet. Forholdene må være til rette for at menn kan ha en meningsfull tilknyttning til verden uten å være sexistiske eller mannslige tapere. Da er det bare kommunikasjon som hjelper.

FYI Mennesket utviklet språk fordi forandringer med naturlig utvalg tok for lang tid. Om du vil forandre holdninger med å velge bort folk med genetisk seleksjon ville det tatt flere tusener av år. Kanskje hvis vi pratet mer kunne vi gjort unna med dette på noen tiår

Sorry for en lang post... Håper et bilde av en katt kan gi tilbake for oppmerksomheten

cat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...