Gå til innhold

Den naturstridige feminismen har ødelagt samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den naturstridige feminismen har gjort hankjønnet overflødig, unyttig og i beste fall til en avlsokse. Paralelt med propagada innføres stadig nye lover (sexkjøpsloven m.f.) som kun har til hensikt å stakkarsliggjøre kvinner og demonisere menn.

Resultatet er et samfunn ute av balanse, med en eksplosjonsartet økning av psykisk sjuke.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den naturstridige feminismen har gjort hankjønnet overflødig, unyttig og i beste fall til en avlsokse. Paralelt med propagada innføres stadig nye lover (sexkjøpsloven m.f.) som kun har til hensikt å stakkarsliggjøre kvinner og demonisere menn.

Resultatet er et samfunn ute av balanse, med en eksplosjonsartet økning av psykisk sjuke.

Anonymkode: af0ad...7ce

Dette viser at menn må gå i seg selv for å forstå hvorfor dette har blitt slik. Menn kan begynne med å gjøre jobben sin også på hjemmebane, slutte å utnytte samboer som organisator, sexslave og hushjelp, slutte å sikle etter kvinner de ser, slutte å sextrakassere kvinner, slutte å øve vold mot kvinner og menn, samt slutte å sette stopper for godt kvalifiserte og dyktige kvinners karriere. De må begynne å kjempe for likestilling og kvinners rettsvern og rettigheter for øvrig.

Anonymkode: 182dc...f47

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å bruke naanbrød som pizzabunn? Kjempegodt og luftigere enn ferdige bunner!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AmandaVI skrev:

Har dere prøvd å bruke naanbrød som pizzabunn? Kjempegodt og luftigere enn ferdige bunner!

Ååh, takk for tips! Skal prøves!  :jepp::tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Perle skrev:

Ååh, takk for tips! Skal prøves!  :jepp::tommelopp:

Hold dere til saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djises, her har menn styrt i hundrevis av år, og nå da kvinner kan og vil og gjennomfører utdannelse og karriere, og kan hevde seg i samfunnet, så sutrer menn fordi de har mistet all makt og kontroll?!  

Anonymkode: a1896...793

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du føler deg unyttig, så får du finne på noe nyttig! -Det er ikke verre enn det. 

Heldigvis har de aller fleste menn ikke særlig store problemer med å tilpasse seg at kvinner har utdannelse, karriere, kan klare seg selv osv. , men ser på det som en fordel at partneren også bidrar til bedre økonomi og at de selv får ta mer del i livet til eventuelle barn. 

Folk har forresten ikke blitt mer psykisk syke enn de var før, de får bare diagnoser lettere, fordi de søker hjelp, da det ikke er så tabubelagt. 

 

Endret av absinthia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

De naturstridige "kvinner har ødelagt samfunnet, hater menn, og burde ikke stemme"-trådene har ødelagt KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt var bedre før.

Anonymkode: af0ad...7ce

For hvem?
Uattraktive menn? Helt klart.

Anonymkode: 4cb1a...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For hvem?
Uattraktive menn? Helt klart.

Anonymkode: 4cb1a...365

Samfunnet var bedre, det var mindre kriminallitet, færre innvandrere, færre psykisk syke, barna var lydigere og det var førre skillsmisser.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samfunnet var bedre, det var mindre kriminallitet, færre innvandrere, færre psykisk syke, barna var lydigere og det var førre skillsmisser.

Anonymkode: af0ad...7ce

Ikke enig. Ønsker meg ikke tilbake i en tid hvor jeg er låst til kjøkkenbenken, ikke har stemmerett, ikke kan ta abort, ikke kan velge mannen jeg vil starte familie med, kan bli voldtatt og slått av mannen min, ikke er økonomisk uanvhengig, blir diskriminert i arbeidslivet og ikke kan ta høyere utdanning.

Anonymkode: 4cb1a...365

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig. Ønsker meg ikke tilbake i en tid hvor jeg er låst til kjøkkenbenken, ikke har stemmerett, ikke kan ta abort, ikke kan velge mannen jeg vil starte familie med, kan bli voldtatt og slått av mannen min, ikke er økonomisk uanvhengig, blir diskriminert i arbeidslivet og ikke kan ta høyere utdanning.

Anonymkode: 4cb1a...365

Skal ikke så langt tilbake. Bare til 50 og 60 tallet.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke så langt tilbake. Bare til 50 og 60 tallet.

Anonymkode: af0ad...7ce

Ja, nettopp.
Nei takk!

Anonymkode: 4cb1a...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns igrunn litt synd i deg, ts, for kvinner kommer bare til å få mere makt fremover, ikke mindre.

Anonymkode: a2515...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎17‎.‎03‎.‎2017 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Djises, her har menn styrt i hundrevis av år, og nå da kvinner kan og vil og gjennomfører utdannelse og karriere, og kan hevde seg i samfunnet, så sutrer menn fordi de har mistet all makt og kontroll?!  

Anonymkode: a1896...793

Det er iferd med å snu. Kvinnepartiene til venstre jobber for å importere patrialske kulturer over en lav sko. Snart vil ikke norske kvinne gå på konsert eller gatelangs uten at mannlig følge. Hvem har mistet friheten da....   

Anonymkode: f6bcc...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns igrunn litt synd i deg, ts, for kvinner kommer bare til å få mere makt fremover, ikke mindre.

Anonymkode: a2515...dfa

Nei, det er i ferd med å snu.

Anonymkode: af0ad...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er i ferd med å snu.

Anonymkode: af0ad...7ce

Ha ha ha ha tror ikke det :) 

Anonymkode: a2515...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er i ferd med å snu.

Anonymkode: af0ad...7ce

Hvordan er det i ferd med å snu?

Anonymkode: 8302d...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...