Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvem er Rita som flere av dere snakker om? Kan ikke huske å ha hørt dette navnet.. Er dette en spoiler, eller har jeg ikke fulgt godt nok med på episodene?

Anonymkode: 4b9f4...1f6

De viste henne på slutten av episoden. Hun er litt eldre enn de andre deltagerne.

Anonymkode: e3797...4b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De viste henne på slutten av episoden. Hun er litt eldre enn de andre deltagerne.

Snakker ikke dere om Kevin som hadde kledd seg ut på tull nå..? Betyr jo ikke at det er en ekte Rita som sjekker inn:fnise:

Anonymkode: 95e95...7ce

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Hahah det klippet var kjempe morsomt hadde ikke forventa det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
På 5.4.2017 den 18.44, Linaria skrev:

Man kan se PH Danmark på viafree.dk gratis selv om man bor i Norge. Det har starta kjempebra, som vanlig :laugh: Massevis av drama, tvister og intriger.

Ey, takk! :) Nå skal jeg se til øynene blir firkantete, i tilfelle det bare er en feil og den blir rettet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2017 den 23.41, Spiteful skrev:

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå! Begynte å gråte da Rebecca røk, for herregud for en herlig jente! 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke stelte seg bak Kevin? Kevin og Martine L har da ingen relasjon på samme måte som Petter og Andrea, så ser ikke logikken i det hun gjorde... 

Må ærlig talt si jeg irritert på La Familia. Det der er ingen familie. Morten er en feiging, Martine er falsk, og Aleks sover for mye (og når det kommer fra meg er det sykt). Ja det er et spill, men Rebecca var favoritten min:ninuskapus:

Må si årets PH er på langt nær like vill som tidligere år. Alt er skikkelig rolig, og drt begynner å bli kjedelig...

Arghhhh :dany:

Verken Kevin eller Petter ville velge Rebecca på grunn av Morten og hvor pågående han er. Hun hadde en sjanse hos Petter siden de er gode venner og hun er en han kan "kose seg" med. Det virker ikke som Kevin bryr seg noe om "trivsel" og velger kun etter det han mener er mest taktisk for sin gruppe, og derfor er det lite tvilsomt at han ville tatt imot Rebecca.

På 6.4.2017 den 23.53, Boetica skrev:

Petter gjorde et helt riktig valg. Andrea ble reddet av gongongen da noen andre fortalte ham at Rebecca ville gå tilbake til Morten neste uke (han måtte bli fortalt det...). Ville vært bra dust å skifte ut sin prinsippfaste og lojale partner med favorittjenta til motstanderen! Det vil jeg virkelig kalle å "skyte sine egen grav" :alice:Så heldigvis gjorde han ikke det. Da Rebecca dro, trakk hun frem at de hun ville savne var jentene og.... Morten - som ikke gadd å stå opp for henne. Så: Stick with the unicorn, sier nå jeg.

Ellers begynner Grunde å irritere meg kraftig igjen. Da han kom inn igjen, fikk han en oppsving, var søt og naiv. Fikk nesten Labi-vibber og vurderte å søke om adopsjon - men nå synker han igjen :frkk:. Henger som ei bikkje etter de tøffeste gutta, ha litt "bein i ryggen", da! Ikke bare vær en "spill i deres brikke" :P

Helt enig i alt dette. Jeg har mislikt Andrea fra første stund, og har håpet at hun er den til å ryke hver uke nå - men for Petter sin del er det absolutt det beste valget å bli hos henne.

Og ja, Grunde er skikkelig berg-og-dalbanetur for meg. Håper han kan legge fra seg de sinte "de andre er så duster"-faktene. Gi oss heller mer "Grunde lever i sin egen verden", som da han snakket om at alt var fint da de spiste frokost, mens alle andre var sinte/lei seg.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvem er Rita som flere av dere snakker om? Kan ikke huske å ha hørt dette navnet.. Er dette en spoiler, eller har jeg ikke fulgt godt nok med på episodene?

Anonymkode: 4b9f4...1f6

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker ikke dere om Kevin som hadde kledd seg ut på tull nå..? Betyr jo ikke at det er en ekte Rita som sjekker inn:fnise:

Anonymkode: 95e95...7ce

ÅÅÅÅÅ... trodde jeg hadde gått glipp av noe fordi jeg så på viaplay jeg.. :P Takk for oppklaringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera
På 7.4.2017 den 14.34, Emera skrev:

Ey, takk! :) Nå skal jeg se til øynene blir firkantete, i tilfelle det bare er en feil og den blir rettet. :sjarmor:

...og det har jeg da også gjort. Øynene mine har nå Viafree-fasong, og jeg er på episode 14. :rodme:

Men danskene kan PH, det er sikkert. Det må gjerne skje litt mer i den norske fremover, men jeg tviler egentlig på det. De satte seg fast i et spor for mange sesonger siden, og der sitter de ennå. Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper fortsatt på en svensk-dansk-norsk sesong, produsert av danskene. Skjønner ikke hvorfor de ikke har laget det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Petter gjorde riktig i å velge Andrea, men det var det kjedelige valget. Hadde vært gøyere å se Andrea ryke.

Alex kunne kommet langt om han bare hadde vært litt smartere. Damene er ganske keen på han, men jeg er redd for at han ryker det sekundet Kevin eller Petter får makt. Petter vil ha hevn, og selv om det kanskje hadde vært bedre å få ut Morten først så tror jeg de sender ut Alex.

Akkurat nå er favoritene Petter og Sofie. Kevin er på en god tredje plass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare jeg som blir irritert av Martine sin dialekt?
"Han grunde ..."

Anonymkode: efe8e...d5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde egentlig? Hvorfor måtte Alex dra? 

Anonymkode: 07b40...5a3

Var det ikke pga Rebekka skulle velge ut en morder(gutt) på hotellet? Så valgte morderen Alex.

Anonymkode: efe8e...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morderen var Kevin kanskje? Petter reagerte jo veldig spontant og voldsomt. 

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morderen var Kevin kanskje? Petter reagerte jo veldig spontant og voldsomt. 

Glemte at det kan være en jente og. Kanskje Andrea? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva heter sangen som ble spilt helt på slutten da Grunde satt i sengen og gråt? 

Anonymkode: 63bf0...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SYnes Grunde kanskje overdrev litt når han hikstegråt i senga, men stakars, han søkte trøst hos Martine, men hun bare ga faen. Tipper hun lata som hun sov, sånn som hun pleier når han er irriterende. Synes synd på han da, når han tydelig søkte trøst. 

Anonymkode: 07b40...5a3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Rebecca kunne gi en av fire gutter et hemmelig oppdrag? Jeg tenkte det sto mellom Morten og Petter, men hun ga det tydeligvis til Petter. Morten hadde ikke sendt Alex hjem :P og Petter har Pokerface :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morten whiner så sykt over at han mister alle "vennene" sine. Kanskje han spiller feil da, har han tenkt på det? :P

Markus gikk ut fordi Morten stilte seg bak Markus sin partner, Rebecca gikk ut fordi Morten var med på å gjøre et valg som satte henne i fare. 

Anonymkode: 3a30f...dd1

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...