Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem pulte på slutten der?

Anonymkode: cf52e...794

Alex og Martine. Et eller annet gjorde de hvertfall.

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alex og Martine. Et eller annet gjorde de hvertfall.

Anonymkode: 64333...da7

Ikke Morten og Rebecca?

Anonymkode: cf52e...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Synes synd på Grunde jeg. Produksjonen gjør jo sitt for å fremstille han dårlig, og leste at han fikk en del hets i det daglige nå også. Han snakker jo for mye, og han er ikke så god på å oppfatte at de andre blir lei, men det bor ikke noe ondt i han. Jeg hadde ikke likt å se dagens episode om jeg var han. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
4 minutter siden, Minesveiper skrev:

Synes synd på Grunde jeg. Produksjonen gjør jo sitt for å fremstille han dårlig, og leste at han fikk en del hets i det daglige nå også. Han snakker jo for mye, og han er ikke så god på å oppfatte at de andre blir lei, men det bor ikke noe ondt i han. Jeg hadde ikke likt å se dagens episode om jeg var han. 

Enig. Han virker som en sykt hyggelig fyr. Men kan forstå at enkelte blir sliten av å være oppå han 24/7 hvis han prater i ett strekk. Det er tross alt litt vanskelig å fjerne seg fra andre der inne. 
Men er litt dumt at produksjonen "oppfordrer" til latterliggjøring.

Det jeg savner mest med de gamle sesongene er det at det var mindre taktikk og mer fest og morro. Folk var venner selv om de var på forskjellige allianser. Ser heldigvis ut som det kanskje blir det denne sesongen.
Jeg føler i hvert fall at med en gang det blir for mye taktikk fra enkelte, blir det veldig negativ stemning i gruppa. Og da blir det liksom ikke helt den samme stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Jens skrev:

Er det bare meg, eller er det dritkjedelig så langt?

Det er ikke bare deg. Flere av episodene har bare vært melking, og totalt meningsløse hendelser. Heldigvis putter produksjonen inn enkelte gullkorn fra paradise-munn som får meg til å le.  Jeg liker i hverfall at deltakerene forstår at det er et spill, noe ikke alle fra tidligere sesonger har skjønt.

Jeg trenger noen tvister snart, for alle som følger med skjønner at det ligger ann til en uke hvor man bare venter på at Grunde skal dra på torsdag. 

Jeg setter heller ikke pris på latterliggjøringen av Grunde, selvom deltakeren er inneforstått med at man kan drite seg ut. Dessverre er det flere av dem som ikke har selvinnsikt, men det får de nesten stå for selv :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mye fokus på at Martine ville ha inn en ny deltaker som hun kunne stå med, istedenfor Grunde. De ba til og med til Paradise-guden!! Hva er det jeg ikke har fått med meg? Vil ikke Martine tilbake til Morten? Er jo Rebacca som skulle velge mellom Grunde og "han nye"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg syns faktisk ganske synd på Grunde nå. Han er fullstendig annerledes enn hva jeg først trodde! Jeg var også en av de som tenkte han var litt vel arrogant, men nå har inntrykket forandret seg til det motsatte. Han virker som en veldig typisk "godgutt". Han er den eneste gutten som faktisk gikk bort til Martine (nordlending) etter Soph røyk for å prøve og trøste henne. Han virker utrolig snill når man blir litt bedre kjent med han!

Syns det er fælt hvordan de andre spiller for å få han ut. Håper de må bite i det sure eplet, og at Grunde får bli :) 

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om jeg følger fryktelig dårlig med... Forrige uke forstod jeg ikke hva Marcus hadde imot Petter, og nå skjønner jeg ikke hva som er grunnen til at alle plutselig vil ha ut Grunde. Er det verdt å lure noen trill rundt bare fordi vedkommende prater mye, liksom? Får vondt av hele situasjonen, samtidig som det jo er god TV, så man må jo bare følge med :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sagt dette før, men Grunde er virkelig en herlig gutt. Jeg kjenner han fra tidligere. Absolutt ikke arrogant, men kan være litt pratsom. Han er veldig utadvendt og veldig snill. Får så vondt i meg av all "hatet" han får fra de andre på hotellet. Og selvfølgelig verst av alt er all hetsen han mottar daglig fra blodfans av PH. Har ikke ord :( 

Anonymkode: 72934...860

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener jeg har sagt dette før, men Grunde er virkelig en herlig gutt. Jeg kjenner han fra tidligere. Absolutt ikke arrogant, men kan være litt pratsom. Han er veldig utadvendt og veldig snill. Får så vondt i meg av all "hatet" han får fra de andre på hotellet. Og selvfølgelig verst av alt er all hetsen han mottar daglig fra blodfans av PH. Har ikke ord :( 

Anonymkode: 72934...860

Skjønner ikke hva han har gjort som gir blodfansen noen grunn til å hate ham. En ting er jo inne på hotellet, hvor ting er veldig intenst og det dessuten skjer masse som vi ikke får se på TV, men ut fra det som har blitt vist på TV har han virkelig ikke gjort noe galt etter hva jeg kan forstå. Forsvarer selvsagt ikke hetsing inne på hotellet heller, altså, men har større forståelse for at folk blir ufine inne der 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så vondt av Grunde :( første uka likte jeg han ikke, men så fikk man jo heller ikke noe sjanse til å få et ordentlig inntrykk av han. Han virker som en koselig fyr, selv om han kanskje ikke skjønner når han burde holde munn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at det ikke bare er meg! Sa til samboeren min igår at jeg faktisk tror jeg begynner å like Grunde, men fikk bare stygge blikk tilbake :P

Han eier jo ikke selvinnsikt gutten, som da han røyk ut første gangen fordi "han var for godt likt", og nå at Martine er dritsur hver morgen fordi "hun er ikke morgenmenneske", men jeg synes han er ganske søt. Det er tydelig at han prøver å bli venn med alle og gi av seg selv, hva så om han ikke er så flink på å lese andre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Martine Lunde uten sminke (etter stupingen) 😍

 

Anonymkode: af515...3de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cherries skrev:

Hørte jeg feil nå, eller kom de med en spoiler om hvem som ryker i morgen? :frkk:

Hva hørte du?

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva hørte du?

Anonymkode: 72934...860

Noe med at "ja nå er jo dessverre ..... ute, men..." De brukte ikke navn, men et kallenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...