Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morten mente at Sunny får kalde skuldre.

Morten, det heter kalde føtter!

Anonymkode: edebe...e17

Å gi noen en kald skulder er å avvise noen, så det var helt rett begrep. Å få kalde føtter betyr å angre.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper Sunny kommer inn igjen senere. Han er akkurat den type spiller som produksjonen ønsker å ha der inne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvor patetisk det er å se på PH, er det mer patetisk å føle seg overlegen for at man ikke ser det.

Anonymkode: aabd1...87d

vet ikke helt hvor du fikk fram at jeg følte meg overlegen. jeg ser også på paradise

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme inn i PH med høy sigarføring og planer om å "overta hotellet" og "spille et hardt spill" har aldri fungert, disse brushodene ryker alltid ut med en gang, at de ikke skjønner det? De som kommer langt er de som er lugne, trivelige og kommer over ens med folk (som oftest, da), og ikke går åpent ut med hvor høye på seg selv. Men det er jo morsomt med disse typene da - "opp som en løve og ned som et skinn" som det heter :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde virker som en skikkelig bra fyr. Fikk vondt av Petter stakkars, som bare er på kompistur med bestekompis Alex. Alex virket faktisk oppriktig lei seg, jeg tror egentlig han er en ganske samvittighetsfull person og har nok ikke villet ha ut Petter.

Ble sykt pinlig å se på runkeepisoden, haha! Gøy å høre Alex ramse opp hva som skal til for at en jente kommer.

For Martine sin del gjorde hun et taktisk godt valg. Grunde kommer til å jobbe hardt for å ha henne i spillet, ikke for sin egen del, men fordi han er en omtenksom fyr.

Lurer på hvem som sjekker inn neste uke.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vackra skrev:

Grunde virker som en skikkelig bra fyr. Fikk vondt av Petter stakkars, som bare er på kompistur med bestekompis Alex. Alex virket faktisk oppriktig lei seg, jeg tror egentlig han er en ganske samvittighetsfull person og har nok ikke villet ha ut Petter.

Ble sykt pinlig å se på runkeepisoden, haha! Gøy å høre Alex ramse opp hva som skal til for at en jente kommer.

For Martine sin del gjorde hun et taktisk godt valg. Grunde kommer til å jobbe hardt for å ha henne i spillet, ikke for sin egen del, men fordi han er en omtenksom fyr.

Lurer på hvem som sjekker inn neste uke.

Når han sa "og bare peise på til hun kommer".. jeg bare no no no. Jaja, han er jo 21. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Boetica skrev:

Å gi noen en kald skulder er å avvise noen, så det var helt rett begrep. Å få kalde føtter betyr å angre.

 

Ok, da tok jeg feil.

Men det heter uansett en kald skulder, som du sier, og ikke kalde skuldre.

Anonymkode: edebe...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, brownbrown skrev:

er overrasket at kvinner fra kvinneguiden ser på paradise hotell når de fleste her er over 25 heheh

Jeg er 36 og stor fan

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et nytt syn på Morten i dag, og det er ikke positivt.  

Min favoritt er Kevin. 

Håper Sunny kommer inn igjen. Digger folsom som er ærlige 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han sa "og bare peise på til hun kommer".. jeg bare no no no. Jaja, han er jo 21. 

Anonymkode: 64333...da7

Syntes det var hyggelig jeg:) Virker som en omtenksom fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantstisk episode dette var! Eeeeelsker dramaet. Ja til mer sånn. Spilling er gøy, festing og runking er mindre interessant 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vackra skrev:

Syntes det var hyggelig jeg:) Virker som en omtenksom fyr.

Er bare ikke enig at pumpesex er oppskriften på å få jenta til å komme, sier ikke at han ikke er omtenksom. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare ikke enig at pumpesex er oppskriften på å få jenta til å komme, sier ikke at han ikke er omtenksom. 

Anonymkode: 64333...da7

Det er jeg enig i, men syntes det var imponerende hvordan han snakket om damer sammen med "kompisen". Mange gutter ville nok tøffet seg mer, men Alex bare viste at han forsøkte å tenke på jenta.

Peise på-kommentaren tror jeg var en spøk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Boetica skrev:

Å komme inn i PH med høy sigarføring og planer om å "overta hotellet" og "spille et hardt spill" har aldri fungert, disse brushodene ryker alltid ut med en gang, at de ikke skjønner det? De som kommer langt er de som er lugne, trivelige og kommer over ens med folk (som oftest, da), og ikke går åpent ut med hvor høye på seg selv. Men det er jo morsomt med disse typene da - "opp som en løve og ned som et skinn" som det heter :) 

Kristian René og Carl Aksel har jo nådd ganske langt med en slik mentalitet. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vackra skrev:

Peise på-kommentaren tror jeg var en spøk.

Tror faktisk ikke det var det 🙉

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes så synd på Petter, stakkars.

Men creds til Alex som innrømte det og var ærlig, i motsetning til Morten som blånekter for alt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, brownbrown skrev:

er overrasket at kvinner fra kvinneguiden ser på paradise hotell når de fleste her er over 25 heheh

44, må vite! Vært fan i alle år :hallo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at Morten, Martine og egentlig alle sammen bare plutselig ville ha ut Sunni fremfor Grunde i siste episode når det ikke har vært tema en gang før dette. Jeg har sett deler av begge episodene igjen, og det henger ikke på greip - måten produksjonen fremstiller det som om Sunni står helt trygt med Martine egentlig hele uka og at alle vil ha ut Grunde, men plutselig på torsdag morgen vil alle ha ut Sunni.

Ingenting endret seg bortsett fra at Sofie og Andrea fikk et mer positivt inntrykk av Grunde, men de snakket jo ikke noe med Morten og Martine om det (som ble vist på TV i hvert fall.) Sunni har heller ikke gjort noe som skulle ha fått alle til å endre mening om han.

Jeg mistenker at produksjonen utelot en del taktikkprat her. Sunni sa jo selv at han begynte å ane fare allerede på onsdag fordi guttene ikke lenger så han i øynene på samme måte når de snakket med han og gikk fra å si at Martine kom til å velge han til at han og Grunde sto ganske likt. Men dette var jo ikke noe som ble vist noe særlig for oss.

Utrolig irriterende når produksjonen utelater taktikkprat på den måten for å skape en større plot twist. De gjorde noe lignende forrige sesong, når de hele uka la opp til at Celester skulle sende ut Jonas men så valgte hun å redde han likevel. For min del ser jeg rett gjennom sånne ting (både i det og dette tilfelle, hvis noe er for obvious så kommer det liksom ikke til å skje) og synes det skaper elendig TV. Greit nok med plot twist, men episodene før blir jo så kjedelige. :filer:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Winry skrev:

Syntes så synd på Petter, stakkars.

Men creds til Alex som innrømte det og var ærlig, i motsetning til Morten som blånekter for alt. 

Petter ble nok utrolig såra, må ærlig si det var synd på han! Alex var kjempe søt da han sa sannheten og man bare kunne se at han angra så mye! Morten som var min fav. er en utrolig dårlig løgner, så må ærlig si jeg ble skuffet over at han var så feig og løy. Trodde han skulle ta det som en mann, men neida! 

  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...