Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg FATTER ikke hvorfor Marcus har så mye mot Petter? Hva i huleste er det Petter har gjort galt, liksom. Han er jo en helt vanlig, hyggelig fyr, og absolutt ingen luring som manipulerer og smyger seg rundt slik Marcus skal ha det til. Mulig at det har skjedd noe der inne som vi seerne ikke har fått se, men i såfall er det dårlig klippet, synes jeg. Er jo en fordel om seerne får innblikk i ting som fører til konflikter mellom deltakerne 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hugteken skrev:

Jeg FATTER ikke hvorfor Marcus har så mye mot Petter? Hva i huleste er det Petter har gjort galt, liksom. Han er jo en helt vanlig, hyggelig fyr, og absolutt ingen luring som manipulerer og smyger seg rundt slik Marcus skal ha det til. Mulig at det har skjedd noe der inne som vi seerne ikke har fått se, men i såfall er det dårlig klippet, synes jeg. Er jo en fordel om seerne får innblikk i ting som fører til konflikter mellom deltakerne 

Jeg tror det er fordi Petter ikke ville gi et svar til Marcus om hvem han trodde Martine L. ville splitte fra enten Martine (nordlending) eller Rebecca (da Martine skulle låse Grunde med noen) :fnise: Han ble visst ekstremt irritert på Petter fordi Petter sa: "jeg vet ikke" 

Jeg tror det forblir et mysterium hvorfor misliker Petter så sterkt. Kanskje fordi Petter er en av de som ser gjennom mye av bullshiten som har foregått denne uka (skuespillet til Soph b.la), og fordi Andrea ikke ville sende ut Petter. Creds til Andrea som faktisk stod på sitt! Det kan ikke ha vært lett med alt det gruppepresset som foregikk i dagens episode! 

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så sinna han Marcus ble da. Later som at alt er chill og han er chill også bare ryker det av han etter å ha gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg skjønte ikke helt den hevngreien?

Tror han hadde skrevet navna på de han ville ha hevn på så sa gutta som så det at det var hevn. Sto noe sånn join me eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sagt at Sophie gikk en usikker tid i møte da hun sjekket inn på solo. Men gikk hun noe mer usikker tid i møte enn de andre egentlig? Med unntak av Martine L. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hugteken skrev:

Jeg FATTER ikke hvorfor Marcus har så mye mot Petter? Hva i huleste er det Petter har gjort galt, liksom. Han er jo en helt vanlig, hyggelig fyr, og absolutt ingen luring som manipulerer og smyger seg rundt slik Marcus skal ha det til. Mulig at det har skjedd noe der inne som vi seerne ikke har fått se, men i såfall er det dårlig klippet, synes jeg. Er jo en fordel om seerne får innblikk i ting som fører til konflikter mellom deltakerne 

Det var vel den situasjonen da Martine L. var ute på date, Marcus var überstresset og prøvde å finne ut hvem hun kom til å splitte, og Petter gadd ikke gi sin mening og teorier. Jeg har tolket det sånn at Marcus tror Petter spiller mye mer enn han gjør, og han tenker kanskje derfor at Petter er den store, sleipe masterminden bak at Martine L. splittet Morten og Martine.

Sannheten er jo mer at det var fordi Andrea og Sofie hadde god kontakt med Martine L., men for Marcus fremsto det nok som at Petter var sjef over disse tre jentene, eller at han iallfall har en finger med i spillet. Når Marcus til slutt ryker pga valget til Lunde er det følgelig også Petter sin feil. 

Og så er dette jo en person med en tendens til å overdrive, Petter liker ikke Marcus heller, han lager bare ikke et like stort nummer ut av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her så har ring endret seg totalt for meg denne uka!! Egentlig ganske sjokkert :-O Jeg var sikker på at Marcus skulle være favoritten min, og jeg bare hånlo av Petter.... Nå synes jeg Petter er både morsom og likanes, og Marcus var jo helt grusom, både før og etter utsjekk.....herregud.....!!! 

Morten er bare dritkjedelig fortsatt. Han er så normal. Aleks er morsom av og til, men ikke helt med vilje alltid. Kevin har jeg fortsatt sansen for. Og han hadde jo DEN rumpa i buksa si på parsermonien-NAM :-P Han er egentlig ganske digg ;-) Men det sykeste av alt er at jeg begynner å like Grunde!!! Han er litt rar og annerledes og prøver ikke å late som noe annet. Dritkult at han ville si det limericket sitt. Og plutselig fremstod han som ganske mye smartere enn de andre(i hvert fall Rebecca) som ikke visste hva limerick var engang. Grunde er kul!

Ble også så imponert av Andrea som stod på sitt og ikke lot seg manipulere!! Veldig kult :-)

Anonymkode: 9e620...483

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det egentlig å si at de andre guttene ikke liker Petter så godt?? Altså, alle guttene kan ikke være én stor allianse. ....? Bedre for Andrea å stå trygt med Petter enn å være svakeste ledd i en enorm allianse. Skjønner ikke hvorfor alle virker som de tror at det er så bra å ha så stor allianse. Jo flere som er med, jo svakere står man. Burde egentlig være maks 4 stk/2 par som spiller sammen. 

Anonymkode: 9e620...483

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å like grunde jeg! 

Anonymkode: 565a0...a32

Jeg har hatt kontakt med han før og han virker som en grei fyr :)

Anonymkode: c4279...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.3.2017 den 23.30, Arianna skrev:

Joda. Helt til han åpna kjeften 😂

Han er så dum, han sa at "tissen min skal ikke være der en annen har vært" også har han seg med den største bimboen på hotellet? Er det muuulig. 

Anonymkode: c4279...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er så dum, han sa at "tissen min skal ikke være der en annen har vært" også har han seg med den største bimboen på hotellet? Er det muuulig. 

Anonymkode: c4279...adb

De har ikke hatt sex ennå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marimba skrev:

Nå har han jo ikke akkurat valgt det navnet selv da, antageligvis :P 

Men han er jo absolutt en fascinerende person, selv om jeg enda ikke har bestemt meg helt for om det er på godt/vondt enda :ler:

Hvordan er det egentlig produksjonen bestemmer hvem som kommer inn igjen? Er det liksom noen deltagere som vet at det ikke er så farlig at de går ut, siden de har en avtale om at de skal inn senere i produksjonen, eller er det sånn at alle deltagerne har en avtale om at de risikerer å komme inn igjen så de må holde programmet åpent igjennom hele produksjonsperioden, eller hva? 

Er egentlig ett sånt navn som kan funke som sossenavn og bondenavn. Jeg hadde ikke hørt det før.

Tror (og håper) ikke de får vite det før de evt ryker. Å spille at man er lei seg for å ryke når man vet man kommer inn igjen, så gode skuespillere er de ikke som noen av de har demonstrert allerede :fnise: Får sikkert vite det etter at de er ute. Tror bare de som ryker tidligst er de som må reise hjem til Norge, Grunde så de kanskje for stor underholdningsverdi i til å la han dra hjem. Mener å ha sett noen videosnutter av utsendte deltagere i Mexico og at Pierre (Eller Patrick, en svenske iallefall) sa det var drit kjedelig og ingenting å gjøre mens man venter på å kanskje komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt å bare venta på en tvist.. man vet jo aldri.. men stusset veldig da Triana rett og slett spoilet at det sto mellom to navngitte gutter i introen til parsermoni, og dermed alle gutta inkludert Petter fredet. Men det var vel uansett ikke så veldig overraskende uansett.

Lurer bare litt på hva Rebecca tenker i forhold til at Morten høyst sannsynlig vil ha tilbake sin tidligere partner. Kan det bli Rebecca og Grunde mon tro?? :P 

Blir i hvertfall ALDRI klok på disse såkalte "alliansene"!!! De er virkelig vinglete. 

Endret av Trompeten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Hugteken skrev:

Jeg FATTER ikke hvorfor Marcus har så mye mot Petter? Hva i huleste er det Petter har gjort galt, liksom. Han er jo en helt vanlig, hyggelig fyr, og absolutt ingen luring som manipulerer og smyger seg rundt slik Marcus skal ha det til. Mulig at det har skjedd noe der inne som vi seerne ikke har fått se, men i såfall er det dårlig klippet, synes jeg. Er jo en fordel om seerne får innblikk i ting som fører til konflikter mellom deltakerne 

Petter er ikke vanlig, han er en del av overklassen i følge ham selv :spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Jeg deler svenskens reaksjon på Grundes limmerick

Syns det var litt funny jeg, tipper at han ikke var 100% seriøs. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...