Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Boetica skrev:

Jeg vil slå et slag for Soph. Deilig at hun lager bråk :) (Jeg vil ikke ha tunga til en fremmed nedi drøvelen min!!). Det er evig nok av pyntelige jenter som gjør som de blir bedt om. Flott at hun tør å ta plass og lage litt bølger. Men taktisk er det ikke, godt mulig hun sager av grena hun sitter på, men jeg håper hun ikke ryker ut. Jeg vil ha mer kvass sunnmøring :)

 

Jeg liker Soph jeg også! Tror hun er ei lura som kan komme seg langt om hun bare holder ut denne uka og får seg en annen partner enn Ken-dukka Alex. Dessverre kan hun ha skutt seg litt i foten med å gå frivillig på solo.

1 time siden, Sitronmelis skrev:

En gammel kjenning.. hvem kan det være mon tro? 

Grunde. Garantert! Nå blir det mer selvskryt og furting ;) Usj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Syns hun nye overdriver med den eyelineren.. Ikke så pent når det går fra øyekroken og innover..Spent på om vi får se henne uten sminke

Er det noe hun ikke overdriver? Smører jo på seg rene instagramfilteret.

Anonymkode: d778f...b23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Syns hun nye overdriver med den eyelineren.. Ikke så pent når det går fra øyekroken og innover..Spent på om vi får se henne uten sminke

Man så henne uten sminke denne episoden; hun var grisepen ;) 

Syns du overdriver litt på rampelyset + tv og film, spesielt med personangrep, spent på om vi får se deg kommentere noe annet.. neida. 

Anonymkode: a77a9...067

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg liker Soph jeg også! Tror hun er ei lura som kan komme seg langt om hun bare holder ut denne uka og får seg en annen partner enn Ken-dukka Alex. Dessverre kan hun ha skutt seg litt i foten med å gå frivillig på solo.

Grunde. Garantert! Nå blir det mer selvskryt og furting ;) Usj.

Likte Soph litt først fordi jeg liker alle med vestlandsdialekt, men det var bare så utrolig pinlig å se på det der "satan for et bra skuespill, hælvette, KOR GO E EG? Legend!" når hun akkurat har stått der og smilt som katten som stjal fløten gjennom hele parsplitten og totalt avslørt hele opplegget for ALLE :fnise:

Som forøvrig er et idiotisk opplegg, hun er så opptatt av å spille at hun ikke merker at hun blir lurt trill rundt av de andre med det "du hadde spilt best om du fikk en fordel"-greiene, når hun egentlig bare blir ofret for de er villige til å risikere å miste henne. Kan fort være at hun har skutt seg selv i foten, ja!

Grunde var furtete type, men tror han har potensiale til å bli bra underholdning. Håper og tror også det er han!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de "gode" skuespillerne sier nå som de ser det på TV jeg :ler: 

Anonymkode: 07b40...5a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på Grunde da jeg så den kjenningen med maska....ligna skikkelig på kjevepartiet! Selv om jeg virkelig ikke likte ham, så kan det bli kult å få ham inn igjen.

egentlig synes jeg Morten er ganske så dritkjedelig....og det samme med partneren hans....som jeg ikke husker hva heter nå engang 😂 Men er jo mulig de ikke blir vist akkurat nå fordi de ikke er så aktuelle da.

morsomt at de prøver å endre på den skrikingen av "BREV!!!!!" til post isteden, det er litt søtt.

Jo, han Aleks....helt tydelig at han tar masse solarium, du ser det på rumpa med de hvite flekkene han har. Jeg skjønner at mange synes han er kjekk, men jeg synes han ødelegger så mye ved å overdrive alt mulig, den utrolig fake brunfargen er bare blæh. Han hadde vært mye kjekkere hvis han hadde fått litt røffere utseende

Anonymkode: 9e620...483

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo......og når Aleks spiste ved bassenget så tygget han med tunga ute eller noe, helt åpen munn. Så ikke veldig lekkert ut 😂

Anonymkode: 9e620...483

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er grunde som kommer inn...da blir det nok action! Og furting.. Tipper han kommer til å hevne seg på noen måte. 

De satt jo og grein som bare det, flere av jentene! Lurer på hva som skjer! 

Anonymkode: 565a0...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trompeten skrev:

Savner carl aksel

Ikke jeg fy faen for en idiot

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden starter friskt med at Soph krever masse oppmerksomhet fra Alex pga den solbrente rompa si. Braintrusten Alex er såå lei av henne, og lover at det er lurt for henne å «tilriver seg fordelen ved å dra på solo»(!) For en masterplan liksom, det er klapping av hender og thumbs up i «La familia». Martine Lunde er den eneste som ser ut til å skjønne at det der - det var ikke mye smart: «PH handler om å finne, ikke miste en partner».

Full paranoia på festen, og for Petter er det en strek i regninga at det «er så mye tenking». Han har bare så vidt energi til å understreke at han har en-endinger. Ikke’no arbeiderklassepreik her, vi må huske at han tilhører overklassen!

Da jeg så klippet av den «gamle kjenningen fikk jeg et gys av at de var Carl Axel. Kjære TV3: ikke gjør det mot oss! Da heller Grunde – bring it on J

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine Lunde: "jeg skal IKKE ha sex her inne, det SKJER ikke!" 

1 dag etter ankomst: hanky panky! Nesten hvertfall.. Kun et spørsmål om tid. (tipper i kveld) 

Anonymkode: 565a0...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Martine Lunde: "jeg skal IKKE ha sex her inne, det SKJER ikke!" 

1 dag etter ankomst: hanky panky! Nesten hvertfall.. Kun et spørsmål om tid. (tipper i kveld) 

Anonymkode: 565a0...a32

Var det ikke litt sånn i fjor også? Den eneste dama som sa i promovideoen sin at hun ikke sku ha seg inne på PH. hadde seg første natta :ler: 

Jaja, selvkontroll er jo en fin ting :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor Martine Lunde bruker så mye sminke. Hun er jo så pen som naturlig sminket!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Lurer på hva deltagerne tenkte når de så episoden selv og fikk se at skuespillet deres var rævva, flaut. Ellers er det tidig at Alex egentlig ikke spiller når det gjelder å bytte ut Sofe. Jeg har lyst å se reaksjonen hennes hvis han bytter henne ut på parsermoni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen til Lunde minner meg om den bloggeren som var med for et par år siden.... Heidi Alexandra.

Anonymkode: e2cc8...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Markus begynner å bli sliiitsom:bond:

Anonymkode: 931c1...de8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri Petter skulle bli den gutten jeg liker best. Fikk dårlig førsteinntrykk av han, men trekker det tilbake nå. I hvert fall foreløpig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte også på Grunde da jeg så den kjenningen med maska....ligna skikkelig på kjevepartiet! Selv om jeg virkelig ikke likte ham, så kan det bli kult å få ham inn igjen.

egentlig synes jeg Morten er ganske så dritkjedelig....og det samme med partneren hans....som jeg ikke husker hva heter nå engang 😂 Men er jo mulig de ikke blir vist akkurat nå fordi de ikke er så aktuelle da.

morsomt at de prøver å endre på den skrikingen av "BREV!!!!!" til post isteden, det er litt søtt.

Jo, han Aleks....helt tydelig at han tar masse solarium, du ser det på rumpa med de hvite flekkene han har. Jeg skjønner at mange synes han er kjekk, men jeg synes han ødelegger så mye ved å overdrive alt mulig, den utrolig fake brunfargen er bare blæh. Han hadde vært mye kjekkere hvis han hadde fått litt røffere utseende

Anonymkode: 9e620...483

Jeg forstår det ikke i det hele tatt.  

Anonymkode: d8ac6...cc3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...