Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så merkelig at Martine omtaler Isabelle som bestevenninne. Slik de fremstår synes jeg det er rart at de i det hele tatt er venner. De virker veldig forskjellige. Martine virker så oppegående (i Paradise-målestokk), jordnær, søt og god, mens Isabelle...ikke den skarpeste kniven i skuffen, kanskje, hun virker slem, og har en litt skremmende oppførsel. En sånn jente man intuitivt tenker man skal passe seg for.

Anonymkode: 9b1be...f76

Tenk det samme. Må være den brennende interessen for instagram og sminke som fører dem sammen. 

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.5.2017 den 23.25, Evelynita skrev:

Altså jeg blir sjokkert over hvor mye sminke disse jentene har på seg. Det er jo helt sykt.

Jeg vet!!! Det er virkelig sinnsykt! Er det en trend, en subkultur på Instagram eller noe?? De ser jo virkelig ikke ut. De er jo så søte uten sminke noen av de.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg vet!!! Det er virkelig sinnsykt! Er det en trend, en subkultur på Instagram eller noe?? De ser jo virkelig ikke ut. De er jo så søte uten sminke noen av de.

Den eneste der inne nå som sminker seg pent er Andrea, etter min mening. Hun Ida (?) så jo naturlig og søt ut, og Sofie og hun andre Martine sminket seg ganske pent. De andre..spesilet Martine L og Isabelle - herregud. De ser jo ut som klovner. Contouring gone wrong. For ikke å snakke om øynene, sånn som dragartister sminker seg, jo! :ler: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste der inne nå som sminker seg pent er Andrea, etter min mening. Hun Ida (?) så jo naturlig og søt ut, og Sofie og hun andre Martine sminket seg ganske pent. De andre..spesilet Martine L og Isabelle - herregud. De ser jo ut som klovner. Contouring gone wrong. For ikke å snakke om øynene, sånn som dragartister sminker seg, jo! :ler: 

Henote og Teele også. De er ganske ekstreme. Det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten. Fyren som bruker trangere bukser enn Kim K

Kompis, du er 1.60 lav og bruker jævli trange bukse. To str opp.

Anonymkode: b667f...296

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem kan demonen være? Tenker mest Isabell, men mistenker også Kevin. Blir gal av å ikke vite, er altfor nysgjerrig :bond:

Anonymkode: 86b7c...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg? 

Hvorfor bryr dere dere om at Isabell virker å være en demon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr dere dere om at Isabell virker å være en demon?

Eh... Var snakk om hvem som plukker ut en og en deltaker denne uken, altså demonen. Snakker altså om spillet i PH. Følg litt med.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du poengtert før, kompis. 

Anonymkode: 39f52...81b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, visningsnamn skrev:

Som Grunde sa det i går, da de skulle pakke sammen det de ikke klarte seg uten:

"Jeg tror nok alle jentene pakker sminke. Ikke at jeg skjønner det, fordi det er så mange av jentene her som ikke trenger sminke i det hele tatt, som ser utrooolig bra ut uten sminke. (...) Altså, hva er vitsen med å male et hus som allerede er helt fint og nymalt?"

👍

Har fått et mye bedre inntrykk av Grunde etter at han kom inn igjen. Han virker som en utrolig snill fyr. 

Anonymkode: efe8e...d5a

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... Var snakk om hvem som plukker ut en og en deltaker denne uken, altså demonen. Snakker altså om spillet i PH. Følg litt med.

Nei dere snakket om væremåten hennes, jenta mi.

"For meg virker det som Isabelle har narsissistiske/ psykopatiske trekk. Måten hun prater på gir meg litt det intrykket. Hun virker veldig hevngjerrig og liker tydligvis å se andre lide. Rødt kort om jeg hadde møtt noen som hun irl".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig teit at de bruker opp 5 ekstra deltakere den første uken. Flere av de som var inne første uka hadde jo stort potensiale til å være underholdende. 

Anonymkode: 07b40...5a3

Tenkte det samme... Tinderkongen kunne sikkert laga litt humor  (for oss seere) hvis de sendte han inn litt senere i sesongen og ikke fra start. Han sa jo mye rart og fremsto som litt mindre smart 

Anonymkode: 6153b...2a1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"For meg virker det som Isabelle har narsissistiske/ psykopatiske trekk. Måten hun prater på gir meg litt det intrykket. Hun virker veldig hevngjerrig og liker tydligvis å se andre lide. Rødt kort om jeg hadde møtt noen som hun irl".

Det var ikke meg, du får sitere rett person.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen fortalt Andrea at dette er et TV-program med en produksjon og et skript?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta mi? Du er litt creepy. 

Anonymkode: 39f52...81b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde denne uka skulle bli bra jeg. Men neida, like kjedelig som vanlig.

Anonymkode: 5a939...b82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...