Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Eirasi skrev:

Hvor er Thale og Mats?

Hjemme?

De trakk seg, da får de ikke være med under finalen.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eunike sa Camilla hadde fortjent å være i finalen fordi hun har bidratt mye til fellesskapet, men Camilla har jo gjemt unna mat og brukt fullt av penger på seg selv hver gang hun har vært på marked :P

Anonymkode: 8cbb9...959

Dobbeltoralen leve lenge. Bestevenninna de er ikke i finalen. Get over it

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt synd at Halvor ikke har fått en ekstra kniv på forhånd. Tross alt vunnet kvartfinalen om en skal kalle det for det. Og vant "hovedsemifinalen".

Litt interessant at han har vunnet begge de og fortsatt starter finalen med handicap...

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Amalie måtte ryke. Ho viste utrolig stor styrke, humor, modenhet og selvstendighet der inne.

Likevel tror jeg hun kan komme godt ut av det i ettertid uansett - stå på Amalie.

Karianne har blitt helt tragisk - prøvde å komme inn i fellesskapet, snakka dritt om Amalie, men nå (når hun ser at Amalie faktisk kommer greit ut av det med de andre der inne), nå skal ho liksom være ok med Amalie igjen. Slik virker det på meg hvertfall.. Kari Safari følger strømmen..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
4 timer siden, Kenta skrev:

Jeg har ikke spoilet, men er enig i at når man vet at vinneren er avslørt, så må man skjønne at man risikerer å bli spoilet om man går inn og leser i denne tråden.

Skjønne og skjønne fru blom. Er det ikke en regel her inne at tråder det blir spoilet i, og tråder man kan spoile i, skal være godt merka i hovedinnlegget? Er vel der det ligger. Er forbanna idiotisk å spoile i denne tråden når man har klart å holde den mer eller mindre spoilerfri siden serien starta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde litt da Eunike sa at hun hadde spist lite for at de andre skulle bli mette😂 skjønner ikke hvordan hun kan være så godt likt der inne? Heia Halvor❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sacramone skrev:

Synd Amalie måtte ryke. Ho viste utrolig stor styrke, humor, modenhet og selvstendighet der inne.

Likevel tror jeg hun kan komme godt ut av det i ettertid uansett - stå på Amalie.

Karianne har blitt helt tragisk - prøvde å komme inn i fellesskapet, snakka dritt om Amalie, men nå (når hun ser at Amalie faktisk kommer greit ut av det med de andre der inne), nå skal ho liksom være ok med Amalie igjen. Slik virker det på meg hvertfall.. Kari Safari følger strømmen..

Karianne har virkelig tapt seg og sunket lavt. Bare høre dama prate gjør meg irritert. Typiske jenta som vil være med i den kule gjengen på ungdomsskolen og ditcher en god venninne for å være med i gjengen 

Anonymkode: dc769...50c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, thejohan skrev:

Skjønne og skjønne fru blom. Er det ikke en regel her inne at tråder det blir spoilet i, og tråder man kan spoile i, skal være godt merka i hovedinnlegget? Er vel der det ligger. Er forbanna idiotisk å spoile i denne tråden når man har klart å holde den mer eller mindre spoilerfri siden serien starta. 

Dette var visst vanskelig..

Selsvagt bør ingen spoile, men man er dum om man er sikker på at ikke en eller annen tosk gjør det. Så sikker at man faktisk går inn her og leser, når man bør vite at spoilefaren er skyhøy.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jævla irriterande at tv2 endret navnet på programmet for da funket ikke serieopptaket😒

 

enig,oppdaga det tilfeldigvis i tide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Neste gang kunne TV 2 kanskje forsøkt seg med en sesong av vinter-Farmen? :fnise:

 Lurer på hva bøndene egentlig holder på med iløpet av vinteren... 

Anonymkode: 3963f...c1b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eunike er faktisk den minst verdige av alle. Makan til drittkjærring!

Anonymkode: dabf1...d6d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...