Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har tvunget deg til å lese denne tråden heller... i slike tråder kan du forvente deg hva som helst, spesielt når det er så nært finalen

Anonymkode: f501e...673

Så da er liksom det du gjorde greit? For en logikk! Du bryter jo forumreglene! Man skal da kunne forvente å lese en tråd man er interessert i, uten at andre brukere begår så store overtramp. Jeg har heller aldri sett at noen har spoilet åpenlyst før. Det har blitt gitt ut informasjon om hvor man kan finne hint om vinnere etc i andre TV-tråder, men at noen skriver direkte i tråden hvem som vinner, det har jeg aldri sett før.

Anonymkode: 1f0c0...599

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke les kommentarene på bildene Farmen deltakerne legger ut på Insta, jeg fant ut hvem som vant på den måten:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager OT, men har dette noen konsekvenser for Nettsvisen? Er det ikke slik at deltakerne får en saftig bot, hvis de avslører? Hva med nettavisen?

Anonymkode: 891a6...9fd

Lurer jeg også på

Anonymkode: 5ee38...f50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort av dere som måtte spoile i tråden. Er ikke dette en spoilerfri tråd?? Siden dere fikk vite hvem som vant, så bare MÅ dere ødelegge for alle andre? Ødelegge på purr faen. Lavmål. Tror ikke jeg gidder å se finalen. Håper dere er fornøyde 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde det vært ekstremt morsomt om det hadde vist seg at alt bare var et mediastunt som folk gikk rett på, også var det egentlig en av de to andre som vant :skratte: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, bobleplast_ skrev:

Kan dere som spoilet finalesendingen og hvem som vant vennligst brenne i helvete? :frustrert:

 

Det er et TV program! 

Anonymkode: ca600...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, LeilaS skrev:

 Utrolig dårlig gjort av dere som måtte spoile i tråden. Er ikke dette en spoilerfri tråd?? Siden dere fikk vite hvem som vant, så bare MÅ dere ødelegge for alle andre? Ødelegge på purr faen. Lavmål. Tror ikke jeg gidder å se finalen. Håper dere er fornøyde 

Ingen tvinger deg til å lese i tråden som omhandler farmen 2017. Om du ikke kommer til å se finalen, er det ingen som bryr seg om ;) 

Anonymkode: ca600...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er et TV program! 

Anonymkode: ca600...c2f

Man trenger da vel ikke å oppføre seg som en drittsekk selv om det bare er et tv-program. 

Anonymkode: 49523...077

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et TV program! 

Anonymkode: ca600...c2f

For et tåpelig argument. Hva om noen hadde spoilet hele handlingen i en film du hadde gledet deg til å se og sagt at "det er jo bare en film, hihihi!" Tror du hadde blitt en smule muggen da. ;) Ille nok å legge ut linken hvor man ikke kunne unngå å se hvem som vant, det hadde gått an å legge den linken i spoiler eller i det minste endret navn på den til bare "vinner" eller noe. Enda verre var det jo med det brødhuet som la ut skjermbilde av at x vant farmen! Var det ikke nok med den fuckings linken? For mange her i tråden er kanskje farmen det mest spennende som foregår på TV i høst, hva er vitsen med å spoile og ødelegge for alle? Hadde holdt å skrive at nettavisen har avslørt vinneren, så kunne de som ville gått inn for å se! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et TV program! 

Anonymkode: ca600...c2f

Så derfor er det helt greit at folk spoiler og ødelegger for andre som ikke vil vite hvem som vinner? Å si at man må holde seg unna tråden er det dårlig argument 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeilaS skrev:

Utrolig dårlig gjort av dere som måtte spoile i tråden. Er ikke dette en spoilerfri tråd?? Siden dere fikk vite hvem som vant, så bare MÅ dere ødelegge for alle andre? Ødelegge på purr faen. Lavmål. Tror ikke jeg gidder å se finalen. Håper dere er fornøyde 

Hvorfor i all verden gikk du inn i tråden? Din egen feil.

Anonymkode: f3c35...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Så derfor er det helt greit at folk spoiler og ødelegger for andre som ikke vil vite hvem som vinner? Å si at man må holde seg unna tråden er det dårlig argument 

Hadde man ikke gått inn i tråden hadde man ikke blitt spoilet. Dermed er det er veldig godt argument.

Anonymkode: f3c35...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde man ikke gått inn i tråden hadde man ikke blitt spoilet. Dermed er det er veldig godt argument.

Anonymkode: f3c35...979

Ta deg sammen! Man går inn i tråden for å diskutere et program man syns er veldig spennende. Mange hadde gledet seg veldig til finalen og ønsket å diskutere dette med andre. De som spoiler bryter reglene, og dermed finnes det ingen argumenter som er gode nok for spoiling. 

Anonymkode: 1f0c0...599

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tvinger deg til å lese i tråden som omhandler farmen 2017. Om du ikke kommer til å se finalen, er det ingen som bryr seg om ;) 

Anonymkode: ca600...c2f

Jeg hadde jo tenk til å se finalen da, men hva er poenget når du (eller hvem det nå var) spoiler vinneren? Da er all spenning borte. Det gjør dere kun på purr faen og for å ødelegge for alle andre som ikke vil vite det. Dere synes det er kjempe morsomt. Jeg håper man ikke kan være anonym på TV Og film forumet mer. Det skal jeg ta opp med moderatorene. 

Argumentet dere kommer med er virkelig latterlig. Mener på det er vår feil, men skjerp deg. Dere bryter reglene og oppfører dere som drittsekker. Vedder på du ler av dette. Dette er en spoilerri tråd (alle som har en hjerncelle skjønner faktisk det) og lag deres egen spoilertråd hvis dere på dø og liv må spoile. Så takk for du/dere måtte ødelegge for alle. Håoer du/dere er fornøyde nå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg hadde jo tenk til å se finalen da, men hva er poenget når du (eller hvem det nå var) spoiler vinneren? Da er all spenning borte. Det gjør dere kun på purr faen og for å ødelegge for alle andre som ikke vil vite det. Dere synes det er kjempe morsomt. Jeg håper man ikke kan være anonym på TV Og film forumet mer. Det skal jeg ta opp med moderatorene. 

Argumentet dere kommer med er virkelig latterlig. Mener på det er vår feil, men skjerp deg. Dere bryter reglene og oppfører dere som drittsekker. Vedder på du ler av dette. Dette er en spoilerri tråd (alle som har en hjerncelle skjønner faktisk det) og lag deres egen spoilertråd hvis dere på dø og liv må spoile. Så takk for du/dere måtte ødelegge for alle. Håoer du/dere er fornøyde nå.

Enig. Noen bare elsker å ødelegge for andre. Rasshøl :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Ser ikke ut til at alle deltakerne er ferdige med å være ufine mot Geir, selv flere uker etter at innspillingen er ferdig. Bråket fortsetter blant annet på sosiale medier. Dette blir nesten komisk, samtidig som jeg har all sympati for han. Hvordan er det mulig for voksne mennesker å være så ekle?

Karianne beskylder Geir for å være dobbeltmoralsk, men hvem er det som egentlig er det av de to?

Kristian forsetter selvsagt med den drittungepregede besserwisseroppførselen sin, og nekter fortsatt å ta imot en unnskyldning fra Geir. Hva med Kristian sin moral? Han viser ikke akkurat så mye objektivitet og refleksjon ved sine uttalelser. Selv har han også fyllekjørt en rekke ganger, samtidig som han nesten ber Geir brenne i helvete på grunn av småting som skjedde inne på gården.

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/anstrengt-foer-farmen-finalefesten/a/24202513/

Endret av Gregor Clegane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har TV 2 noen muligheter til å "straffe" Nettavisen på en eller annen måte, ettersom Nettavisen klarte å avsløre Farmen-vinneren? :P

Og hva om noen av deltakerne avslører forskjellige  detaljer, før heile progrsmmet er ferdigsendt på TV. Kanskje de er nødt til å undertegne en kontrakt (med taushetsplikt) om hva som har skjedd inne på Farmen-gården? 

Anonymkode: 3963f...c1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Ser ikke ut til at alle deltakerne er ferdige med å være ufine mot Geir, selv flere uker etter at innspillingen er ferdig. Bråket fortsetter blant annet på sosiale medier. Dette blir nesten komisk, samtidig som jeg har all sympati for han. Hvordan er det mulig for voksne mennesker å være så ekle?

Karianne beskylder Geir for å være dobbeltmoralsk, men hvem er det som egentlig er det av de to?

Kristian forsetter selvsagt med den drittungepregede besserwisseroppførselen sin, og nekter fortsatt å ta imot en unnskyldning fra Geir. Hva med Kristian sin moral? Han viser ikke akkurat så mye objektivitet og refleksjon ved sine uttalelser. Selv har han også fyllekjørt en rekke ganger, samtidig som han nesten ber Geir brenne i helvete på grunn av småting som skjedde inne på gården.

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/anstrengt-foer-farmen-finalefesten/a/24202513/

Skjønner ikke hvorfor de er så stygge med Geir, hva har han egentlig gjort de? Er jo de som er fæle og dobbelmoralske. Voks opp og kom dere videre!

Anonymkode: a137c...787

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinneren utmerket seg vel som den mest sannsynlige vinneren, i samme øyeblikk som han meldte seg på... 

 :skya:

Anonymkode: 3963f...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi snart ferdig med å diskutere om spoilere? Jeg ble selv snurt og det varte i hele 5minutter. 

Hvilken straff får nettavisen for blemmen? Noen som vet? Leste om at dette ikke er første gangen nettavisen har avslørt vinner av konkurranser. Fikk det noen konsekvenser? 

Anonymkode: 891a6...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...