Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke skryting. Må jo være lov å si at man ikke har hørt om alle uten at du skal pirke på det

Anonymkode: 2aeae...4bb

Men spørsmålet er hvorfor fortelle det? Om ikke det er fordi man ser ned på de som kjenner til hvem diverse halvkjente folk er, og prøver å fremstille seg selv i godt lys.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt morsomt at de prøver å få det til å virke som Halvor sliter og kanskje taper :ler: Hvis jentene vinner over han, så er det noe alvorlig galt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Eunike er en hederskvinne!

Anonymkode: 094ac...5e7

Fordi? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, OPIgirl skrev:

Fordi? 

Huff, så drittlei den kommentaren. Virker som det er de samme anonymbrukerene som hele tiden må si sånt. Prøver egentlig å bare overse det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen har avslørt vinneren. Hvis jeg googler navnet på den aktuelle vinneren eller f.eks. "vinner Farmen 2017" på telefonen min er det første treffet som dukker opp en artikkel fra Nettavisen med navnet til vinneren i overskriften. Det går ikke an å klikke innpå for å lese selve artikkelen, men det er tydelig at de har den liggende klar for publisering og at den vises i søkeresultater. Anbefaler derfor å google minst mulig relatert til Farmen dersom du ønsker å beholde spenningen...

Anonymkode: 8ef67...142

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen har avslørt vinneren. Hvis jeg googler navnet på den aktuelle vinneren eller f.eks. "vinner Farmen 2017" på telefonen min er det første treffet som dukker opp en artikkel fra Nettavisen med navnet til vinneren i overskriften. Det går ikke an å klikke innpå for å lese selve artikkelen, men det er tydelig at de har den liggende klar for publisering og at den vises i søkeresultater. Anbefaler derfor å google minst mulig relatert til Farmen dersom du ønsker å beholde spenningen...

Anonymkode: 8ef67...142

Haha oi, så det nå! :fnise:

Anonymkode: f501e...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen har avslørt vinneren. Hvis jeg googler navnet på den aktuelle vinneren eller f.eks. "vinner Farmen 2017" på telefonen min er det første treffet som dukker opp en artikkel fra Nettavisen med navnet til vinneren i overskriften. Det går ikke an å klikke innpå for å lese selve artikkelen, men det er tydelig at de har den liggende klar for publisering og at den vises i søkeresultater. Anbefaler derfor å google minst mulig relatert til Farmen dersom du ønsker å beholde spenningen...

Anonymkode: 8ef67...142

Herrefred, er det mulig? 🙈🙈 i fjor klarte Tv3 å spoile vinneren av Paradis Hotel 🙄 La ut bilde av de to som vant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen har avslørt vinneren. Hvis jeg googler navnet på den aktuelle vinneren eller f.eks. "vinner Farmen 2017" på telefonen min er det første treffet som dukker opp en artikkel fra Nettavisen med navnet til vinneren i overskriften. Det går ikke an å klikke innpå for å lese selve artikkelen, men det er tydelig at de har den liggende klar for publisering og at den vises i søkeresultater. Anbefaler derfor å google minst mulig relatert til Farmen dersom du ønsker å beholde spenningen...

Anonymkode: 8ef67...142

Åh, jeg klarte jo ikke å la være å google heller da, faen...:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal alle skryte over at de har hørt om færrest mulig? Som om det er en prestasjon?

Anonymkode: 094ac...5e7

De er jo ikke akkurat kjendiser når ikke folk flest vet hvem de er 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Horten Market skrev:

Ikke bare blir vinneren avslørt, men også hvem som blir nummer to. Megatabbe.

Ehm hvor leser du hvem nr 2 ble? Står jo bare hvem som vant. Kan ikke finne det ut jeg iallefall.

Anonymkode: f501e...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så fristende å sjekke. Men skal ikke, blir bare sur på meg selv om jeg gjør det. :fnise: Men herregud, for en tabbe! Gleder meg til finalen imorgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm hvor leser du hvem nr 2 ble? Står jo bare hvem som vant. Kan ikke finne det ut jeg iallefall.

Anonymkode: f501e...673

NN (xx) vant «Farmen» 2017 - Nettavisen
https://www.nettavisen.no/livsstil/
For 3 timer siden - Farmen er over for denne gang, og det var altså NN (xx) fra X som trakk det lengste strået til slutt, etter å ha slått ut NN i finalen. Da programleder Gaute Grøtt Grav annonserte at det var NN som hadde vunnet Farmen 2017, greide h*n verken å holde tilbake tårene ...

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen har avslørt vinneren. Hvis jeg googler navnet på den aktuelle vinneren eller f.eks. "vinner Farmen 2017" på telefonen min er det første treffet som dukker opp en artikkel fra Nettavisen med navnet til vinneren i overskriften. Det går ikke an å klikke innpå for å lese selve artikkelen, men det er tydelig at de har den liggende klar for publisering og at den vises i søkeresultater. Anbefaler derfor å google minst mulig relatert til Farmen dersom du ønsker å beholde spenningen...

Anonymkode: 8ef67...142

Spoiler

Litt av en avsløring, du. Gav vel en odds på 1,00000000000000000000001.

 

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Salka skrev:

Åh, er så fristende å sjekke. Men skal ikke, blir bare sur på meg selv om jeg gjør det. :fnise: Men herregud, for en tabbe! Gleder meg til finalen imorgen! 

Jeg sjekka, nysgjerrigheten tok overhånd  og nå er jeg sur :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir spoilet her etter å ha først lest at Nettavisen tabbet seg ut og avslørte vinneren kan bare takke seg selv.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...