Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor Camilla og Eunike mener de har bidratt mer på gården enn Halvor?

Anonymkode: dc769...50c

De sa det jo flere ganger. Han har stort sett kun bidratt til ukesoppdragene mens Eunike har rydda, vaska, laget mat, stelt med dyrene osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg viste hvem som vant (takket være de anonyme fjollsa) så måtte jeg uansett få med meg finalen 

Halvor fortjente virkelig å vinne. Få av ukesoppdraga hadde blitt godkjent hadde det ikke vært for han. Han er helt uslåelig. Aldri vært sleip eller ego. Bra at ingen fra mobbegjengen vant :nordvesta:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Halvor! Ingen fortjente det mer enn han :) Og jeg måtte gråte med han av glede flere ganger i kveld! 

Hu Karianne , herregud for en fjolle! Syntes hun var en ganske tettpappa fjolleberte når hun deltok, men i dag var hun jo enda verre. "æh, jeg har lært at en ku har fire spener, jeg er vel like smart som en seks åring, eller øh nei de er jo ganske smarte så... Jeg ser ikke forskjell på en høne eller påfugl engang" Hva gjorde hun i et program som farmen? Og hva i all verden gjør hun til vanlig? Utenom å gå rundt i jakker som fjortissjenter bruker og samme stil med blondt hår og mye maskara.. Trodde hun var voksen dame jeg. 

Amalie og Halvor har jeg oppfattet som de mest sympatiske og omtenksomme, omgjengelige og rettferdige folka. Likte at Amalie stod i mot mobbingen av han kristne som røk ut og ga han en klem når han var på sitt såreste og ingen andre brydde seg.  Jeg unner Halvor seieren som hadde hatt lyst til å delta siden første sesong av farmen, og som bonde og altmuligmann hadde han absolutt nødvendig kunnskap til å styre hele gården sjøl. Det var så koselig når han gråt når han sendte avgårde hesten også, han har behandla dyra med genuinkjærlighet og ikke bare vært med de fordi de har vært en oppgave og nødvendighet. 

Blir spennende å se hva slags karriere Amalie får nå, noen som har noen tanker? Hun er jo tilbudt modellkontrakt og programleder jobb eller hva det var? Tipper vi hvertfall får se hun i programmer som 71 grader nord og lignende, og kanskje stormberg eller kari traa modell og lignende? 

Anonymkode: da040...2da

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg hadde jo tenk til å se finalen da, men hva er poenget når du (eller hvem det nå var) spoiler vinneren? Da er all spenning borte. Det gjør dere kun på purr faen og for å ødelegge for alle andre som ikke vil vite det. Dere synes det er kjempe morsomt. Jeg håper man ikke kan være anonym på TV Og film forumet mer. Det skal jeg ta opp med moderatorene. 

Argumentet dere kommer med er virkelig latterlig. Mener på det er vår feil, men skjerp deg. Dere bryter reglene og oppfører dere som drittsekker. Vedder på du ler av dette. Dette er en spoilerri tråd (alle som har en hjerncelle skjønner faktisk det) og lag deres egen spoilertråd hvis dere på dø og liv må spoile. Så takk for du/dere måtte ødelegge for alle. Håoer du/dere er fornøyde nå.

Jeg spolerte IKKE vinneren nei!!  Jeg er ingen drittsekk heller ;) 

Anonymkode: ca600...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Lurer på om en vinner har fått så mange som har heiet på han noen gang ? Vel fortjent seier. Og har oppført seg redelig hele veien. Gratulerer til Halvor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til Halvor! Ingen fortjente det mer enn han :) Og jeg måtte gråte med han av glede flere ganger i kveld! 

Hu Karianne , herregud for en fjolle! Syntes hun var en ganske tettpappa fjolleberte når hun deltok, men i dag var hun jo enda verre. "æh, jeg har lært at en ku har fire spener, jeg er vel like smart som en seks åring, eller øh nei de er jo ganske smarte så... Jeg ser ikke forskjell på en høne eller påfugl engang" Hva gjorde hun i et program som farmen? Og hva i all verden gjør hun til vanlig? Utenom å gå rundt i jakker som fjortissjenter bruker og samme stil med blondt hår og mye maskara.. Trodde hun var voksen dame jeg. 

Amalie og Halvor har jeg oppfattet som de mest sympatiske og omtenksomme, omgjengelige og rettferdige folka. Likte at Amalie stod i mot mobbingen av han kristne som røk ut og ga han en klem når han var på sitt såreste og ingen andre brydde seg.  Jeg unner Halvor seieren som hadde hatt lyst til å delta siden første sesong av farmen, og som bonde og altmuligmann hadde han absolutt nødvendig kunnskap til å styre hele gården sjøl. Det var så koselig når han gråt når han sendte avgårde hesten også, han har behandla dyra med genuinkjærlighet og ikke bare vært med de fordi de har vært en oppgave og nødvendighet. 

Blir spennende å se hva slags karriere Amalie får nå, noen som har noen tanker? Hun er jo tilbudt modellkontrakt og programleder jobb eller hva det var? Tipper vi hvertfall får se hun i programmer som 71 grader nord og lignende, og kanskje stormberg eller kari traa modell og lignende? 

Anonymkode: da040...2da

Amalie skal på paradiset hotell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, makkapakka skrev:

Amalie skal på paradiset hotell

Nei hun har fått tilbud, men avslått.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Nei hun har fått tilbud, men avslått.

Amalie er alt for høy klasse for paradise hotel. Tror hun har en fremtid som modell.

Anonymkode: 6dd7b...590

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer om jeg skal bruke tid på å se Farmen når sånt som det der kan gå hen å vinne. 

Anonymkode: cb1f9...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri mer om jeg skal bruke tid på å se Farmen når sånt som det der kan gå hen å vinne. 

Anonymkode: cb1f9...b80

Begynner ikke reality tv og gå ut på dato?

Anonymkode: 6dd7b...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Halvor er en hedersmann!

Anonymkode: 094ac...5e7

Måtte le da jeg så en som skrev det i kommentarfeltet til Farmen på FB :ler: Det virka så kjent :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Eunike og Camilla har vært skikkelig ufine. De har jo drevet med mobbing, og voksne mennesker burde klare å holde seg for god til sånt. Eunike har i tillegg drevet å sagt sånne små krasse arrogante stikk til Halvor hele tiden :bond: Syns oppriktig synd på Halvor, men heldigvis så tror jeg han takler det. Jeg selv hadde nok blitt skikkelig lei meg om det hadde vært meg Eunike hadde sagt alt det hun har sagt til Halvor.

Anonymkode: dabf1...d6d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gregor Clegane

Bekymringsverdig at Karianne er lærerstudent hvis hun har en slik holdning også i dagliglivet. Hvis man innehar en slik type stilling er etikk og moral sentrale begrep man må forholde seg til. At hun også ser ut til å mangle en del grunnleggende kunnskaper på helt enkle ting, er ikke akkurat betryggende i forhold til det faglige hun eventuelt må komme utfor i yrket.

Hvis det er slik at elevene kan utkonkurrere henne fullstendig på flere områder, er det jo noe som er riv ruskende galt i forhold til hva slags rolle hun har. Håper seriøst for hennes del at hun bare har dratt på litt ekstra, at en del av det hun har sagt er overdrevet. Om ikke, sier jeg bare lykke til og god bedring.

Endret av Gregor Clegane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Eunike og Camilla har vært skikkelig ufine. De har jo drevet med mobbing, og voksne mennesker burde klare å holde seg for god til sånt. Eunike har i tillegg drevet å sagt sånne små krasse arrogante stikk til Halvor hele tiden :bond: Syns oppriktig synd på Halvor, men heldigvis så tror jeg han takler det. Jeg selv hadde nok blitt skikkelig lei meg om det hadde vært meg Eunike hadde sagt alt det hun har sagt til Halvor.

Anonymkode: dabf1...d6d

Når man ser hvem som stemte på Eunikke av de øvrige deltakere, så skal man være glad for at Halvor vant. DET var et sunnhetstegn. Man hadde samekjerringa, denne fremtidige "læreren", denne nord-norge-"eksotisk importerte"

Det var rett og slett alle som har gjemt unna mat og vært uærlige som stemte på Eunike.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner ikke reality tv og gå ut på dato?

Anonymkode: 6dd7b...590

TVNorge rushet jo Nissene på Låven i 2001, fordi man mente parodien ikke ville være like aktuell i 2002, for da ville reality vært gått ut på dato.. så feil kan man ta.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri mer om jeg skal bruke tid på å se Farmen når sånt som det der kan gå hen å vinne. 

Anonymkode: cb1f9...b80

Er du gått fra vettet!? En av de mest verdig! Husker i fjor, hun som vant svarte feil på nesten alle spørsmålene i finalen. Hun andre svarte enda mer feil, bare tragisk.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...