Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

En B-manusforfatter er snurt fordi så få gidder se på greiene hans (Hvor er Thea f.eks) og prøver å latterliggjøre alle som følger med på Farnen, fullstendig mislykket. Akk, så tragisk!

https://www.dagbladet.no/kultur/hit-er-vi-altsa-kommet-n-million-nordmenn-bruker-sondagskvelden-pa-a-se-to-voksne-mennesker-tippe-energinivaet-i-henholdsvis-blomkal-potet-og-kalrot/69009694

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En B-manusforfatter er snurt fordi så få gidder se på greiene hans (Hvor er Thea f.eks) og prøver å latterliggjøre alle som følger med på Farnen, fullstendig mislykket. Akk, så tragisk!

https://www.dagbladet.no/kultur/hit-er-vi-altsa-kommet-n-million-nordmenn-bruker-sondagskvelden-pa-a-se-to-voksne-mennesker-tippe-energinivaet-i-henholdsvis-blomkal-potet-og-kalrot/69009694

Anonymkode: 094ac...5e7

Den var artig, den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri mer om jeg skal bruke tid på å se Farmen når sånt som det der kan gå hen å vinne. 

Anonymkode: cb1f9...b80

Sånt som det?...

Man finner vanskelig en mer verdig vinner enn Halvor, i årets sesong var det ingen som fortjente seieren mer enn han. Tipper du som rakker ned på han blekner som personlighet til sammenligning. Halvor viste seg som en kunnskapsrik mann som er praktisk anlagt og som bidro mer enn de fleste ville ha gjort, tipper du hadde stått og klødd deg i hodebunnen så det flasset av oppgaver han kunne løst på strak arm hvorav du ikke hadde visst din arme råd... Så slutt å rakk ned på en du må se opp til når alt kommer til alt.

Dessuten så opplevde jeg Halvor som redelig og naturlig sammenlignet med mange av de andre på gården, men er jo glad for at de fant forskjellige personligheter til årets sesong, også mennesker som er mindre praktisk anlagt, mennesker med sterke meninger og særegen personlighet m.m. Blir bare spennende når de finner en miks av mennesker at det må bli litt sirkus. I den miksen av personligheter fremsto Halvor som en av de mest omgjengelige i mine øyne, falt meg meget naturlig å ha han som en favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spolerte IKKE vinneren nei!!  Jeg er ingen drittsekk heller ;) 

Anonymkode: ca600...c2f

Jo du spoilet  

Anonymkode: 1ff18...d08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Diamant skrev:

Måtte le da jeg så en som skrev det i kommentarfeltet til Farmen på FB :ler: Det virka så kjent :laugh:

Sikkert en fra KG 🙊 Anonymbruker 5e7 som kommer med sånn kommentarer 

Anonymkode: 1ff18...d08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snabeldyr skrev:

Sånt som det?...

Man finner vanskelig en mer verdig vinner enn Halvor, i årets sesong var det ingen som fortjente seieren mer enn han. Tipper du som rakker ned på han blekner som personlighet til sammenligning. Halvor viste seg som en kunnskapsrik mann som er praktisk anlagt og som bidro mer enn de fleste ville ha gjort, tipper du hadde stått og klødd deg i hodebunnen så det flasset av oppgaver han kunne løst på strak arm hvorav du ikke hadde visst din arme råd... Så slutt å rakk ned på en du må se opp til når alt kommer til alt.

Dessuten så opplevde jeg Halvor som redelig og naturlig sammenlignet med mange av de andre på gården, men er jo glad for at de fant forskjellige personligheter til årets sesong, også mennesker som er mindre praktisk anlagt, mennesker med sterke meninger og særegen personlighet m.m. Blir bare spennende når de finner en miks av mennesker at det må bli litt sirkus. I den miksen av personligheter fremsto Halvor som en av de mest omgjengelige i mine øyne, falt meg meget naturlig å ha han som en favoritt.

Signerer. Hvem fortjente å vinne mer enn Halvor liksom? Ingen. Karianne hadde vel ikke klart å svare på et eneste spørsmål og er ikke praktisk anlagt. Hun passer bedre til Paradise Hotel. Mobbere fortjener ikke å vinne noen ting. Det hatet de har lagt Geir for er jo helt tåpelig 🙈

Anonymkode: 1ff18...d08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne skjønner mindre enn en 6 åring, det ser mørkt ut for karrieren som lærer.

Camilla er hjernevasket til å like Eunike over alt i verden. 

Geir har fått beskjed om å forandre seg, det er ikke plass til slike originaler. 

Ergo, den beste vant heldigvis. Grattis til Halvor. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en fra KG 🙊 Anonymbruker 5e7 som kommer med sånn kommentarer 

Anonymkode: 1ff18...d08

Jeg tenkte det samme :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til Halvor! Ingen fortjente det mer enn han :) Og jeg måtte gråte med han av glede flere ganger i kveld! 

Hu Karianne , herregud for en fjolle! Syntes hun var en ganske tettpappa fjolleberte når hun deltok, men i dag var hun jo enda verre. "æh, jeg har lært at en ku har fire spener, jeg er vel like smart som en seks åring, eller øh nei de er jo ganske smarte så... Jeg ser ikke forskjell på en høne eller påfugl engang" Hva gjorde hun i et program som farmen? Og hva i all verden gjør hun til vanlig? Utenom å gå rundt i jakker som fjortissjenter bruker og samme stil med blondt hår og mye maskara.. Trodde hun var voksen dame jeg. 

Amalie og Halvor har jeg oppfattet som de mest sympatiske og omtenksomme, omgjengelige og rettferdige folka. Likte at Amalie stod i mot mobbingen av han kristne som røk ut og ga han en klem når han var på sitt såreste og ingen andre brydde seg.  Jeg unner Halvor seieren som hadde hatt lyst til å delta siden første sesong av farmen, og som bonde og altmuligmann hadde han absolutt nødvendig kunnskap til å styre hele gården sjøl. Det var så koselig når han gråt når han sendte avgårde hesten også, han har behandla dyra med genuinkjærlighet og ikke bare vært med de fordi de har vært en oppgave og nødvendighet. 

Blir spennende å se hva slags karriere Amalie får nå, noen som har noen tanker? Hun er jo tilbudt modellkontrakt og programleder jobb eller hva det var? Tipper vi hvertfall får se hun i programmer som 71 grader nord og lignende, og kanskje stormberg eller kari traa modell og lignende? 

Anonymkode: da040...2da

Amalie har jo lurt alle - også Geir - og kun melet sin egen kake. 

Kariannes kommentarer tolket jeg mest som selvironi og humor. 

Anonymkode: e2b14...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt meg unna tråden, for ville ikke vite hvem som vant

Spennende og det var close up, men HELDIGVIS vant Halvor. Eunike har oppført seg utrolig barnslig og usympatisk den siste tiden. Fatter ikke hva hun har imot Halvor? Direkte tåpelig at hun sitter å sier foran alle at Camilla fortjener å sitte der. (Med undertone at Camilla burde sitte der istedenfor han) og skjønner ikke hvorfor de mener de har bidratt så mye mer på gården. De har kanskje bidratt på matlagingen, vasking og dyra, men Halvor har gjort mye av det praktiske der. Ukesoppdraget til Eunike hadde aldri blitt godkjent hadde ikke Halvor vært der. Ukesoppdraget hadde ikke blitt godkjent da Mats var storbonde. Det var takket være Halvor. Fyren hadde jo ikke peiling. Halvor har alltid tenkt på fellesskapet, noe de to hvert fall ikke har gjort

Spyr av at Eunike sitter å lyve og mener hun har tenkt på fellesskapet. At hun har spist mindre sånn de andre skal få mer mat. Really? Tenkte ikke på de andre da hun var på markedet og har gjemt unna mat. Pluss hun har behandlet Geir utrolig dårlig. Kristian og Karianne skal jeg begynne med en gang. Umodne og lite sympatisk begge to. Skremmende at hun skal bli lærer :haar: Halvor og Amalie var de to som faktisk var voksne og sympatisk 

Rette mann vant. Gratulerer til Halvor: :)

Ps: synd det aldri kom ut der inne at Camilla og Eunike gjemte unna mat og kremer på rommet 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvor er en drømmemann. Synd han har funnet drømmedama, ellers skulle jeg tatt meg en tur 😜

Anonymkode: 8d524...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Nettavisen valgte å røpe navnet til Farmen-vinneren med vilje? :P

Det kom vel uansett ikke som noen gigantisk overraskelse, men dette førte vel sannsynligvis til en god del ekstra klikk til Nettavisen... 

Samtidig som TV 2 kanskje mistet en del seere, ettersom folk muligens ikke gadd å følge med når de allerede visste hvem som kom til å vinne heile greia... 

Anonymkode: 3963f...c1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Nettavisen valgte å røpe navnet til Farmen-vinneren med vilje? :P

Det kom vel uansett ikke som noen gigantisk overraskelse, men dette førte vel sannsynligvis til en god del ekstra klikk til Nettavisen... 

Samtidig som TV 2 kanskje mistet en del seere, ettersom folk muligens ikke gadd å følge med når de allerede visste hvem som kom til å vinne heile greia... 

Anonymkode: 3963f...c1b

Faktisk så googlet jeg vinneren og satt heller å såg på en film istedenfor. Tapte min stemme!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange innlegg her er nærmest en blåkopi av andre innlegg.

Anonymkode: e019a...d61

Mange er tydeligvis enige og folk må få lov til å si sin mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg at det er en flørt på gang mellom Karoline og Trym? Hun er 30 og han 23, så jeg må si det overrasker meg litt. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noen som har fått med seg at det er en flørt på gang mellom Karoline og Trym? Hun er 30 og han 23, så jeg må si det overrasker meg litt. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Hvorfor det?

Anonymkode: e019a...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen med seg at de sa det skulle være noe Farmen kjendis førprogram i kveld på slutten av gårsdagens episode? Hadde fått for meg det, men jeg finner det ikke i tv-guiden :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...