Gå til innhold

Lar dere tolvåringen overnatte hos kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller venner av motsatt kjønn generelt? Ser ganske så uskyldig ut, men jeg synes de har bikket alderen for at dette er ok. Men moren til gutten inviterer hele tiden til overnatting. 

Anonymkode: 110bd...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det synes jeg ikke er OK. Kjipt å bli gravid som 12 åring ass.. 

Anonymkode: c2638...e0d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke aktuelt en plass.

Anonymkode: b8aee...cc1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hva slags typer unger det er. Er jo ikke gitt at 12-åringer er så interessert i sex, akkurat. Og det settes kanskje betingelser av typen ikke sove på samme rom?

Anonymkode: 58347...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller venner av motsatt kjønn generelt? Ser ganske så uskyldig ut, men jeg synes de har bikket alderen for at dette er ok. Men moren til gutten inviterer hele tiden til overnatting. 

Anonymkode: 110bd...6dd

Kommer ann på om de skal sove på samme rom eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller venner av motsatt kjønn generelt? Ser ganske så uskyldig ut, men jeg synes de har bikket alderen for at dette er ok. Men moren til gutten inviterer hele tiden til overnatting. 

Anonymkode: 110bd...6dd

Nei, gutter på 12 år har begynt å få drifter og jenter på 12 år har vanskelig for å sette grenser.
Har selv en venninne som begynte med gutter - i 11 års alderen, klarte ikke si nei. Nå sliter hun psykisk. 
Var stolt den gangen fordi hun ble omtalt så moden....... men nå sliter hun veldig. Angrer på at hun lot seg bruke.

Anonymkode: c66b6...f13

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvis ikke de hadde vært bestevenner fra de var små og jeg kjente moren godt.

Anonymkode: b846d...075

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller venner av motsatt kjønn generelt? Ser ganske så uskyldig ut, men jeg synes de har bikket alderen for at dette er ok. Men moren til gutten inviterer hele tiden til overnatting. 

Anonymkode: 110bd...6dd

Nei, der går grensen. 

Anonymkode: 91be2...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde hatt barn i den alderen, ville ikke "kjæresteovernatting" kommet på tale. Hva er det for slags tider vi lever i? Tolvåringer og kjærester?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Nei. Kjærester eller ikke, de har krysset alderen for overnatting hos det motsatte kjønn. De får vente med slikt til de er over den seksuelle lavalderen, godt opplært på prevensjonsmidler og i stand til å oppdra egne barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storesøster til en jente født i 2004, og jeg har relativt god kontroll på hva hun og hennes jevnaldrende driver med. Hun får ikke lov til å overnatte hos gutter. Enten det er venn eller kjæreste. Og det med god grunn, de begynner å komme i alderen for å utforske. Vi har et åpent forhold og hun forteller meg alt, hun har heldigvis bare kyssa og holdt hender med sine kjærester, men hun har venninner og kompiser som visstnok sender lettkleddbilder på nett, tørrjokker på hverandre, en jente i parallellklassen hennes hadde visstnok nappet løken til en gutt i klassen fordi de hadde sett det i en film på nett. Kan jo bare tenke seg til hva slags film det var.. De er i den alderen. Det er ikke mange som holder på med det groveste, men det er klart det er noen. 

Og ja, hva de gjør på skolen, på vei til/fra skolen eller når de er hos vennene sine på dagtid er vanskelig å vite. De kan gjøre mye rart, men man skal hvert fall ikke legge til rette for noe med overnatting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller venner av motsatt kjønn generelt? Ser ganske så uskyldig ut, men jeg synes de har bikket alderen for at dette er ok. Men moren til gutten inviterer hele tiden til overnatting. 

Anonymkode: 110bd...6dd

I all verden...😎 Kjæreste når barnet er kun 12 år?! 

Ærlig talt..! Våre døtre på 12 leker med dukker.

Selvsagt får de ikke overnatte hos gutter!!!

😖😦😳😮😧

Anonymkode: 60f12...d18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på, men uansett om de vil ha sex eller ei klarer de det også helt fint midt på dagen på rummet alene. Kanskje de enda er for unge til å bry seg eller tenke på det. Foreldra må hvertfall følge med på de titt og ofte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Naturgutten 95 skrev:

Kommer helt an på, men uansett om de vil ha sex eller ei klarer de det også helt fint midt på dagen på rummet alene. Kanskje de enda er for unge til å bry seg eller tenke på det. Foreldra må hvertfall følge med på de titt og ofte

Vil de ha sex, så får de ho til det. Men man trenger ikke å legge ekstra til rette for det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte selv å ha sex da jeg var 12, med en gutt i samme klasse som jeg hadde vært kjæreste med i ett år - vi er fremdeles sammen i dag, snart 15 år senere. Det viktigste er kommunikasjon med barnet synes jeg, for visst - vi burde nok ikke hatt sex i så ung alder, men noen starter å utforske tidlig. Vi har begge to et veldig sunt og godt forhold til sex den dag i dag. Barn klarer å ha sex hvis de vil, enten det er på et loft i skolebygningen eller i i skogen bak huset osv. Snakk med dem uten å få dem til å føle at de blir "nektet" noe, så blir det straks litt mindre spennende for dem også:)

Anonymkode: 4ef3c...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...