AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Trenger å ventilere litt. Min man har tre barn fra tidligere forhold .jeg er ste mor til disse barna. Vi går veldig godt overens .men så kommer clue.. mor til disse barna hater meg overalt på denne jord. Hun har annmeldt meg flere ganger ,mldt meg til barnevernet etc. Og alle kommer fram til det samme. At det er bare for å lage bråk. Men nå ønsker deres datters felles konfirmasjon. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Datteren deres har et stort ønske å ha meg der,og sier at dagens hennes blir ødlagt hvis jeg ikke kommer.Mor blir hysterisk bare navnet mitt nevnes og vil ikke ha meg der. Min mann altså far vil ha meg.og resten av familien jeg selv har mest lyst til å reise bort den dagen. For å ikke såre noen. Men det ser jo ut til å ikke blir så lett. Gjør jeg det da blir datteren lei seg. Og det er jo hennes dag. Men hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 55e7b...449 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Hvorfor hater moren hennes deg så mye? Skulle jo trodd at et voksent menneske kunne ta seg sammen for sin datters skyld, om det så bare er for 1 dag.... Kan du evt. mannen din, be henne om å legge dette hatet for deg til side for sin datters skyld, i det minste på konfirmasjonsdagen hennes? Det må da gå ann å komme til en løsning... Anonymkode: 58994...03d 9
Mummikopp Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Dette er datterens dag. Følg hennes ønsker, ha felles konfirmasjon og møt opp du også. 16
Sh999 Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger å ventilere litt. Min man har tre barn fra tidligere forhold .jeg er ste mor til disse barna. Vi går veldig godt overens .men så kommer clue.. mor til disse barna hater meg overalt på denne jord. Hun har annmeldt meg flere ganger ,mldt meg til barnevernet etc. Og alle kommer fram til det samme. At det er bare for å lage bråk. Men nå ønsker deres datters felles konfirmasjon. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Datteren deres har et stort ønske å ha meg der,og sier at dagens hennes blir ødlagt hvis jeg ikke kommer.Mor blir hysterisk bare navnet mitt nevnes og vil ikke ha meg der. Min mann altså far vil ha meg.og resten av familien jeg selv har mest lyst til å reise bort den dagen. For å ikke såre noen. Men det ser jo ut til å ikke blir så lett. Gjør jeg det da blir datteren lei seg. Og det er jo hennes dag. Men hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 55e7b...449 Jeg ville forklart datter hvordan ting er og at du av hensyn til hennes mor velger og utebli denne dagen, at du selvfølgelig ønsker og dele dagen med henne, men at det dessverre blir vanskelig og gjennomføre. Be henne med ut på en middag for å feire litt dere to evt før eller etter. Kinkig situasjon det der. Jeg sier bare hvordan jeg sannsynligvis ville gjort det altså, ikke det at noe er mer rett enn det andre alternativet her . Håper det ordner seg one way or another. Lykke til. 12
EvaLena Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Bare dra du TS. Det er denne moren som evt driter seg ut i konfirmasjonen. Hev deg over henne og kos deg det du kan 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger å ventilere litt. Min man har tre barn fra tidligere forhold .jeg er ste mor til disse barna. Vi går veldig godt overens .men så kommer clue.. mor til disse barna hater meg overalt på denne jord. Hun har annmeldt meg flere ganger ,mldt meg til barnevernet etc. Og alle kommer fram til det samme. At det er bare for å lage bråk. Men nå ønsker deres datters felles konfirmasjon. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Datteren deres har et stort ønske å ha meg der,og sier at dagens hennes blir ødlagt hvis jeg ikke kommer.Mor blir hysterisk bare navnet mitt nevnes og vil ikke ha meg der. Min mann altså far vil ha meg.og resten av familien jeg selv har mest lyst til å reise bort den dagen. For å ikke såre noen. Men det ser jo ut til å ikke blir så lett. Gjør jeg det da blir datteren lei seg. Og det er jo hennes dag. Men hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 55e7b...449 Du bør av respekt for jentens familie (mor, besteforeldre, tater/onkler/søskenbarn osv.) holde deg langt unna denne familiedagen. Du er jo ikke en del av denne jentens familie og det er kun mor og far som er hennes familie, det var jo slik hun vokste opp. Det blir trist for jenten dersom moren ikke dukker opp - og hele slekten til jenten vil reagere på at mor ikke møtte mens du som ikke er i familien var der og tok deg til rette... Dette er for mor og far - og ikke for deg. Anonymkode: 2686e...221 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 Populært innlegg #7 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bør av respekt for jentens familie (mor, besteforeldre, tater/onkler/søskenbarn osv.) holde deg langt unna denne familiedagen. Du er jo ikke en del av denne jentens familie og det er kun mor og far som er hennes familie, det var jo slik hun vokste opp. Det blir trist for jenten dersom moren ikke dukker opp - og hele slekten til jenten vil reagere på at mor ikke møtte mens du som ikke er i familien var der og tok deg til rette... Dette er for mor og far - og ikke for deg. Anonymkode: 2686e...221 Eh, nei, det er for datteren. Og TS er en del av hennes familie. Anonymkode: c44cc...b2c 65
*Luftbobla* Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Kan ikke du, datteren og moren sette dere ned som voksne mennesker å prate ut om dette før den store dagen kommer?? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Felles konfirmasjon? Hva mener du? Er det flere konfirmanter som skal ha felles fest? Anonymkode: ac6d8...2b5 3
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør av respekt for jentens familie (mor, besteforeldre, tater/onkler/søskenbarn osv.) holde deg langt unna denne familiedagen. Du er jo ikke en del av denne jentens familie og det er kun mor og far som er hennes familie, det var jo slik hun vokste opp. Det blir trist for jenten dersom moren ikke dukker opp - og hele slekten til jenten vil reagere på at mor ikke møtte mens du som ikke er i familien var der og tok deg til rette... Dette er for mor og far - og ikke for deg. Anonymkode: 2686e...221 Leste du gjennom det du skrev før du postet? Så klart er TS også familie! 26
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Felles konfirmasjon? Hva mener du? Er det flere konfirmanter som skal ha felles fest? Anonymkode: ac6d8...2b5 Jeg tror at det - dessverre - har blitt vanlig med èn konfirmasjon for far, og èn konfirmasjon for mor. Anonymkode: 07943...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 jeg hadde litt samme opplegg i fjor, forskjellen var bare at jeg ikke er anmeldt av barnemor. Hun har i tillegg ødelagt mitt forhold til mine svigers så jeg grudde meg veldig til dagen. Det skal sies at barnemor ikke hadde noe imot at jeg kom (ikke utad iallefall). Det gikk bra. Men herregud så glad jeg var da dagen var over! Neste år er det nestemann.... Og ja, TS er absolutt familie! Anonymkode: 4d1d0...a9b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at det - dessverre - har blitt vanlig med èn konfirmasjon for far, og èn konfirmasjon for mor. Anonymkode: 07943...f3d Ja, jeg skjønte egentlig det. Men det er uansett ufattelig at det går an å være så barnslig! Godt denne jenten satte foten ned og ville ha én konfirmasjon som vanlige folk. Er det blitt vanlig med to bryllupsfester også? Anonymkode: ac6d8...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør av respekt for jentens familie (mor, besteforeldre, tater/onkler/søskenbarn osv.) holde deg langt unna denne familiedagen. Du er jo ikke en del av denne jentens familie og det er kun mor og far som er hennes familie, det var jo slik hun vokste opp. Det blir trist for jenten dersom moren ikke dukker opp - og hele slekten til jenten vil reagere på at mor ikke møtte mens du som ikke er i familien var der og tok deg til rette... Dette er for mor og far - og ikke for deg. Tull og tøys. Dette er konfirmantens dag! Voksne folk bør oppføre som vokse, legge bitterheten til side og fokusere på at konfirmanten skal få en fantastisk dag med alle de hun er glad i rundt seg. Anonymkode: c9158...4f3 31
Nastine Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tull og tøys. Dette er konfirmantens dag! Voksne folk bør oppføre som vokse, legge bitterheten til side og fokusere på at konfirmanten skal få en fantastisk dag med alle de hun er glad i rundt seg. Anonymkode: c9158...4f3 Dette! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS er en del av hennes familie. Anonymkode: c44cc...b2c Vil ikke si det, akkurat, nei. Anonymkode: 2686e...221 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS er absolutt familie! Anonymkode: 4d1d0...a9b Nope, uenig. Hun er fars nye kjæreste/partner. Anonymkode: 2686e...221 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 40 minutter siden, Sirah skrev: Leste du gjennom det du skrev før du postet? Så klart er TS også familie! Selvsagt er ikke TS familie. TS kom inn på et senere tidspunkt, som en utenfra. Kun familie er familie. Det er mor, far og barn, Anonymkode: 2686e...221 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: forskjellen var bare at jeg ikke er anmeldt av barnemor. Anonymkode: 4d1d0...a9b Hvorfor ikke? Anonymkode: 2686e...221 1
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er ikke TS familie. TS kom inn på et senere tidspunkt, som en utenfra. Kun familie er familie. Det er mor, far og barn, Anonymkode: 2686e...221 Selvsagt ER TS familie! Her er det mor som er ekstremt barnslig som ikke tåler at TS kommer. Resten av familien INNKLUDERT konfirmanten ønsker TS der. Det bør og skal veie tyngre enn en bitter mor. 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå