AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #121 Skrevet 9. mars 2017 Skjønner ikke hvordan foreldre kan risikere livet til sine egne og andres unger på den måten med vilje. I mine øyne gjør det de til verre foreldre enn foreldre som driver med barnemishandling uten å være klar over det. Seriøst dårlige foreldre som burde blitt fratatt ungene sine. Det de driver med er synonymt med å tvinge ungene til å leke på e18. Jeg har ikke ord. Anonymkode: 6a445...339 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #122 Skrevet 9. mars 2017 3 timer siden, Zanzibar3 skrev: Det synes jeg ikke. Det setter barna i potensiell fysisk fare som kunne vært unngått. Personlig er jeg helt enig i det, men som helsesøster må jeg være profesjonell. Sålenge det er et valg må man akseptere et nei. Skal innrømme at det er vanskelig å forstå at noen virkelig sier nei til vaksiner, men heldigvis er det veldig få det gjelder. Anonymkode: 2aaef...2a9 2
altflyter Skrevet 9. mars 2017 #123 Skrevet 9. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Meslingvaksinen hadde ingen effekt på dødeligheten. Anonymkode: c2417...065 Tull. "Før vaksinen ble tatt i bruk i 1969 opptrådte store meslingepidemier omtrent hvert tredje år. Så å si alle gjennomgikk meslinger i løpet av barndommen. De siste 15 årene før meslingvaksinen ble tatt i bruk ble det i Norge meldt 5-10 meslingdødsfall og 20-30 tilfeller av encefalitt årlig. Den siste landsomfattende meslingepidemien var i 1980–81, og det siste registrerte norske meslingdødsfallet var i 1989. Etter at meslingvaksinen ble tatt i bruk har insidensen stadig sunket." Kilde: https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen/vaksiner-mot-de-enkelte-sykdommene/meslingvaksinasjon---veileder-for-h/ 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #124 Skrevet 9. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har en bedre kilde. Dette er en journalist som sier at kvinnen var uvaksinert uten å vise til noen kilde. Det jeg linker til er de Amerikanske helsemyndighetene, og de sier at de ikke vet hvem som var opphavet til smitten. Anonymkode: c2417...065 Ja, da vet de sikkert ikke opphavet! (forskning.no sett feil eller noe.) Men det kom nok fra et menneske;) "Although the person who started the outbreak has not yet been identified, officials suspect it began with an infected person from abroad who visited the Disneyland theme park in southern California in mid- to late December." http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-ln-disneyland-measles-20150113-story.html En dame tok to fly mens hun var smittet! Hjelpe meg! Fort gjort! Håper dere vaksinerer ungene deres! Tull å ikke gjøre det! Anonymkode: bbcab...67d 2
Millimani Skrevet 9. mars 2017 #125 Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, Silfen skrev: Dersom vi skal ha 95 prosent dekning er vi avhengig av at også voksne deltar. Fastlegen din tar feil. Ja, han gjør nok det. Jeg må få gjort noe med dette tenker jeg...vaksinere meg igjen altså! Jeg har overhodet ikke skrekk for sånt, så det går bra 1
Silfen Skrevet 10. mars 2017 #126 Skrevet 10. mars 2017 13 timer siden, Millimani skrev: Ja, han gjør nok det. Jeg må få gjort noe med dette tenker jeg...vaksinere meg igjen altså! Jeg har overhodet ikke skrekk for sånt, så det går bra Good. Jeg må ta en runde igjen til neste år, glad for alle som tar revaksinering seriøst.(messer nok om det privat, fått en del etterhvert til å få fingen ut, hehe) 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #127 Skrevet 10. mars 2017 På 9. mars 2017 den 12.58, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig gjør han ikke det. Ja, du har rett i at det støttes av legemiddelindustrien. Noen som husker hypen rundt svineinfluensavaksinen i 2009? Anonymkode: b5542...9ed Jeg husker den svært godt. Jeg fikk nemlig svineinfluensa og var ikke vaksinert. Den tok nesten livet av meg. Uansett har ikke den vaksinen (som var helt ny) noe med barnevaksineprog som har eksistert i en årrekke. Anonymkode: 8070b...623 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #128 Skrevet 10. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære Ts! Har du begynt å revurdere motstanden din, at du kanskje tenker at det er lurt å vaksinere dine 4 barn? Slik at de kan være forkjølet på flyplasser, Disneyland og reise til syden uten å risikere å bli syk og smitte alle rundt dere? At du som mor uvaksinert skal slippe å bli alvorlig syk samtidig som barna dine om dere blir smittet? Jeg vil gjerne høre om du har ombestemt deg eller ikke, for om du har ombestemt deg kan jeg hygge meg med at vi i KG har klart å få til noe bra i dag! Ps; tror jeg leste at du ikke ble vaksinert av dine foreldre, beklager hvis jeg har lest feil/misforstått. Anonymkode: bbcab...67d Revurdere? Tvert imot, jeg får bekreftet at jeg har tatt riktig valg. Anonymkode: b5542...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #129 Skrevet 10. mars 2017 På 9.3.2017 den 11.19, AnonymBruker skrev: Dette har skapt litt murringer med barnefar, og selv om jeg vinner kampen Anonymkode: b5542...9ed Er den kampen så viktig å vinne at du er villig til å la barna dine dø for den? Anonymkode: 0bcac...b66 6
KG deltager Skrevet 10. mars 2017 #130 Skrevet 10. mars 2017 På 9. mars 2017 den 15.06, AnonymBruker skrev: Som sagt; han har gitt seg, men stemningen er lunken hvis temaet kommer på bane. Anonymkode: b5542...9ed Hvis jeg skrev: jeg og far er uenig om kostholdet.. Jeg vil gi cola og loff med nugatti til frokost i ukene fordi det spiser de ,, han vil at de skal ha melk og Grovt brød med variert pålegg.. men hallo - de finnes jo mennesker med laktoseintolerans- vil ikkd risikere at ungene får det.. HVORDAN VILLE DU SVART PÅ DETTE?? Det du skriver er minst like dumt som dette.. Du mangler omsorgsevne og burde ikje hatt barn.. Trist far ikke har baller nok til å ivareta sine små.. 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #131 Skrevet 10. mars 2017 12 minutter siden, KG deltager skrev: Hvis jeg skrev: jeg og far er uenig om kostholdet.. Jeg vil gi cola og loff med nugatti til frokost i ukene fordi det spiser de ,, han vil at de skal ha melk og Grovt brød med variert pålegg.. men hallo - de finnes jo mennesker med laktoseintolerans- vil ikkd risikere at ungene får det.. HVORDAN VILLE DU SVART PÅ DETTE?? Det du skriver er minst like dumt som dette.. Du mangler omsorgsevne og burde ikje hatt barn.. Trist far ikke har baller nok til å ivareta sine små.. Hvis du leser litt om vaksineingredienser, så er de hakket nærmere cola og nugatti enn grovt brød med variert pålegg. Formaldehyd, kvikksølv, aluminium, genmanipulerte virus, celler fra aborterte foster og insekter, apenyrer, kyllingfoster, hunder, kaniner etc. https://vactruth.com/2012/01/21/fly-in-my-vaccine-soup/ Anonymkode: c2417...065 1
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2017 #132 Skrevet 10. mars 2017 På 9.3.2017 den 11.19, AnonymBruker skrev: Jeg nekter å vaksinere ungene, vil ikke sprøyte de full av gift. Dette har skapt litt murringer med barnefar, og selv om jeg vinner kampen så skaper det litt dårlig stemning når temaet er oppe. Regner med at det sklir over når dette vaksineregimet er slutt etter ungdomsskolen. Er det flere som sliter med det samme? Anonymkode: b5542...9ed Jeg sliter med å forstå at barnefar ble sammen med deg i utgangspunktet. Sorry mac men du er utilgivelig ansvarsløs som forelder. Dårlig steming.. ? Du er klar over at du utsetter dine egne barn for reell og alvorlig risiko? 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #133 Skrevet 10. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser litt om vaksineingredienser, så er de hakket nærmere cola og nugatti enn grovt brød med variert pålegg. Formaldehyd, kvikksølv, aluminium, genmanipulerte virus, celler fra aborterte foster og insekter, apenyrer, kyllingfoster, hunder, kaniner etc. https://vactruth.com/2012/01/21/fly-in-my-vaccine-soup/ Anonymkode: c2417...065 Hva for en Nugatti er det du spiser egentlig...? Anonymkode: 0bcac...b66 6
KG deltager Skrevet 10. mars 2017 #134 Skrevet 10. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser litt om vaksineingredienser, så er de hakket nærmere cola og nugatti enn grovt brød med variert pålegg. Formaldehyd, kvikksølv, aluminium, genmanipulerte virus, celler fra aborterte foster og insekter, apenyrer, kyllingfoster, hunder, kaniner etc. https://vactruth.com/2012/01/21/fly-in-my-vaccine-soup/ Anonymkode: c2417...065 Trist når uvitenheten får rade.. kvikksølv finnes ikke i barnevaksinene.. Og uansett så er det i svært små mengder i de vaksinene de brukes i. genmanipulasjon av virus ??? Mener du virkelig at et ikke - svekket virus som gir sykdom er bedre enn et svekket virus ikke gir sykdom , men som gir samme immunresponsen??? Hallo - er liksom det som er vaksine.. Og viste du : et virus kan modifiser genene dine .. :O 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #135 Skrevet 10. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva for en Nugatti er det du spiser egentlig...? Anonymkode: 0bcac...b66 Spiser ikke nugatti, de fleste som ikke vaksinerer barna sine er veldig bevisste i forhold til kosthold og helse, som for eksempel henne: http://www.stopmandatoryvaccination.com/vaccine-free/a-vaccine-free-lifestyle-is-a-healthy-lifestyle/ Anonymkode: c2417...065
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #136 Skrevet 10. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Revurdere? Tvert imot, jeg får bekreftet at jeg har tatt riktig valg. Anonymkode: b5542...9ed Kan du si meg hvorfor du nekter at barna dine får barnevaksinene? Kvikksølv er det ikke lenger i de vi har her, Tiomersal brukes ikke... Hva er du redd for? Autisme? allergier? Spm 2. Hvis barna dine selv kommer til deg som 10 år og ønsker å ta vaksine, kommer du til å nekte dem da? Hilsen nysgjerrig og forundret Anonymkode: bbcab...67d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #137 Skrevet 10. mars 2017 Mine barn er over 10 år nå. Nå skal de få mmr vaksinen. Har ikke turt før. 2-3 barn i hver klasse har jo utfordringer, enten adhd, autisme eller andre konsentrasjonsproblemer. Hvor kommer dette fra?? Anonymkode: 4ea25...b50
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2017 #138 Skrevet 10. mars 2017 På 9.3.2017 den 13.05, AnonymBruker skrev: Hos oss var det motsatt. Mannen ville ikke ha vaksine og jeg ville. Ga klar beskjed om at jeg ikke risikerer barnas liv ( eller andres ). Baserer avgjørelsen på fakta ikke konspirasjonsteorier en leser på shady nettsider. Hadde han ikke gitt seg ville jeg tatt ut skilsmisse og forøvrig nektet å skrive under på søknader om pass så ikke barna kunne reise utenlands da smittefaren er høyere i mange andre land. Er vanligvis en rolig person som finner løsninger samnen men partneren men dette rikker jeg meg ikke 1cm på, det handler om barnas liv og helse. Dette er en kampsak jeg var villig til å gå gjennom helvete og tilbake for å vinne og det skjønte han fort. Han skjønte alvoret og tok til vettet. Barna er fullvaksinert. Vaksinemotstandere er kunnskapsløse og virker å ha glemt historien. Vi vil ikke tilbake til tiden før de hadde vaksiner da barnedødelighet var meget høy og barn døde av influensa, kikhoste, meslinger, tuberkulose, difteri og det som verre er. Det er mer gift i en oppdrettslaks enn i en vaksine. Å belage seg på at alle andre barna får ta støyten er så egoistisk tankegang at jeg finner ikke ord. Anonymkode: 6187d...baa Veldig nysgjerrig på hvilket forhold han har til vaksiner idag?
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2017 #139 Skrevet 10. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser ikke nugatti, de fleste som ikke vaksinerer barna sine er veldig bevisste i forhold til kosthold og helse, som for eksempel henne: http://www.stopmandatoryvaccination.com/vaccine-free/a-vaccine-free-lifestyle-is-a-healthy-lifestyle/ Anonymkode: c2417...065 Noen av dem tar til fornuft også:http://www.slate.com/articles/life/family/2014/01/growing_up_unvaccinated_a_healthy_lifestyle_couldn_t_prevent_many_childhood.html
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #140 Skrevet 10. mars 2017 Det er god grunn til å være redd for autisme og andre bivirkninger, og vaksiner er ikke nødvendigvis en så stor positiv helsefaktor som man liker å tro: Anonymkode: c2417...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå