Gå til innhold

Hvor mange av de du har gått i klasse med er døde nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man finne ut om folk er døde ved å søke på dem på nett?

Anonymkode: 55064...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er søren meg ingen som har dødd, jeg søker og søker....virker som alle lever i beste velgående og kullet mitt er fra 1970.

Anonymkode: 55064...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fra mine klasser er døde. Ungomskjæresten min gikk i klassen under på VGS. Han døde dessverre i en ulykke en uke etter at han begynte som lærling. Verdens snilleste gitt ❤ En i klassen over meg døde i en bilulykke der en fra min klasse var passasjer. 

Ingen av de jeg har gått i klasse med har blitt sånn super kriminelle. Men jeg vet at flere av de røykte hasj med jevne mellomrom. En jeg gikk på VGS med hadde en hasjplante i klesskapet på den tiden 😂 Aner ikke om han fortsatt dyrker. Er født i 92. 

Anonymkode: 36808...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen er døde enda, men det er et par stk jeg ikke klarer å finne på fb eller ved google-søk! 

Anonymkode: 222ab...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

82 modell her. Vet om 2, begge ulykker..

Anonymkode: 248d8...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er døde så vidt jeg vet, men en har blitt lam :(

Anonymkode: a3f3e...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen er døde enda, men det er et par stk jeg ikke klarer å finne på fb

Anonymkode: 222ab...9e8

Da bare må det være døde! :fnise:

Anonymkode: a3f3e...e99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet, ingen. Ikke heller fra hele kullet mitt på videregående. Jeg er født i 1970.

Anonymkode: 1daeb...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen døde som gikk i min klasse, så vidt jeg vet. Er 20 år. Men folk i parallellklasse og andre trinn har dødd. En jeg gikk på barneskole med tok livet sitt da hun var 19. En annen på samme trinn som meg på vgs tok livet sitt da han var 17. Ingen av de gikk jeg i samme klasse med. 

Narkomane og kriminelle derimot tror jeg flere har blitt eller er på vei til å bli.

Anonymkode: 99e66...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fra klassen min aner jeg ikke. Men vet om et par stk i parallellklassen som har omkommet i bilulykke, nettopp tatt lappen begge to.
Men jeg selv kommer til å dø innen noen år da jeg har fått uhelbredelig kreft. Heldigvis av en "snill" type, så det er ikke sånn at det går noen få måneder... 

Imens håper jeg de finner en kur, så kanskje jeg blir frisk igjen. Håp er det som holder meg oppe. Skulle ønske kreftleger var mer sånn.... Greit nok at de skal være ærlige, men så lenge det er snakk om år og ikke måneder, så er det lov å gi håp. Jeg kan ikke legge meg ned og vente på døden i la oss si 6-7 år... eller mer. Ingen vet.

 

Anonymkode: e4904...2fb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle.

Hilsen Jan-Bertil på 112 år.

Anonymkode: 294d6...f6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fra min klasse. Tror jeg bare kommer på 1 som jeg har gått på samme skole med (1-10kl) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet opp navnene på alle som gikk i klassen, og søkt på dem i skattelistene. En hadde jeg glemt helt, og slet med å huske navnet hans, jeg kom ikke på det før dagen etter, og søkte på han, og finner han ikke i skattelistene. Enten har han flyttet utenlands eller så er han død. Resten lever.

Anonymkode: 55064...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88-modell. Ingen jeg har gått i klasse med, men en i en parallellklasse på vgs. Han tok livet av seg en gang etter vgs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Født i -83. Fra vgs er det ingen, men jeg gikk på barne- og ungdomsskole med en som døde av kreft for noen år siden. Folk fra studietiden vet jeg ikke. Vet heller ikke om noen er blitt narkomane, men så vidt jeg vet er det ingen kriminelle. Ihvertfall ingen som er blitt tatt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 som gikk i klassen under meg på videregående ble drept, av samme fyr.

Anonymkode: 3b501...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i klassen, men en i paralellklassen og en på to trinn under meg (såvidt jeg vet).

Anonymkode: 1d131...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man finne ut om folk er døde ved å søke på dem på nett?

Anonymkode: 55064...2eb

DU kan jo bare google navnene deres og se om du finner noe....eller om du vil kan du gå inn på linken under for å søke etter døde personer...
https://www.disnorge.no/gravminner/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...