Gå til innhold

Hvor mange av de du har gått i klasse med er døde nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok,da var det ikke han jeg kjente til. Trist at det har skjedd flere unge 😦

Anonymkode: 66d81...572

Ja, det er forferdelig trist :(

Anonymkode: cccc8...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 42 og det er (så vidt jeg vet) bare en som gikk i klassen min som er død. Han døde av kreft for et par år siden. Og faktisk vet jeg ikke om noen som har blitt kriminelle heller, utenom et par som tok noen mindre gode valg da de var i tenårene eller tidlig i 20-årene og kanskje fikk en liten flekk på rullebladet også.

Kommer fra en mindre by og har familie og venner der fortsatt, så jeg er ganske oppdatert på gamle klassekamerater bra både barne-, ungdoms- og videregående skole.

Anonymkode: 93d9c...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Ts her

Uff så trist å lese om de som har død. Føler det er så rart å tenke på... Godt ikke alle har opplevd det!

Læreren min fra ungdomsskolen var ganske bestemt på at mange av de vi gikk i klasse med kom til å dø mye tidligere enn "vanlig". Lagde tråden fordi jeg tenkte på det idag... Syns det er uvirkelig å tenke på. 

Går fint at dere skriver om andre også altså, ikke krise. Spurte spesifikt om klassen pga. nysgjerrighet om det læreren min sa den gang er sant

Anonymkode: aac2c...7fa

Det er jo dessverre slik at mange dør alt for tidlig. Det å si det slik læreren din gjorde setter det jo litt i perspektiv. Liksom at i hht statistikken vil så og så mange av en klasse dø før de blir gamle.. 

Og jeg kjenner dessverre til flere enn de to jeg har gått i klasse med, som har gått bort ung.

En fra nabolaget var 12 år eller noe og døde av kreft. En annen nabo døde i en båtulykke. Ungdomskjæresten min tok livet av seg for noen år siden. Fetteren til en venninne døde i bilulykke bare 19 år gammel. En fra skolen tok livet av seg etter vgs. 

Fred over minnet til alle disse :dagens-rose:.

Anonymkode: cccc8...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk fra ungdomsskolen. 2 selvmord og 1 bilulykke. De var 19, 20 og 20 år gamle.

Anonymkode: 22ee5...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stk som jeg vet om. Vet ikke noe mer da jeg kuttet kontakten med alle unntatt mine to beste venninner da skolen var over, men jeg håper de andre lever i beste velgående. 

Den ene døde av kreft i 9.klasse, det var helt jævlig. Husker så godt hvor syk hun var og det gikk bare 5-6 mnd fra hun ble syk til hun døde. Stakkars, stakkars jente og foreldre.

Den andre døde av overdose da han var 22. Fikk vite det av venninna mi da broren hennes var kompis med denne gutten. Han var en av de verste til å mobbe meg og jeg var på randen av selvmord pga hans handlinger, men likevel var det trist å høre at han var død. Ingen skal dø så ung og jeg har jo skjønt i ettertid at han hadde det vanskelig hjemme. Selv om han var med på å ødelegge barndommen og ungdomstiden min hadde han fortjent en ny sjanse.

Ellers døde norsklæreren min av hjerneslag et par år etter at vi gikk ut av ungdomsskolen. Fikk vite det av en jeg jobbet med som var tre år yngre enn meg og hadde samme lærerne som oss. Hun ble bare noen og 50. Selv om spørsmålet i tråden var folk man har gått  klasse med tenkte jeg det var verdt å ta med hun var læreren vår. 

Jeg er født i 83, forresten. 

Veldig trist å lese om så mange som dør så unge. Livet har ingen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen, så vidt jeg vet. Har gått i mange forskjellige klasser, så det er nesten litt rart... 

Som mange andre sier, veldig interessant tråd! En av kvinneguidens bedre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 år.

To døde av sykdom, en i bilulykke. 

Han ene gikk jeg i klasse med når han døde. En uke før vi skulle levere bachelor og være ferdig med studiene 🌹

Anonymkode: 568c5...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 død. Selvmord. 

Flere narkomane. 

1 fikk fengselsstraff da han skjøt rundt seg med hagle, skadet en. Forsøkte å skade flere. 

Anonymkode: 9b64b...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, verken på barne- eller ungdomsskolen som jeg vet om. Er dog ei som jeg ikke har verken hørt om eller sett noe til siden ungdomsskolen. Er ingen på hele trinnet på ungdomsskolen som er døde som jeg vet om forresten, var ikke så mange på trinnet da. Videregående har jeg ikke peiling på. Er forresten født i 75.

Anonymkode: 6a721...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg gikk på barneskolen sammen med (han gikk i parallellklassen min på ungdomsskolen) døde i en trafikkulykke rett etter at vi var ferdige med ungdomsskolen. Kjempetrist. Husker kirken her var helt stappfull i begravelsen.
En jeg gikk på videregående med døde i en fallskjermulykke for noen år siden, men jeg hadde ikke hatt noe kontakt med han siden vgs (i -92). Fikk vite det gjennom media.

Tror ikke det er noen av de i fra klassene mine som har blitt kriminelle.... men to tidligere kollegaer (fra samme arbeidsplass, men ingen av dem mens vi jobbet sammen) har blitt drapsmann. Den ene drepte 4 stk i tillegg til seg selv, den andre drepte mannen sin....

Anonymkode: 25231...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er snart 38 år.

4 som jeg vet om, to kreft, en omkom i brann og en i bilulykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, jeg aner ikke. Har ikke kontroll på de fleste jeg har gått i klasse med da jeg gikk i 2 barneskoleklasser, 2 ungdomsskoleklasser og 1 vgsklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Har ikke hatt interesse av å ha kontakt med dem.

Anonymkode: 9c699...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter det jeg vet er det to som er døde (med forbehold om at det er minst halvparten jeg ikke aner noe om). Den ene døde av kreft (hjernesvulst) da vi var 18 og gikk på VGS sammen. Utrolig tragisk og jeg tenker fremdeles på henne innimellom. Den andre døde i en bilulykke i begynnelsen av 20-årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ei fra vgs som døde i en brann, blei bare 17 år. 

Anonymkode: ffd90...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...