Gå til innhold

Hvor mange av de du har gått i klasse med er døde nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke peiling. Har null kontakt med de jeg gikk på barne- og ungdomsskole sammen med. Kunne faktisk ikke brydd med katta i om noen av de er dau. 

Anonymkode: df6c8...385

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om jeg gikk på ungdomsskolen med. Han gikk et år over meg og tok selvmord for noen år siden. Vet ikke hvorfor han gjorde det, men uansett veldig trist :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En heroinoverdose, en bilulykke og en drukningsulykke. 

Anonymkode: 377f0...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tok selvmord i samme året. Fra Vgs. - 91

Anonymkode: 0b752...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra klassen min på barne- og ungdomsskolen døde av hjertestans/komplikasjoner som følge av narkotikamisbruk (var ren og på vei ut av misbruket da han døde). Han døde for kun et par år siden.

Og en fra klassen min på vgs døde av hjernesvulst, to år etter vgs.

 

Anonymkode: cccc8...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk ingen, verken i klassen eller parallellklassene. Alle har klart seg godt.

Anonymkode: a2142...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har kun to jeg har gått i klasse med dødd. En jeg gikk i klasse med på barneskolen døde i en bilulykke i 4 klasse, og en jeg gikk i klasse med på videregående tok selvmord ett par år etter at vi var ferdig på skolen. Har nokså god kontroll på de ulike klassene, så føler meg trygg på at det ikke er flere. Jeg er 37 år. 

Anonymkode: b5c13...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke samme klasse, men samme årskull 1982. 1 kullosforgiftning, 2 bilulykker, 1 selvmord, 1 overdose/selvmord?

Anonymkode: a701d...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke samme klasse, men samme årskull 1982. 1 kullosforgiftning, 2 bilulykker, 1 selvmord, 1 overdose/selvmord?

Anonymkode: a701d...608

Kom på en som døde av kreft også.

Anonymkode: a701d...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som døde av kreft. Jeg er 30

Anonymkode: 1edba...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 1980 og oppvokst på et forholdsvis lite sted utenfor Oslo. Fra mitt kull (altså ikke alltid samme klasse, noen også fra parallellklasser) vet jeg om seks stykker som har tatt livet av seg i de snart 20 årene som er gått siden vi var ferdige med videregående. Vet ikke om noen som har dødd i ulykker, sykdom e.l.

Anonymkode: 0808a...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, jeg har bare kontakt med 2 fra ungdomsskolen og 2 fra videregående. Men kjæresten min på ungdomsskolen, døde for 2 år siden, av sykdom. Utrolig trist, da han var en flott mann.

Anonymkode: bccb1...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et godt spørsmål. Jeg gikk på skole og vokste opp på østkanten i Oslo, og mange av mine jevnaldrende i klassen og naboklassene "falt utpå" og begynte med dop og narkotika. En jente i klassen min ble til og med prostituert på gata i Oslo, for å finansiere narkobruken sin. Hun hadde det ikke spesielt godt hjemme, husker jeg, hun ble slått av foreldrene sine.

Jeg vet i farten om minst tre gutter i klassen som den gangen var narkotikamisbrukere, rett og slett narkomane, allerede før vi gikk ut av 9. klasse!

Jeg har gått rundt og trodd at disse tre guttene må ha vært døde i mange år allerede. Det er over 30 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen.

Til min overraskelse har jeg sett via andre på Facebook at minst to av disse guttene ikke bare er i live, men de i tillegg ser både friske, sunne og raske ut! Den tredje, han greier jeg ikke finne noe sted, hverken ved søk i telefonkatalogen eller på nettet eller Facebook. Jeg lurer på om han er død. Har lurt på å spørre en jente i klassen som var god venn og kjæreste med han en periode. Jeg tror de hadde en viss kontakt etter skoledagene også. Men siden han er forsvunnet fra jordens overflate (les; internett) og ikke dukker opp som noe resultat i bedrifts-idrett en gang ved søk på navnet hans, så lurer jeg på om han er død. Synd. Jeg husker jeg var litt forelsket i han i sjette klasse :-) (før han ble narkoman)

Jeg vet ikke om noen andre i klassen som er døde. Har bare noen få fra klassen som venner på vennelisten på Facebook, ikke hele klassen.

 

REDIGERT;

jeg fant tredjemann på Facebook, i live. Søkte på fornavnet til han på vennelisten til hun jenta i klassen som var venn og kjæreste med han, og der dukket han opp. Han har forkortet etternavnet sitt og lagt til et annet, derfor fant jeg han ikke ved søk på fullt etternavn. Han er altså i live.

Da vet jeg ikke om noen i klassen min som er døde, selv om de var narkomane før i tiden. Om noen av de som IKKE drev med sånt er døde ved ulykker e.l. vet jeg ikke.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra barneskolen lever alle.

Fra ungdomskolen lever alle.

Fra videregående var det en som skøyt seg selv og en som ble kjørt ned da han gikk hjem på kvelden. 

Kriminelle var flere opp gjennom som er tatt med narko, stjeling av biler osv. 

Født i 92' og var vel noe av de mest uskyldige klassene føler jeg. 

Anonymkode: c3ceb...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som jeg vet om. Men har ei under meg som tok selvmord nå i januar.. er 96, men veldig mange har det gått litt skeis med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Jeg er født 90`
I klassen min, vi hadde a, b og c klasse på ungdomsskulen. Vi var 30 elever i 10.klasse. Ei jente som gikk i klassen vår døde ved selvmord. Hengte seg.. Dette skjedde mens vi gikk i 10.klasse..
 

Trist å tenke på. Litt rart å tenke på at en man gikk i klasse med er død. 

Endret av Minlillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Og en fra klassen min på vgs døde av hjernesvulst, to år etter vgs.

 

Anonymkode: cccc8...bcd

Var denne personen fra Vestfold og født i 91?

Anonymkode: 66d81...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...