Gå til innhold

Den store depresjonstråden


dillyduzit

Anbefalte innlegg

7 timer siden, SesameStreet skrev:

:haar:

Oj, oj, oj, oj... Går det bra med deg? 

Det er en veldig ekkel situasjon å være i. Mye angst og usikkerhet. Har sovet sånn høvelig okei i natt, men jeg skal hjem fra sykehuset i dag. Regner med angsten kommer til å herje godt med meg i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Major meltdown. Har enorm trang til å dra ut og kjøpe avsindige mengder alkohol og drikke meg hinsides. Er stygt redd for at jeg kommer til å gjøre det. Håper noen fjerner skarpe gjenstander.

Anonymkode: 65076...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Major meltdown. Har enorm trang til å dra ut og kjøpe avsindige mengder alkohol og drikke meg hinsides. Er stygt redd for at jeg kommer til å gjøre det. Håper noen fjerner skarpe gjenstander.

Anonymkode: 65076...31a

:klem: til deg. Slike dager er tøffe. 

Håper du kommer deg gjennom dagen på best mulig vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med en følelse av håpsløshet. Masken er på for fullt, ingen har gjennomskuet meg enda. Den sosiale angsten blomstrer fortere enn det blir blader på trærne ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Skål.

Anonymkode: 65076...31a

Husk å ta vare på deg selv, da. :hjertesmil:

Anonymkode: a07c6...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å ta vare på deg selv, da. :hjertesmil:

Anonymkode: a07c6...727

Ikke hovedfokus.

Anonymkode: 65076...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, at det skal være så vanskelig... Når ungen din også sliter blir alt ti ganger verre. :(

Anonymkode: 65076...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte bort alle pengene mine, ingen venner, ingen å snakke med, ingen ting å finne på. sitter bare å sturer hele dagen hele tiden. patetisk liv, det er ingenting som tyder på at dette får en lykkelig slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ok uker uten å måtte ty til selvskading, oppkast..= meltdown x2. Forbaska liv og kronisk sykdom.      

Anonymkode: 72549...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mektig lei av russefolka! Seriøst, det koker for meg. I to jævla uker har de holdt på med festing i nabohuset. Er jo selvfølgelig IKKE lov å vise hensyn til de som ikke liker å høre drittmusikk *dunk dunk dunk tss tss tss* når man skal sove. Jeg føler meg som ei sur gammel nabokjerring på 70 år som står på trappa og viftee meg kosteskaftet for å få vekk ungdommene... russetida er oppskrytt uansett! Jeg er så forbanna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bingewatcha Law and Order: Special Victims Units de siste dagene, og har snart pløyd meg gjennom 40 episoder. Det er en særdeles dårlig idé å se episode etter episode om overgrep og voldtekt når det er det jeg selv ble utsatt for. Det har økt stress- og angstnivået mitt sånn at jeg ikke klarte å gå på jobb i dag, og hva gjør jeg? Ser flere episoder... Nå begynner de gamle tankene å dukke opp igjen, jeg hører meg selv si at jeg vil dø opptil flere ganger om dag. Jeg som endelig, ENDELIG har funnet uendelige grunner til å leve! Jeg vil leve og ha det bra! Jeg vil ikke tilbake i mørket... 

Anonymkode: 65076...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammahjertet skriker. Var ute og handlet med jenta mi i dag (sammen med eksen). Da jeg kom hjem og skulle gå ut av bilen, begynner hun å gråte. "Mamma... mamma... være med mamma". Det rev i hjerterota da jeg sa: "jenta mi, du skal komme til mamma i morgen. Mamma har kjøpt jordbær og iskrem, og vi skal kose oss masse denne uken. Mamma er kjempeglad i deg og gleder seg til å hente deg i barnehagen i morgen". Ga henne en is som en liten trøst, tror nok det var mer trøst for meg enn for henne da jeg fikk se henne smile igjen.

I morgen skal bilen min, som jeg kjøpte, på EU-kontroll. Jeg er så nervøs. Hva hvis den ikke går gjennom kontrollen? Da har jeg kastet bort penger jeg egentlig ikke har på skrot som jeg ikke kan bruke! Faen altså... hjertet går løpsk inni meg akkurat nå. Virker som det jobber med maraton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Har blitt utskrevet. Da vi gikk så sa en sykepleier "takk for nå, på gjensyn og velkommen igjen." Gikk ikke helt opp for meg før vi var på tur hjem. Partneren min hadde reagert litt, men viste ikke hva han skulle si. Betydde sikkert ingenting, bare litt dumt sagt. Nå er i allefall planen å være hjemme, og det kjennes greit ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 19.37, Warum skrev:

Jeg har vært innlagt lenge, men har nå blitt utskrevet. Det er tøft, men prøver å gjøre så godt jeg kan. Føler jeg balanserer på kanten til det dype mørke og er redd for å nå bunnen igjen. Samtidig føler jeg at jeg ikke har noe å klage på i livet mitt da jeg har både familie, venner og jobb som venter på meg. Likevel er depresjonen dyp og mørk. 

Hvordan går det med deg? Kjente meg igjen i det du skrev. Jeg har selv vært innlagt lenge og synes det er vanskelig å være utskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Consider me.. skrev:

Hvordan går det med deg? Kjente meg igjen i det du skrev. Jeg har selv vært innlagt lenge og synes det er vanskelig å være utskrevet.

Den første tiden var tøff, men det har gradvis gått bedre og bedre. Lager dagsplaner og ukesplaner og det hjelper meg. Lykke til<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Warum skrev:

Den første tiden var tøff, men det har gradvis gått bedre og bedre. Lager dagsplaner og ukesplaner og det hjelper meg. Lykke til<3

Så bra!! Takk. Det hørtes lurt ut å lage planer, det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en slags følelse av aggresjon, nesten av typen "klar til kamp" følelse. Jeg har en legetime i morgen, skrevet ned alle symptomer. I morgen kommer jeg faen ikke til å gi meg med en dårlig settning fra legen, jeg skal bli tatt seriøst, og jeg skal få hjelp. Ingen kjære mor denne gangen, om jeg ikke blir tatt seriøst er valget enkelt, fra første juni vil jeg ha en ny fastlege. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
52 minutter siden, dillyduzit skrev:

Sitter med en slags følelse av aggresjon, nesten av typen "klar til kamp" følelse. Jeg har en legetime i morgen, skrevet ned alle symptomer. I morgen kommer jeg faen ikke til å gi meg med en dårlig settning fra legen, jeg skal bli tatt seriøst, og jeg skal få hjelp. Ingen kjære mor denne gangen, om jeg ikke blir tatt seriøst er valget enkelt, fra første juni vil jeg ha en ny fastlege. 

Heia deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg begynner å få tvangstanker. Nå ble dagen min ødelagt fordi jeg hadde på basilikum på brødskiva med ost i stedet for den med skinke. Måtte kaste hele brødskiva og ta meg en ny... time hos behandleren min om noen timer, så er spent på om jeg bør fortelle henne dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...