Helado Skrevet 19. august 2018 #12901 Skrevet 19. august 2018 19 timer siden, Flettfrid skrev: Vendela er trygg på seg selv og forholdet sitt, så hun trenger ikke være desperat og gjøre desperate handlinger for å holde på kjæresten sin. Men AB har dårlig selvtilit,er utrygg på seg selv og forholdet hun er i. Det fører til at hun gjør og sier mye dumt som igjen gjør at hun virker desperat og overivrig. Måtte inn og sjekk FB-siden til Vendela, og så herlig dame. Bilder og videoer av ei naturlig trygg dame, uten sminke og filter og fancy klær. Aldri engasjert meg i henne eller Petter, men de to virker så flotte sammen og ekte. Ble faktisk så glad av å se på siden hennes at jeg begynte å følge henne. Hun er en rollemodell AB burde ønske å følge! 20
Mrs O'Donell Skrevet 19. august 2018 #12902 Skrevet 19. august 2018 2 timer siden, Helado skrev: Måtte inn og sjekk FB-siden til Vendela, og så herlig dame. Bilder og videoer av ei naturlig trygg dame, uten sminke og filter og fancy klær. Aldri engasjert meg i henne eller Petter, men de to virker så flotte sammen og ekte. Ble faktisk så glad av å se på siden hennes at jeg begynte å følge henne. Hun er en rollemodell AB burde ønske å følge! Vendela har alltid vært vakker og har levd jet set livet i åresvis. Hun er trygg på seg selv og tør å vise seg usminket og naturlig. En herlig dame. Bloggern AB er en, i beste fall, late bloomer som først nå har fått sjansen til å benytte stylister, negledesignere og what not. Hun er krampaktig 'morsom og livlig', hun tror det er sjokkerende å være sammen med en yngre mann og hun tror at vi ikke skjønner at hun bruker filter på 90 % av bildene hun legger ut. Man får jo et stille sjokk når man ser den uredigerte versjonen. Hun ser absolutt ikke ille ut, men hun ser ut som hun er minst alderen sin, og personlig tar jeg ikke mot råd om hverken hår eller hud produkter av henne. Vendela er jo strålende sunn med både hår og hud mange tredveåringer kan misunne henne. 35
Lkk Skrevet 19. august 2018 #12903 Skrevet 19. august 2018 2 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Vendela har alltid vært vakker og har levd jet set livet i åresvis. Hun er trygg på seg selv og tør å vise seg usminket og naturlig. En herlig dame. Bloggern AB er en, i beste fall, late bloomer som først nå har fått sjansen til å benytte stylister, negledesignere og what not. Hun er krampaktig 'morsom og livlig', hun tror det er sjokkerende å være sammen med en yngre mann og hun tror at vi ikke skjønner at hun bruker filter på 90 % av bildene hun legger ut. Man får jo et stille sjokk når man ser den uredigerte versjonen. Hun ser absolutt ikke ille ut, men hun ser ut som hun er minst alderen sin, og personlig tar jeg ikke mot råd om hverken hår eller hud produkter av henne. Vendela er jo strålende sunn med både hår og hud mange tredveåringer kan misunne henne. Har AB ingen gode venner som kan hinte litt om hvordan hun framstår . Etter å lest på bloggen hennes trodde jeg ikke det var mulig å bli mer usympatisk , men der tok jeg feil !! Etter å ha sett og ikke minst hørt henne på bloggerne kunne inntrykket faktisk bli enda verre . Ser hun ikke forskjellen på seg selv og de andre flotte bloggerene . Har hun ingen selvinnsikt ?? 17
Norgesglasset Skrevet 19. august 2018 #12904 Skrevet 19. august 2018 Hvor la hun ut bilder fra bryllup? Prøvde å se nå..
Christiane_W Skrevet 19. august 2018 #12905 Skrevet 19. august 2018 Det var på Instastory. Bildene der forsvinner etter 24 timer, så det er vel borte nå. 1
Gjest formula Skrevet 19. august 2018 #12906 Skrevet 19. august 2018 Synes Anne Brith til stadighet hinter om avtaler og samarbeid som er gått i boks. Og det er store ting, det er RÅTT! Og selv om hun må jobbe døgnet rundt, så vil disse samarbeidene bety enormt mye - ja nærmest snu livet hennes på hodet. Spesielt skulle sommeren bli hektisk, der hun muligens kunne få skviset inn en uke ferie med kjæresten. Det vi ser er noe helt annet. Uker med bading, båtturer og party. Og en mor som knapt har sett sine barn hele sommeren, som heller fester med ungdommen enn å være sammen med barna når de kommer hjem etter ferie i utlandet. Lite blogging, men nå ved skolestart følte hun tydeligvis for å lage et par innlegg om en bollebakende mamma som er barnas bestevenn og støttespiller - de er en gjeng. Kan jo håpe hun er denne støttespilleren, de trenger det etter at AB hengte ut Sørumsand og klassekameratenes foreldre som drittsekker. Kan man virkelig leve av å blogge og snappe at man er på båttur i 8 uker i strekk? Filme seg selv i bikini mens man drar seg i håret, hver dag, bare ispedd en fest i ny og ne? Med lesertall på 3-4000 framstår det nærmest som en gåte.
Lapper Skrevet 19. august 2018 #12907 Skrevet 19. august 2018 Har de lov til og lage dette båthuset om til en liten hytte? Jeg aner ikke noe om reglene på slike ting så lurer 15
Lkk Skrevet 19. august 2018 #12908 Skrevet 19. august 2018 10 minutter siden, formula skrev: Synes Anne Brith til stadighet hinter om avtaler og samarbeid som er gått i boks. Og det er store ting, det er RÅTT! Og selv om hun må jobbe døgnet rundt, så vil disse samarbeidene bety enormt mye - ja nærmest snu livet hennes på hodet. Spesielt skulle sommeren bli hektisk, der hun muligens kunne få skviset inn en uke ferie med kjæresten. Det vi ser er noe helt annet. Uker med bading, båtturer og party. Og en mor som knapt har sett sine barn hele sommeren, som heller fester med ungdommen enn å være sammen med barna når de kommer hjem etter ferie i utlandet. Lite blogging, men nå ved skolestart følte hun tydeligvis for å lage et par innlegg om en bollebakende mamma som er barnas bestevenn og støttespiller - de er en gjeng. Kan jo håpe hun er denne støttespilleren, de trenger det etter at AB hengte ut Sørumsand og klassekameratenes foreldre som drittsekker. Kan man virkelig leve av å blogge og snappe at man er på båttur i 8 uker i strekk? Filme seg selv i bikini mens man drar seg i håret, hver dag, bare ispedd en fest i ny og ne? Med lesertall på 3-4000 framstår det nærmest som en gåte. Noen som har sett svenske Hollywood fruer ? AB må være dobbeltgjengeren til Gunilla Person . Tror alltid at hun er best på alt , men krasjlander gang på gang , lever i sin egen fantasiverden . Tror hun er velstående , men sitter i leid leilighet uten jobb , ser likevel på millionvillaer og er meget høy på seg selv. Tror alltid at neste gang blir drømmen virkelighet . 44
MissCortado Skrevet 19. august 2018 #12909 Skrevet 19. august 2018 En ting bare: kan vi slutte å omtale voksne mennesker for ungdommer? Bortsett fra det må jeg si at Anne Brith sin virkelighetsoppfatning står for meg som en gåte. 13
oliviam Skrevet 19. august 2018 #12910 Skrevet 19. august 2018 Har hun ikke barn som skal på skolen i morgen ??! 4
Perle Skrevet 20. august 2018 #12911 Skrevet 20. august 2018 3 timer siden, MissCortado skrev: En ting bare: kan vi slutte å omtale voksne mennesker for ungdommer? Bortsett fra det må jeg si at Anne Brith sin virkelighetsoppfatning står for meg som en gåte. Enig. Nils-Erik TRETTITO er ikke en ungdom! 21
Populært innlegg Luca_ Skrevet 20. august 2018 Populært innlegg #12912 Skrevet 20. august 2018 Når du har vært sammen med barna dine så lite i sommer at du glemmer at de er hjemme🙈 ref snap nå i morges at hun er så redd for at hun hører lyder på kjøkkenet men kan ikke forstå det fordi alle husets nøkler er inne. Så oppklarende snap etterpå hvor datteren sier at det bare var henne hun hadde hørt...puh🙄 fort gjort å glemme at man har barn. 50
Lapper Skrevet 20. august 2018 #12913 Skrevet 20. august 2018 22 minutter siden, Luca_ skrev: Når du har vært sammen med barna dine så lite i sommer at du glemmer at de er hjemme🙈 ref snap nå i morges at hun er så redd for at hun hører lyder på kjøkkenet men kan ikke forstå det fordi alle husets nøkler er inne. Så oppklarende snap etterpå hvor datteren sier at det bare var henne hun hadde hørt...puh🙄 fort gjort å glemme at man har barn. Helt utrolig🤨 11
Oppland Skrevet 20. august 2018 #12914 Skrevet 20. august 2018 Husker ikke lenger at hun bor sammen med sine egne unger? At hun i det hele tatt vil skrive noe slik på bloggen! 🙄 16
Veslefrikk Skrevet 20. august 2018 #12915 Skrevet 20. august 2018 33 minutter siden, Luca_ skrev: Når du har vært sammen med barna dine så lite i sommer at du glemmer at de er hjemme🙈 ref snap nå i morges at hun er så redd for at hun hører lyder på kjøkkenet men kan ikke forstå det fordi alle husets nøkler er inne. Så oppklarende snap etterpå hvor datteren sier at det bare var henne hun hadde hørt...puh🙄 fort gjort å glemme at man har barn. Og det betyr jo at barna hennes følger henne på snap og ser storyene hennes. Og det syns jeg er skremmende...! Mer skremmende enn noen lyder, som i de aller fleste tilfeller har en naturlig forklaring. 37
Hummingbird2 Skrevet 20. august 2018 #12916 Skrevet 20. august 2018 Det verste er jo at hun bekrefter at datteren følger henne på snap. Det der er ikke en snap-konto barn burde følge. Det vet vi som har fulgt henne på snap en stund. Grøsser av tanken på at mindreårige kan ha sett alt hun legger ut på natterstid...! 39
Moongirl Skrevet 20. august 2018 #12917 Skrevet 20. august 2018 Uff...at hun lar ungene følge henne!! Ikke bra! Og det er tydelig at pizzaboyen blir kraftig prioritert foran ungene!🙁 16
Aricia Skrevet 20. august 2018 #12918 Skrevet 20. august 2018 19 minutter siden, Moongirl skrev: Uff...at hun lar ungene følge henne!! Ikke bra! Og det er tydelig at pizzaboyen blir kraftig prioritert foran ungene!🙁 En annen mulig tolkning er at hun ser at et slikt inntrykk skaper reaksjoner blant lesernes hennes (feks i denne tråden) og trafikk til bloggen, og dermed fyrer hun videre med clickbaits som forsterker dette inntrykket. Ikke bit på, hun forsøker bare å manipulere og høste klikk, og hun må ikke tas på ordet på noen som helst slags måte - ever. 37
Luca_ Skrevet 20. august 2018 #12919 Skrevet 20. august 2018 5 minutter siden, Aricia skrev: En annen mulig tolkning er at hun ser at et slikt inntrykk skaper reaksjoner blant lesernes hennes (feks i denne tråden) og trafikk til bloggen, og dermed fyrer hun videre med clickbaits som forsterker dette inntrykket. Ikke bit på, hun forsøker bare å manipulere og høste klikk, og hun må ikke tas på ordet på noen som helst slags måte - ever. Det er nok sant det du sier, den snappen med OMG hvem er ute på kjøkkenet mitt var jo bare en ny clickbait fra henne. Men reagerte mest på den snappet fra datteren hvor hun la ut skjermbilde med datterens navn, vil hun virkelig late som at hun ikke vet at barna er hjemme. Er det verd det liksom😕 21
Gjest formula Skrevet 20. august 2018 #12920 Skrevet 20. august 2018 21 minutter siden, Aricia skrev: En annen mulig tolkning er at hun ser at et slikt inntrykk skaper reaksjoner blant lesernes hennes (feks i denne tråden) og trafikk til bloggen, og dermed fyrer hun videre med clickbaits som forsterker dette inntrykket. Ikke bit på, hun forsøker bare å manipulere og høste klikk, og hun må ikke tas på ordet på noen som helst slags måte - ever. Tipper du har helt rett. Men særlig økt trafikk til bloggen ser da ikke ut til å bli resultatet. Mener hun lå ganske jevnt på 8-10 000 lesere for noen måneder siden? Nå er lesertallet halvert. Og hvor attraktiv er hun egentlig hos annonsører når hun hopper på blogglisten en sjelden gang med utelukkende provoserende innlegg? Det er jo kun disse negative klikkene som får henne opp.
Fremhevede innlegg