Ultiva Skrevet 24. mai 2018 #10921 Skrevet 24. mai 2018 (endret) 1 time siden, Aricia skrev: Må bare minne om at det vet vi strengt tatt ikke. Bloggen er jo bare iscenesettelse, og det er tydelig som feks @formula akkurat skrev at det først og fremst er klikkpotensialet som er styrende for de strategiske valgene bloggeren gjør. Hun følger også denne tråden som en hauk, og alt som gjør folk sjokkerte og moralsk forarget her kjører hun så på med mye mer av, tilsynelatende med mottoet "et klikk er et klikk er et klikk". Når man her i tråden tror at man "leser" ABs personlighet, er det mulig at det heller gir henne en mulighet til å "lese leserne", dvs ser hva slags nye vinklinger som vil forarge mest, og følgelig generere mest trafikk. Det er fullt mulig å tjene 1 million i året uten å bli en av Norges mest forhatte SoMe-personligheter i samme slengen. Det er f eks en helt vanlig inntekt for høyt utdannede mennesker med lederansvar. Jeg kan ikke fatte at hun velger å gjøre seg selv og barna så sårbare ved å fremstille seg selv som ufordragelig besserwisser og egotripper. Den middelaldrende firebarnsmoren blotter puppen og kjønnsleppa på samme kanaler som hun utleverer barna sine. Det er rett og slett nasty. Endret 24. mai 2018 av Ultiva 34
Gjest pelikanen Skrevet 24. mai 2018 #10922 Skrevet 24. mai 2018 36 minutter siden, Ultiva skrev: Det er fullt mulig å tjene 1 million i året uten å bli en av Norges mest forhatte SoMe-personligheter i samme slengen. Det er f eks en helt vanlig inntekt for høyt utdannede mennesker med lederansvar. Jeg kan ikke fatte at hun velger å gjøre seg selv og barna så sårbare ved å fremstille seg selv som ufordragelig besserwisser og egotripper. Den middelaldrende firebarnsmoren blotter puppen og kjønnsleppa på samme kanaler som hun utleverer barna sine. Det er rett og slett nasty. Det er vel ingen som hater henne. Hate er et sterkt ord. Hun selv som fremstiller at folk ikke liker henne... Damene hilser ikke.. Ingen venner der/har bodd. Hvorfor? Hun fremstår som tøff, skal si sannheten, ingen krøller et hår på henne, gjør som hun vil. Folk som er slik, er veldig usikker. De fremstår som tøff, men i bunnen er det vel de som er mest sårbare. De virker tøffe, og aggressive. De tror det er denne måten som må til. Så krydrer hun historiene, historier hun glemmer ved neste hjørne. Hun snakker om naboer, foreldre på skolen. Privat så raserer hun veldig mye. Dere snakker om personligheten hennes, her inne. Ta dere en tur til Sørum eller Mosjøen. Kaffe, kan dere drikke til meg etterpå. Vent til jeg kommer tilbake, er på forlenget pinse ferie. Historien er sånn.... Når det virker usannsynlig, til at det er for godt til å være sant. Ja da er det ofte det! Folk drifter i henne, det er det som er sannheten. Mange vet ikke hvem hun er. Hvor mange voksne folk er opptatt av bloggere? Hun er ingen stor kjendis på Sørum, eller Mosjøen. En blogger er en person, som er noe annet enn det jeg forbinder med kjendis. For meg er det å være kjendis, er eks skuespiller, operasanger, kunstner, foreleser, osv. Da du er akseptert og jobbet for det du kan. At du viser slufsa, puppen, onanering, er desperat forsøk for å bli lagt merke til. Det er sånn unge jenter kan finne på. Som de angrer i ettertid, og kontakter slettmeg.no Hun har jobbet hard, sier hun. For å komme dit hun er i dag. Ja, hvor langt er hun kommet? Se deg i speilet A B. Du får sikkert svar, og hun er enig med deg. Hun får herje på. Ingen bryr seg. Folk syns det er patetisk. Det verste er at hun driter i at venner av barn ser dette. Hennes barn leser ikke blogg😂. Hun må bare selge sjela si. Hun fortjener hver krone hun tjener på dette.
Gjest Max Potente Skrevet 24. mai 2018 #10923 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Mitt inntrykk er at hun med sin "kropp er topp", sløret blikk naken i senga, etc. spiller på sex på samme måte som "venninnene" fra Paradise Hotel gjør i sine sosiale medier. Problemet med denne algoritmen er at Anne Brith ikke er tjueto som de andre kvinnene, og all verdens botox, filtre og bruk av ungdomssjargong ikke kan endre det. I stedet blir alderstegnene bare fremhevet i kontrast. Jeg er på alder med pizzabakeren, og jeg kan nesten 100% sikkert love at ingen av de gutta jeg kjenner tenker på Anne Brith som en MILF. Dessverre. Det som er så ubehagelig er at hun som firebarnsmor på noenogførti burde skjønne dette selv, men hun gjør jo ikke det! Og hvis vi som lesere synes dette er utrolig klent,- hvordan oppfattes det av de nærmeste?! Endret 24. mai 2018 av Max Potente
Devilmom Skrevet 24. mai 2018 #10924 Skrevet 24. mai 2018 Så henne første gang på Hele Norge Baker,og der fremsto hun ikke som en sympatisk person. Allerede den gangen fikk hun det til at alle var mot henne og at hun var alene mot alletror fremdeles det er innlegg på bloggen hennes med bortforklaringer og unnskyldninger og hvorfor hun var som hun var 18
Devilmom Skrevet 24. mai 2018 #10925 Skrevet 24. mai 2018 Innlegg fra tiden i Hele Norge baker skulle det stådet fantes iallefall på den gamle bloggen 1
Gjest formula Skrevet 24. mai 2018 #10926 Skrevet 24. mai 2018 (endret) . Endret 24. mai 2018 av formula
Kollontaj Skrevet 24. mai 2018 #10928 Skrevet 24. mai 2018 KGs svar på Yanni eller Laurel (Laurel er riktig!) og kjolefargedebatten. 20
Gubi Skrevet 24. mai 2018 #10930 Skrevet 24. mai 2018 Og der kom det jammen meg et proviant-innlegg på snap. De som roper på KG får kjapp servering 9
Edie Skrevet 25. mai 2018 #10932 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Ryddet for krenkende innlegg og innhold med opphavsrett. Edie, mod. Edit: Ryddet for krenkelser og svar til dette. Edie, mod. Endret 25. mai 2018 av Edie
Miss.Wildfox Skrevet 25. mai 2018 #10933 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Herlighet til dagens innlegg med tema «Vi har holdt det hemmelig». Først skriver hun i dagens tekst at: «Jeg fortalte dere i forrige uke at det var noe jeg gruet meg til å fortelle dere. Det er ikke meningen å være en blogger som sier A og så ikke B.» for deretter å skrive: «Jeg synes det må være greit å kunne si at man har det vanskelig uten at man forteller hva det er.» Nei AB, man må ikke dele alt. Og private ting er bra du holder utenfor offentligheten for tredjeparters skyld. Men det er helt irrasjonelt som ei dame i middelalderen å melke situasjonen. Endret 25. mai 2018 av Miss.Wildfox 22
Trollmora Skrevet 25. mai 2018 #10934 Skrevet 25. mai 2018 9 timer siden, Gubi skrev: Og der kom det jammen meg et proviant-innlegg på snap. De som roper på KG får kjapp servering Kan vel si det sånn at det var en test fra min side, siden hun hardnakket påstår at hun IKKE leser her inne noe mer. Bullshit!! 9
Trollmora Skrevet 25. mai 2018 #10935 Skrevet 25. mai 2018 14 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Herlighet til dagens innlegg med tema «Vi har holdt det hemmelig». Først skriver hun i dagens tekst at: «Jeg fortalte dere i forrige uke at det var noe jeg gruet meg til å fortelle dere. Det er ikke meningen å være en blogger som sier A og så ikke B.» for deretter å skrive: «Jeg synes det må være greit å kunne si at man har det vanskelig uten at man forteller hva det er.» Nei AB, man må ikke dele alt. Og private ting er bra du holder utenfor offentligheten for tredjeparters skyld. Men det er helt irrasjonelt som ei dame i middelalderen å melke situasjonen. Min første tanke var rett og slett - åh nei....på'n igjen. Clickbait clickbait og atter clickbait. 11
Sparkel Skrevet 25. mai 2018 #10936 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 15 minutter siden, Trollmora skrev: Kan vel si det sånn at det var en test fra min side, siden hun hardnakket påstår at hun IKKE leser her inne noe mer. Bullshit!! Samme kveld som det ble kommentert at det var dårlig med filter før da noen la ut bilder fra noen år siden og nå, kom det snap på kvelden m tekst « no filter» .Nei hun leser nok ikke her inne😂😂😂 Endret 25. mai 2018 av Sparkel 11
Helado Skrevet 25. mai 2018 #10937 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Like intetsigende innlegg i dag, masse ord og clickbait uten mening. Noe må man jo gjøre når man faller ned til 29 plass på blogglista, men lærer tydeligvis ikke. Grunnen til at bloggen faller på lista, er at andre mennesker lærer, at den bloggen er bare svada! Endret 25. mai 2018 av Helado 11
Gjest formula Skrevet 25. mai 2018 #10938 Skrevet 25. mai 2018 24 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Herlighet til dagens innlegg med tema «Vi har holdt det hemmelig». Først skriver hun i dagens tekst at: «Jeg fortalte dere i forrige uke at det var noe jeg gruet meg til å fortelle dere. Det er ikke meningen å være en blogger som sier A og så ikke B.» for deretter å skrive: «Jeg synes det må være greit å kunne si at man har det vanskelig uten at man forteller hva det er.» Nei AB, man må ikke dele alt. Og private ting er bra du holder utenfor offentligheten for tredjeparters skyld. Men det er helt irrasjonelt som ei dame i middelalderen å melke situasjonen. Totalt meningsløst innlegg. Skjønner ikke at hun tør - sist ble jo leserne direkte sure. Går ut fra at det er 29. plassen på blogglisten som stresser og presser. "Det er ikke meningen å være en blogger som sier A og så ikke B." Eh...neivel? "Jeg er fortsatt litt tom, etter dette og trodde på onsdag at jeg holdt på å miste meg selv." Ja, synes ikke det er det minste rart om tomhetsfølelsen oppstår, etter denne grenseløse utleveringen av familie og privatliv over tid. Tror de fleste ville kjent seg tomme etter å ha solgt både barn, kjæreste og seg selv i årevis. Kan tenke meg at man føler seg litt prostituert.
EMG Skrevet 25. mai 2018 #10939 Skrevet 25. mai 2018 Lot meg lure til å gi klikk i dag 😫 Men nå har jeg lært .... 2
Elhaym Skrevet 25. mai 2018 #10940 Skrevet 25. mai 2018 4 timer siden, EMG skrev: Lot meg lure til å gi klikk i dag 😫 Men nå har jeg lært .... Sykt irriterende innlegg idag 'er ikke meningen å være en blogger som sier a og ikke b' jo åpenbart.. 6
Fremhevede innlegg