Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, FjellFrua skrev:

Jeg blir en smule provosert av innlegget som på en måte skal være en forsvarstale for "de svake", også ender det opp med å være å sette seg selv på en høy hest.

 

Jeg kunne ikke delta på dugnad i år. Jeg har to barn, som jeg er helt alene med, og det ene barnet må fotfølges 24/7. Hen kan ikke etterlates noe sted alene, og hen kan ikke feks sitte i salen mens jeg står i kiosk. Jeg må være på en armlengs avstand. Og å måtte sende mail og si at "jeg beklager så meget, men vi kan ikke møte på oppsatt vakt" er aldeles grusomt flaut! Men samtidig så synes jeg det blir feil at det andre barnet skal "straffes" for at hen har et søsken med spesielle behov, og ikke kunne delta på korps og idrettslag. Så da er løsningen å forklare og forklare situasjonen vår, og håpe på good will. 

Det er forståelig at man ikke alltid kan delta, og det er mye bedre å si fra på forhånd! Og noen familier (som din) har spesielle utfordringer som ikke alltid gjør at det er så lett. 

 

Og om man ikke kan delta på feks dugnad så kan man bidra på andre måter, ved å feks bake ekstra kaker, bidra med henting og levering av utstyr i forkant eller etterkant e.l. Alt er bedre enn å ikke møte opp uten å ha gitt beskjed 😊

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er ekstra ille og pinlig er jo at hun også lyver om dette. Hun både glemte/visste ikke pga uåpnet epost, samtidig som hun, etter eget utsagn, valgte å prioritere makronen sin?

Det er vanskelig å holde styr på løgnhistoriene sine når det blir for mange av dem.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

At hun skulle glemme å sjekke epost høres ganske usannsynlig ut. Hva om det skulle handle om jobb? Et lukrativt samarbeid? Eller et TV-tilbud fra utlandet? ( lurer på når/om hun skal avsløre hva dette tilbudet dreier seg om?)

Ellers så har jeg lovet meg selv å ikke gi klikk når overskriften inneholder ord som hus, hjem, bo og flytte. Tenker det begynner å bli oppbrukt etter disse årene. Og saken står på stedet hvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MissCortado skrev:

Vel, jeg synes nå at 17. mai-komiteen kunne holdt seg for gode til å kalle inn en av de mest busy og hardtarbeidende kvinnene nasjonen har til dugnad. De kan takke seg selv. 

 

At AB befinner seg i en boble uten bakkekontakt er en ting, men at så mange fremjubler de skakkjørte holdningene hennes. Det synes jeg er virkelig ille. 

Jeg var nettopp innom Facebooksiden. Jeg regner med at brorparten av kommentarene kommer fra de folkene vi andre har lyst til å kaldkvele når de bare unnlater å dukke opp, så vi står der og må påta oss ekstra oppgaver og dugnadstimer  Hun overøses av hjerter og klapp på skulderen. Folk nevner janteloven og misunnelse, faktisk.

Lurer på om de reflekterer noe overhodet, over hvordan et arrangement som 17. mai på skoleplassen kommer istand, og hvor hyggelig det ville blitt om vi alle delte Anne Brith sin tankegang.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg kan opplyse om at de skal fortsette å bo i leiligheten de bor i nå frem til mars 2019. Så slipper fler å klikke seg inn. :hjelpsom: 

Men hvorfor tok det timer å kjøpe? Har de kjøpt huset de nå leier? Agh, løgner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil hun egentlig ned at kvinnene ikke hilste, men mennene kom å slo av en prat?

Mener hun at kvinnene i Sørum er misunnelig/sjalu på henne og mennene vil ha henne?

Eller var det bare det at menn var innom disken for å kjøpe kaffe og kaker?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, margrit skrev:

Hun skal fortsette å bo i leiligheten hun leier til mars 2019. Og hjertet hennes vil bo i Bærum men av hensyn  til ungene så må hun nesten bli på Sørumsand et år eller tre. ☺

Høres ikke dette tilfeldigvis veldig likt ut som da hun brøt med den forrige fyren. Det viste seg at han var utro, men på bloggen skrev hun at ungene ikke ønsket å flytte så hun ofret seg selv for deres lykke og velvære.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emmelise skrev:

Høres ikke dette tilfeldigvis veldig likt ut som da hun brøt med den forrige fyren. Det viste seg at han var utro, men på bloggen skrev hun at ungene ikke ønsket å flytte så hun ofret seg selv for deres lykke og velvære.

Hør Hør!!! Sitter å venter på en dramatiserende oppdatering fra den kanten snart!:alice:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
30 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hva vil hun egentlig ned at kvinnene ikke hilste, men mennene kom å slo av en prat?

Mener hun at kvinnene i Sørum er misunnelig/sjalu på henne og mennene vil ha henne?

Eller var det bare det at menn var innom disken for å kjøpe kaffe og kaker?

En merkelig greie å både tro og ikke minst skrive om.🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 minutter siden, Pæddan skrev:

Hør Hør!!! Sitter å venter på en dramatiserende oppdatering fra den kanten snart!:alice:

Veldig lite kjærlighetspjatt på bloggen. Og ikke et glimt av pizzaboy på snap de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
12 minutter siden, formula skrev:

Veldig lite kjærlighetspjatt på bloggen. Og ikke et glimt av pizzaboy på snap de siste dagene...

Legger sikkert bare opp til spekulasjoner. Isabel Raad-style. Hun elsker jo å gjøre det samme som sine 20 år yngre bloggkollegaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
1 time siden, SjokoLine skrev:

Får håpe hun om noen år tenker at det var verdt det. At det å selge seg selv, makronene, gi slipp på all verdighet, miste all troverdighet, lyve og manipulere....at alt det var verdt noen usle kroner som til syvende og sist kanskje ga henne et fint hus.

Tenk at enkelte er villige til å synke så lavt....

Hun skriver jo i innlegget at damene ikke hilser på henne mer. Så hvorfor hun fortsetter med å oppføre seg som en ego besserwisser er det jo bare hun som vet. Hun syns vel det er greit å miste omgangskretsen til barnas venner da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Hva vil hun egentlig ned at kvinnene ikke hilste, men mennene kom å slo av en prat?

Mener hun at kvinnene i Sørum er misunnelig/sjalu på henne og mennene vil ha henne?

Eller var det bare det at menn var innom disken for å kjøpe kaffe og kaker?

Har hun virkelig skrevet det ? 😂😂😂

Da skal det selfølgelig leses som at alle andre damer dør av sjalusi når AB  skinner , og menn stimler rundt henne som den Marilyns Monroe som hun er. 

Arghh. Jeg er så sjalu at jeg døøøør. 

 

 

Neida..

 

 

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Pizzaboy er tilbake til pizzaovnen og AB er tilbake med å fortelle alle hvor fantastisk, god og populær hun er blant mennene. Akurrat slik det var sist hun ble ledig på markedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Varma skrev:

Pizzaboy er tilbake til pizzaovnen og AB er tilbake med å fortelle alle hvor fantastisk, god og populær hun er blant mennene. Akurrat slik det var sist hun ble ledig på markedet. 

Er hun blitt singel da? Leste nettopp et innlegg på bloggen fra 19. mai og der stod det «jeg savner deg, Eirik».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Varma
27 minutter siden, jentekvinne skrev:

Er hun blitt singel da? Leste nettopp et innlegg på bloggen fra 19. mai og der stod det «jeg savner deg, Eirik».

Han heter Erik :) og hun skrev på bloggen i april at de skulle flytte inn i hus i millionklassen med Pizzagutten. Det skjedde ikke..

Endret av Varma
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
20 minutter siden, Varma skrev:

Han heter Erik :) og hun skrev på bloggen i april at de skulle flytte inn i hus i millionklassen med Pizzagutten. Det skjedde ikke..

Ja, Erik. Husker aldri om folk heter Eirik eller Erik🙈 Nei, det skjedde ikke at de kjøpte. Men de er vel på jakt etter det perfekte huset. Skal litt til å finne det på kort tid. Er på husjakt selv og det har nå gått et halvt år uten å ha funnet det rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, jentekvinne skrev:

Men de er vel på jakt etter det perfekte huset.

De er vel ikke akkurat på husjakt sammen? AB leter vel etter hus ca på 10-ende året, men at de to kjøper hus sammen kan jeg egentlig ikke se for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LilleSnupp skrev:

Ga henne et hopp opp med 11 plasser på blogglisten. 

Penger.. penger..

Hun får jo ikke penger på klikk ved å være på blogglisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...