Gjest pelikanen Skrevet 11. mars 2018 #8281 Del Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, Trollmora skrev: Lurer litt på hvilket hotell man må betale 5000kr for et dobbeltrom en helg?! AB kan tipse om Coop hotellkupp til litt over 400 PR person i dobbeltrom PR natt Er det et poeng å betale mest for et rom? Når jeg bor på hotell, så oppholder jeg meg ikke på rommet. Jeg drar ikke på hotell for å være på et rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 11. mars 2018 #8282 Del Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, pelikanen skrev: Er det et poeng å betale mest for et rom? Når jeg bor på hotell, så oppholder jeg meg ikke på rommet. Jeg drar ikke på hotell for å være på et rom. Absolutt ikke! Men hun reklamerer med verdi 5000 på det hotellrommet noen skal få et opphold på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. mars 2018 #8283 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) I følge proff.no og seeiendom.no, bor pizzaboy i selveid leilighet i flermannsbolig i ytre Oslo vest. Med mindre han har flyttet «hjem» igjen i løpet av de siste par månedene. Endret 12. mars 2018 av lillesky 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 11. mars 2018 #8284 Del Skrevet 11. mars 2018 41 minutter siden, pelikanen said: Er det et poeng å betale mest for et rom? Når jeg bor på hotell, så oppholder jeg meg ikke på rommet. Jeg drar ikke på hotell for å være på et rom. Det er fordi du bor på dårlige hoteller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 11. mars 2018 #8285 Del Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, filifjonka skrev: Det er fordi du bor på dårlige hoteller. Slett ikke. Nå planlegger jeg i forkant. Søker på nett. Ringer hotell. At noen betaler 3500 for samme rom som meg til 1200...det er svimete folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 11. mars 2018 #8286 Del Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, pelikanen skrev: Slett ikke. Nå planlegger jeg i forkant. Søker på nett. Ringer hotell. At noen betaler 3500 for samme rom som meg til 1200...det er svimete folk. PS. Hva er dårlig hotell? Jeg har bodd på Grand....continental,Bristol, og diverse andre. Ulike priser,men det er lite som skiller de. Jeg sover godt i alle sengene. Vesentlig liten forskjell på frokosten. Så hva vil du ha mere ut av et hotell? Siste hotell var Rica Nidelven. De andre kan ikke måle seg med frokosten der, sengen var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Illusen Skrevet 11. mars 2018 Populært innlegg #8287 Del Skrevet 11. mars 2018 Siste innlegg med reklame for hårklipp til 299,- pr hode... »Jeg synes det generelt sett ofte er altfor dyrt å få klippet håret til barna og jeg har mer enn en gang klippet dem selv. Jeg har en maskin som jeg bare kjører langs kantene. « sier hun; som konsekvent poster om jevnlig hårklipp og farging hos favorittfrisøren sin, manikyr, vipper, og alt annet av egenpleie, samt bruker penger på hva hun måtte ønske seg av egentid i form av turer ute på byen, middager ute, hotellovernattinger etc etc. For ikke å glemme oppgitte antal bluser o.l hun skal kjøpe fordi hun jobber så hardt og fortjener det. Håper det er som hun sier og at makronene ikke leser i bloggen hennes. Må være kjipt å lese hvordan det er om å gjøre å spare på alt vedr deg, imens ikkeno’ er for dyrt eller skal spares på når det gjelder mor sjøl 0_o 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 11. mars 2018 #8288 Del Skrevet 11. mars 2018 13,5 mill? Hahaha😂😂😂 Hun her dama bare MÅ man følge med på, dagens desiderte høydepunkt😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsAvenger Skrevet 11. mars 2018 #8289 Del Skrevet 11. mars 2018 Det er mye ved disse historiene som er veldig forvirrende og ulogiske....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. mars 2018 #8290 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg synes det 13-millioners-huset var kjempefint!! Og så var det jo 2 rom som kan brukes som soverom i kjelleren, så da har de jo totalt 5 soverom. MEN at hun kommer til å kjøpe dette huset, det tviler jeg veldig sterkt på!! Og hvem er det som kjøper hus sammen med en de har kjent i 4-5 mnd??? Og spesielt siden hun har 4 barn??!! Tror nok ikke mr. Pizzaboy vet hvordan det er å bo sammen med 4 barn... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 12. mars 2018 #8291 Del Skrevet 12. mars 2018 10 timer siden, Hilde444 skrev: 13,5 mill? Hahaha😂😂😂 Hun her dama bare MÅ man følge med på, dagens desiderte høydepunkt😂😂 13.5 millioner men kjøkkenet og bad var ikke bra nok... Er det mulig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 12. mars 2018 #8292 Del Skrevet 12. mars 2018 Vi vet jo at AB deler det meste av hva som skjer i livet men nok en gang synes jeg hun går over streken når hun nesten skriver alt om hva minimakronen har sagt barnehagen i en samtale med barnehageasatte. Kjære Anne Britt!!! Hvorfor kan ikke du la noe være privat? Hvorfor må alt av samtale,karakterer med bhg og skole skrives om? Jeg er også stolt av mine barn på mye men jeg går da ikke amok på sosiale medier for å fortelle alle om hva de sier og gjør i hverdagen.. Kan ikke barn få være barn. Vi har faktisk fått beskjed fra skole om at de oppfordrer elever til å ikke gå rundt og nærmest skryte å hva de har fått i karakterer på prøver.. Men her blir alt lagt ut for flere tusen lesere. Jeg skjønner bare ikke poenget? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 12. mars 2018 #8293 Del Skrevet 12. mars 2018 Ja. En rask tur gjennom bakdøra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 12. mars 2018 #8294 Del Skrevet 12. mars 2018 Anne Brith tror alt er ok fordi ungene ikke leser bloggen, enn så lenge, men sjansen for at ABs nærmeste sosiale krets i form av medelever hos barna og deres foreldre, og lærere leser eller diskuterer den bloggen er veldig stor. Dette hadde jeg aldri gjort mot mine barn og nærmeste. En ting er å bli utsatt for bygdedyret, en annen er å skape og mate det selv slik AB gjør. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mars 2018 #8295 Del Skrevet 12. mars 2018 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. mars 2018 #8296 Del Skrevet 12. mars 2018 43 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Anne Brith tror alt er ok fordi ungene ikke leser bloggen, enn så lenge, men sjansen for at ABs nærmeste sosiale krets i form av medelever hos barna og deres foreldre, og lærere leser eller diskuterer den bloggen er veldig stor. Dette hadde jeg aldri gjort mot mine barn og nærmeste. En ting er å bli utsatt for bygdedyret, en annen er å skape og mate det selv slik AB gjør. Når har AB sagt at barna ikke leser bloggen?! Tidligere sa og skreiv hun at INGENTING ble lagt ut på SoMe uten makronenes godkjenning. Noen som husker alle de gangene hun har brukt dette når hun har gjort noe kritikkverdig? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 12. mars 2018 #8297 Del Skrevet 12. mars 2018 8 minutter siden, Viking-girl skrev: Når har AB sagt at barna ikke leser bloggen?! Tidligere sa og skreiv hun at INGENTING ble lagt ut på SoMe uten makronenes godkjenning. Noen som husker alle de gangene hun har brukt dette når hun har gjort noe kritikkverdig? Jeg tror hun har sagt ofte at de ikke leser bloggen men som du sier så må de jo vite hva som blir lagt ut siden de godkjenner innleggene først... Kan jo være jeg er ei dame som er fornøyd med det meste innenfor ett hus. Men er det virkelig slik at hun klager på kjøkkenet og badene på ett hus til 13 millioner? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ckgirl Skrevet 12. mars 2018 #8298 Del Skrevet 12. mars 2018 23 timer siden, Bustefisk skrev: Det er litt komisk måten hun sier "mer sier jeg ikke om den saken", som om hun liksom skal holde noe privat. Hun har jo allerede fortalt alt.... Har det falt inn noen her at AB kun deler en liten brøkdel av det som skjer i livet og at der sitter å drar slutninger uten å vite hele saken? Hun forteller nok absolutt ikke alt selvom alle snoker og leiter for å finne ut mest mulig. Sammenligner tekster hun skrev for tre år siden med tekster skrevet i dag, folk flest endrer både meninger og tanker med tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 12. mars 2018 #8299 Del Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, ckgirl skrev: Har det falt inn noen her at AB kun deler en liten brøkdel av det som skjer i livet og at der sitter å drar slutninger uten å vite hele saken? Hun forteller nok absolutt ikke alt selvom alle snoker og leiter for å finne ut mest mulig. Sammenligner tekster hun skrev for tre år siden med tekster skrevet i dag, folk flest endrer både meninger og tanker med tiden. Det er nesten vanskelig å tro, med tanke på hvor mye som faktisk deles. Hun deler alt fra hva de spiser til alle døgnets måltider, til summen hun har på konto,regninger, ukelønner, karakterlønninger til når og hvor barna har treninger osv. Godt mulig alt hun sier er oppspinn, og at det livet hun deler ikke er realiteten men det tviler jeg sterkt på. Den kommentaren du har sitert meg på er ikke fra en tekst for flere år siden, men kort tid siden. Og jeg syns det er merkelig å si "dette skal jeg holde privat", når hun bare dager i forveien fortalte detaljene rundt det det var snakk om. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. mars 2018 #8300 Del Skrevet 12. mars 2018 12 minutter siden, ckgirl skrev: Har det falt inn noen her at AB kun deler en liten brøkdel av det som skjer i livet og at der sitter å drar slutninger uten å vite hele saken? Hun forteller nok absolutt ikke alt selvom alle snoker og leiter for å finne ut mest mulig. Sammenligner tekster hun skrev for tre år siden med tekster skrevet i dag, folk flest endrer både meninger og tanker med tiden. Hvis det hun deler er en brøkdel så tørr jeg ikke se for meg hvordan livet der er. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg