decker Skrevet 15. februar 2018 #6581 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Luca_ skrev: Det står inne på siden din på altinn. Etter at endringen kom om at nå ble det registrert hos den du søker opp at du har søkt, gikk jo det drastisk ned. Men det er ikke ulovlig og det er off info, så forstår ikke hva hun er så sjokkert over. Hun er nok ikke det sånn egentlig. Litt avsporing, men hugsar den tida listene låg framme i bøker på rådhus og bibliotekt, og eg var for å leita opp meg sjølv. Var 13 år og hadde tjent 2000kr svart på å plukka jordbær, og var ekstremt skuffa over at eg ikkje sto i boka. 35
My <3 Skrevet 15. februar 2018 #6582 Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, cp- skrev: Hun som snakker så mye om mobbing osv på bloggen.. Det er det jeg føler jeg er blitt nå. Uthengt, trakassert og mobbet. Tenk at voksne mennesker oppfører seg sånn. Hun skrev dette på bloggen for et par år siden: "Dette er ikke for alle. Det vet jeg. Det finnes foreldre som mobber også. Det klarer vi ikke gjøre noe med. De finnes her på Sørumsand også. En hel gjeng av dem faktisk. De vil alltid være der og deres barn vil kopiere deres væremåte og bli like ufyselige. DET får vi ikke gjort noe med. " Glasshus? Uff, skjønner deg godt!! Men herregud, hvem har ikke kikket i skattelister i løpet av livet??? Så lenge det er offentlig info så er det jo omtrent det samme som å søke opp en adresse eller et telefonnummer. Anne B bør skamme seg!! Henge ut folk og misbruke den makten man har som blogger er forkastelig. 26
Hummingbird2 Skrevet 15. februar 2018 #6583 Skrevet 15. februar 2018 10 minutter siden, cp- skrev: Hun som snakker så mye om mobbing osv på bloggen.. Det er det jeg føler jeg er blitt nå. Uthengt, trakassert og mobbet. Tenk at voksne mennesker oppfører seg sånn. Hun skrev dette på bloggen for et par år siden: "Dette er ikke for alle. Det vet jeg. Det finnes foreldre som mobber også. Det klarer vi ikke gjøre noe med. De finnes her på Sørumsand også. En hel gjeng av dem faktisk. De vil alltid være der og deres barn vil kopiere deres væremåte og bli like ufyselige. DET får vi ikke gjort noe med. " Glasshus? Ikke greit av en voksen firebarnsmor å henge ut folk i all offentlighet. Hvis det er noen trøst så er det kun hun som driter seg ut. Man skulle ikke tro det var mulig for en voksen dame å holde på sånn. Dere har ikke gjort noe galt. 24
EllaSays Skrevet 15. februar 2018 #6584 Skrevet 15. februar 2018 Man finner hele innlegget på google. Bare å søke opp Disse sjekket skatten min, se nedover og finne rette linken, og så trykke på den sorte pila i enden av tittelen, der står det bufre, og så kommer hele innlegget opp. Ingenting forsvinner i internett. Synes hun er usmakelig. Hun taler med to tunger, og ett regelsett er for henne, og ett for oss andre. 22
Gjest pelikanen Skrevet 15. februar 2018 #6585 Skrevet 15. februar 2018 Hun er frekk som fan. Det er fult lovlig å sjekke folk. Hun henger ut folk på blogg. Fy fan for ei hysa, som vi sier her nord. Jeg går ikke inn på bloggen hennes,nok å lese her inne av galskapen. Og hører andre forteller om bloggen. Godt råd, slutt å gi henne klikk. Hun er en klikkhore. Eier ikke skam. Jeg Google denne damen. Du verden. Langt mellom liv å lære. Hun sier en ting, skriver noe annet. Kaller ungene jævler på tv, dater ikke menn uten barn, vekker ikke unger om morgenen, hintet om utroskap og sex med kjendiser etter brudd, kresen på menn, men datt ca 40 menn etter brudd. Dette har jeg Googlet i dag.Matbudsjettet og matlaging er ikke verdt å nevne. For det kan hun ikke noe om.
Navigasjon Skrevet 15. februar 2018 #6586 Skrevet 15. februar 2018 6 minutter siden, pelikanen skrev: Hun er frekk som fan. Det er fult lovlig å sjekke folk. Hun henger ut folk på blogg. Fy fan for ei hysa, som vi sier her nord. Jeg går ikke inn på bloggen hennes,nok å lese her inne av galskapen. Og hører andre forteller om bloggen. Godt råd, slutt å gi henne klikk. Hun er en klikkhore. Eier ikke skam. Jeg Google denne damen. Du verden. Langt mellom liv å lære. Hun sier en ting, skriver noe annet. Kaller ungene jævler på tv, dater ikke menn uten barn, vekker ikke unger om morgenen, hintet om utroskap og sex med kjendiser etter brudd, kresen på menn, men datt ca 40 menn etter brudd. Dette har jeg Googlet i dag.Matbudsjettet og matlaging er ikke verdt å nevne. For det kan hun ikke noe om. Gorr hyse, for å si det pent........ 8
Oktnxbye Skrevet 15. februar 2018 #6587 Skrevet 15. februar 2018 12 minutter siden, EllaSays skrev: Man finner hele innlegget på google. Bare å søke opp Disse sjekket skatten min, se nedover og finne rette linken, og så trykke på den sorte pila i enden av tittelen, der står det bufre, og så kommer hele innlegget opp. Ingenting forsvinner i internett. Synes hun er usmakelig. Hun taler med to tunger, og ett regelsett er for henne, og ett for oss andre. Herregud, du er gull!! 9
Gjest pelikanen Skrevet 15. februar 2018 #6588 Skrevet 15. februar 2018 2 timer siden, Illusen skrev: Nå er blogginnlegg og Facebook innlegg med link til blogg (som forøvrig fikk mange kritiske kommentarer) slettet. AB elsker å fremstille seg som tøff, og den som tør å stå for det hun sier - meneh.... hun fremstår faktisk som ganske feig. Hun er ikke tøff. Det er noe hun selv fremstiller seg som. Hun er uten filter og antenner. Hun mangler sosiale koder. Om du er nordfra så vet du det😉 Så bildet fra når hun var med å starte hildegaards hus. Har hun kjøpt seg gebiss nå? Hele kjeften er forandret.
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2018 #6589 Skrevet 15. februar 2018 Jeg sendte nå følgende til [email protected] "Bloggeren Anne Brith la i dag ut en liste over folk som har søkt på skatteopplysninger om henne: (la ved skjermbilde med lenke) . Er dette lov? Dette er en blogger som har rundt 15.000 norske lesere innom bloggen hver dag: http://blogglisten.no/blogg?q=annebrith.blogg.no Med vennlig hilsen En som ønsker å være anonym (pga bloggeren henger ut folk, jfr. http://annebrith.blogg.no/1515744960_mt ... _hege.html ). " Håper jeg får svar.
Minipilla Skrevet 15. februar 2018 #6590 Skrevet 15. februar 2018 Jeg har fått svar tilbake at de skal behandle mailen min i løpet av to virkedager. Blir spennende å se hva svada de kommer med. 22
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6592 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Bare sånn at du og de andre som ble hengt ut er obs på det: screenshots av deres søk med fulle navn ligger ute når man googler det... (Google «Anne Brith disse sjekket skatten min») Det kommer opp på bilder på Google. Hvordan man får fjernet det vet jeg ikke, men det ligger der offentlig. Disse sjekket skatten min: 15.02.2018 - 08:05 Én kommentar. Oj, gjett om det er mange ... Akkurat slik som jeg og Erik fant ut at en av mine verste hatere faktisk var en av hans venner på facebook. For å si det slik: Hun ble blokkert nokså raskt ! Forundrer meg ikke at «hennes verste hater(e) (hva hun nå enn mener med det) ble blokkert. Typisk bloggere, møter kritikk, blokker det ute! Så er det «hatet» kanskje borte?? Det fungerer jo ikke sånn. Dette viser også at AB har trålet gjennom hans venneliste og fått blokkert en venn, av HAN. Kontroll much? Endret 15. februar 2018 av Viking-girl skrivefeil 36
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6593 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, Asti skrev: Fra https://imgur.com/a/YqlM6 (skjermbilde av sitert tekst med kildehenvisning): "Jeg tenker, om de kan snoke i mitt privatliv, så kan vi snoke i deres? Dette er offentlig informasjon. Visste dere det? Jeg gjorde nemlig ikke det, men fikk svar i dag tidlig på at dette er offentlig informasjon." Er litt uklart hva AB mener, at søkene er offentlig informasjon slik at hun har lov å legge det ut, eller at skattelisten er offentlig informasjon? Hun som «alltid er på» visste altså ikke at skattelistene har vært offentlige som i for alltid? Jeg kjøper ikke den altså! Jeg tror nok hun vet, veldig godt, men at hun måtte skape litt blest om seg selv med å gjøre «oss andre» oppmerksomme på dette. Men det er totalt uetisk å legge ut hvem som har sjekket henne. 🙄 34
Gjest orfeus Skrevet 15. februar 2018 #6594 Skrevet 15. februar 2018 HAHAHA Den bloggeren er virkelig noe for seg selv og innfrir alle mine fordommer mot rosahusmorbloggere! Gud, så tragisk dette er, egentlig. Og underholdende.
Minipilla Skrevet 15. februar 2018 #6595 Skrevet 15. februar 2018 Fikk svar fra blogg.no at de ønsket link til innlegget så da er de på saken. Håper hun får en smekk. Jeg sendte de skjermbilder også av hele innlegget så jeg håper hun forstår at selv om hun legger det ut for så å ta det vekk så er det lest av mange. 29
Pæddan Skrevet 15. februar 2018 #6596 Skrevet 15. februar 2018 5 minutter siden, Minipilla skrev: Fikk svar fra blogg.no at de ønsket link til innlegget så da er de på saken. Håper hun får en smekk. Jeg sendte de skjermbilder også av hele innlegget så jeg håper hun forstår at selv om hun legger det ut for så å ta det vekk så er det lest av mange. Håper kjerringa blir sparket ut av Blogg.no. Har skjedd før der inne det. Men så spørs det da, når selveste melkekua deres som kommer med "sjokkerende" intime betroelser som igjen gir penger i kassa! 23
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6597 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, pelikanen skrev: Hun er frekk som fan. Det er fult lovlig å sjekke folk. Hun henger ut folk på blogg. Fy fan for ei hysa, som vi sier her nord. Jeg går ikke inn på bloggen hennes,nok å lese her inne av galskapen. Og hører andre forteller om bloggen. Godt råd, slutt å gi henne klikk. Hun er en klikkhore. Eier ikke skam. Jeg Google denne damen. Du verden. Langt mellom liv å lære. Hun sier en ting, skriver noe annet. Kaller ungene jævler på tv, dater ikke menn uten barn, vekker ikke unger om morgenen, hintet om utroskap og sex med kjendiser etter brudd, kresen på menn, men datt ca 40 menn etter brudd. Dette har jeg Googlet i dag.Matbudsjettet og matlaging er ikke verdt å nevne. For det kan hun ikke noe om. 😉 Her skriver hun at hun ordner og fikser før skolestart: 15. jan. 2018 · Min dag ser slik ut som regel: 5.00 Opp for å fikse ting til skolestart. Blogge, eller redigere bilder. 6.00- 8.00 sørge for at barna har det bra, frokost, samtaler, ofte baking av brød, steking av pannekaker, 8.00 - jobb frem til 14-15 ... 6
Populært innlegg Minipilla Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6598 Skrevet 15. februar 2018 Blogg.no skuffer stort! Fikk svar tilbake at så lenge innlegget var slettet så de ikke noe problem i dette. Hos dem fungerer det som følgende…man skal kunne skrive hva man vil om hvem man ønsker så lenge man lar det bare stå en dag eller to…så sletter man det og så er det vekk….liksom. Det fungerer ikke slik i det virkelige liv, men hos blogg.no fungerer det slik. For når denne bloggeren her som jeg faktisk nesten ikke orker uttale navnet på engang lirer av seg dritt – får hun klikk og de penger i kassen. Slik fungerer det hos dem. Da vet vi. Skamme seg blogg.no 68
Lapper Skrevet 15. februar 2018 #6599 Skrevet 15. februar 2018 23 minutter siden, Minipilla skrev: Fikk svar fra blogg.no at de ønsket link til innlegget så da er de på saken. Håper hun får en smekk. Jeg sendte de skjermbilder også av hele innlegget så jeg håper hun forstår at selv om hun legger det ut for så å ta det vekk så er det lest av mange. Håper virkelig de tar tak. Ett sted må da grensen gå på hva hun kan gjøre. Nå er jeg superspent på hva neste innlegg inneholder. Om det er en angrende AB eller en forbanne AB som mener vi lesere ikke skjønner 9
Moongirl Skrevet 15. februar 2018 #6600 Skrevet 15. februar 2018 Min far sa alltid: "Må bruke hodet, spesielt innsiden" 23
Fremhevede innlegg