princesse Skrevet 11. februar 2018 #6321 Skrevet 11. februar 2018 Noen som har sett siste snapchat? Paret er på Clarion hotell og De har meldt seg inn i kundeklubben i Clarion. Begge sitter i lobbyen og 3 ballonger henger på veggen. AB sprekker en av ballongene fordi det kan være en premie i en av de. Å tenk at de fikk ballongen med 10 000 poeng altså verdt opphold for 10 tusen kroner. Men dette er IKKE reklame. Å det skal vi tro på? Jeg gjør ikke det 37
Oktnxbye Skrevet 11. februar 2018 #6322 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, princesse skrev: Noen som har sett siste snapchat? Paret er på Clarion hotell og De har meldt seg inn i kundeklubben i Clarion. Begge sitter i lobbyen og 3 ballonger henger på veggen. AB sprekker en av ballongene fordi det kan være en premie i en av de. Å tenk at de fikk ballongen med 10 000 poeng altså verdt opphold for 10 tusen kroner. Men dette er IKKE reklame. Å det skal vi tro på? Jeg gjør ikke det At det ikke er reklame??? Hahahaha hvis hun tror vi er så dumme, er hun enda dummere enn jeg trodde og da er jeg på grensen til å synes synd i henne. 18
Lapper Skrevet 11. februar 2018 #6323 Skrevet 11. februar 2018 5 minutter siden, Oktnxbye skrev: At det ikke er reklame??? Hahahaha hvis hun tror vi er så dumme, er hun enda dummere enn jeg trodde og da er jeg på grensen til å synes synd i henne. Er enig med deg.. Så også snappen å det virker jo merkelig at hun sitter der og sier " skal vi velge ballong 1,2 eller 3?" Det kan være en fin premie i en av de. Smeller ballong nr 2 og vips lå det ett gratis opphold til 10 000 kr.. Men det er ikke reklame altså😂 vi er ikke født i går AB.. 23
Tia Maria Skrevet 11. februar 2018 #6324 Skrevet 11. februar 2018 19 minutter siden, Lapper skrev: Er enig med deg.. Så også snappen å det virker jo merkelig at hun sitter der og sier " skal vi velge ballong 1,2 eller 3?" Det kan være en fin premie i en av de. Smeller ballong nr 2 og vips lå det ett gratis opphold til 10 000 kr.. Men det er ikke reklame altså😂 vi er ikke født i går AB.. Stusset litt på dette jeg også... og tror AB ikke er helt klar i formuleringene evt har misforstått... For 10.000 poeng er ikke det samme som 10.000 kr til hotellovernatting... En overnatting koster i følge nettsiden 7500 til 40000 poeng, avhengig av hvilket hotell de velger og når de skal dit. Det de vant er altså like mange bonuspoeng som du hadde fått hvis du brukte 10.000 kroner på å bo ved hotellet! Så jeg ser ikke bort fra at dette er et reklamestunt fra choice alle kan benytte seg av.... Men de fremheve det iallefall såpass at er det ikke reklame nå så håper de på at de får en del gratis av de ved en senere anledning. Og uansett så er det jo ikke gratis, for hun må jo skatte av det så hun betaler faktisk for det (ref innlegg på bloggen...) 8
Christiane_W Skrevet 11. februar 2018 #6325 Skrevet 11. februar 2018 (endret) De har jo ikke engang fått nok poeng til å oppnå "Silver" medlemskap (15.000), som er første medlemsnivå som gir noen virkelige fordeler, så er jo ikke sååååå grom den premien. Man tjener ett poeng per krone man bruker på overnatting hos Choice, så som @Tia Maria påpeker er 10.000 poeng det samme som om de hadde brukt 10.000 kr på å overnatte der. Det er ikke 10.000 kr de kan overnatte for, så Valentines feiringen på The Thief må de nok betale selv. Jeg tipper det er et reklamestunt kjeden har gående for å få gjestene til å melde seg inn i kundeklubben. Endret 11. februar 2018 av Christiane_W 16
Lapper Skrevet 11. februar 2018 #6326 Skrevet 11. februar 2018 14 minutter siden, Christiane_W skrev: De har jo ikke engang fått nok poeng til å oppnå "Silver" medlemskap (15.000), som er første medlemsnivå som gir noen virkelige fordeler, så er jo ikke sååååå grom den premien. Man tjener ett poeng per krone man bruker på overnatting hos Choice, så som @Tia Maria påpeker er 10.000 poeng det samme som om de hadde brukt 10.000 kr på å overnatte der. Det er ikke 10.000 kr de kan overnatte for, så Valentines feiringen på The Thief må de nok betale selv. Jeg tipper det er et reklamestunt kjeden har gående for å få gjestene til å melde seg inn i kundeklubben. Jeg har ikke greie på det men hun skriver at 10 000 poeng har en verdi av 10 000 kroner😀 3
Gjest Senil Skrevet 11. februar 2018 #6327 Skrevet 11. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, Lapper skrev: Jeg har ikke greie på det men hun skriver at 10 000 poeng har en verdi av 10 000 kroner😀 En overnatting ved bruk av bonuspoeng er minimum 7500 poeng til max 40000 poeng. Det for ordinært rom. Men man får 1 poeng for hver kr man bruker på overnatting. Dog vil det ikke si 10000poeng er verdt 10000kr, mer rundt 1500kr som jo er en vanlig overnattingspris på hotell. Dog kun på de hotellene som har lavest poengsats. Endret 11. februar 2018 av Senil
Christiane_W Skrevet 11. februar 2018 #6328 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, Lapper skrev: Jeg har ikke greie på det men hun skriver at 10 000 poeng har en verdi av 10 000 kroner😀 Da har hun ikke satt seg inn i betingelsene for Nordic Choice Club, for det stemmer ikke. Det er flere måter å tjene poeng på, men om man bor på et hotell i kjeden i Norge og tjener man enkelt og greit et bonuspoeng per krone man betaler for overnattingen. Bruker man f.eks. 1.500 kr tjener man 1.500 poeng. Les mer her: https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/tjen-bonuspoeng/hvordan-tjener-jeg-bonuspoeng/ Når man skal bruke poengene er ikke et poeng lik en krone lenger. Laveste poengsum man må ha for å få en overnatting er 7.500 og da får man en natt i et rom i "kategori 1". En overnatting på et Clarion Collection hotell, f.eks. Folketeateret i Oslo eller Atlantic i Sandefjord (der AB og loverboy overnatta i natt), er fra kategori 4 og krever minst 20.000 poeng for en bonusovernatting. Sist jeg bodde på Folketeateret betalte jeg 1.450 kr for en natt i standardrom, dvs. at om man hadde betalt natta med 20.000 poeng hadde et poeng vært verdt 7,25 øre (1450:20000= 0,0725). The Thief (der de skal feire Valentines) er vel et frittstående hotell og starter i kategori 5, fra 25.000 poeng for en bonusovernattiing. https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/bonus-poeng/bonusnatt/ 10
Trollmora Skrevet 11. februar 2018 #6329 Skrevet 11. februar 2018 Åsså så kleint å lurreklamere for pizzaen til Pizzabakeren Min har aldri hatt så mye ost på levert fra dem 😂 25
Lapper Skrevet 11. februar 2018 #6330 Skrevet 11. februar 2018 30 minutter siden, Trollmora skrev: Åsså så kleint å lurreklamere for pizzaen til Pizzabakeren Min har aldri hatt så mye ost på levert fra dem 😂 Pizzabakeren får mye gratis reklame om dagen😀 15
Purple Basil Skrevet 11. februar 2018 #6331 Skrevet 11. februar 2018 8 timer siden, princesse skrev: Jeg ser det ikke negativt at AB eventuelt bruker Toro kakemix eller ferdig kakebunn. Men da må hun for guds skyld skrive det.. Hun skal jo være en bakeblogg å bør helt klart bake alt fra bunn av. Hun skrev vel i en oppsummering for januar at hun hadde mål om 30 bakeinnlegg i mnd. Hun klarte kun 15 i januar(tror det var slik) men kan da umulig klare så mange som 15 denne mnd Hun kjøpte en ferdiglaget kakebunn og påstod at hun hadde laget den selv. La til og med ut oppskrift og greier. Da er det virkelig ikke rart at de som gjennomskuet det reagerte. 22
Lapper Skrevet 11. februar 2018 #6332 Skrevet 11. februar 2018 5 minutter siden, Purple Basil skrev: Hun kjøpte en ferdiglaget kakebunn og påstod at hun hadde laget den selv. La til og med ut oppskrift og greier. Da er det virkelig ikke rart at de som gjennomskuet det reagerte. Men det er jo det princesse skriver. Er ok at AB tyr til Toro eller ferdigkjøpt kakebunn men da må hun skrive dette å ikke lyve i innlegget. 9
mikrobe Skrevet 11. februar 2018 #6333 Skrevet 11. februar 2018 10 minutter siden, Purple Basil skrev: Hun kjøpte en ferdiglaget kakebunn og påstod at hun hadde laget den selv. La til og med ut oppskrift og greier. Da er det virkelig ikke rart at de som gjennomskuet det reagerte. Så pinlig! Hun har litt å lære av fru Hovig. Den dama la aldri skjul når hun jukset litt. 25
Purple Basil Skrevet 11. februar 2018 #6334 Skrevet 11. februar 2018 6 minutter siden, Lapper skrev: Men det er jo det princesse skriver. Er ok at AB tyr til Toro eller ferdigkjøpt kakebunn men da må hun skrive dette å ikke lyve i innlegget. Jeg har ikke sagt noe på det, jeg bare forklarer hva situasjonen gjaldt. Hadde AB vært ærlig så ville det ikke blitt noe bråk rundt det. Det kan vi alle være enige om. 4
Purple Basil Skrevet 11. februar 2018 #6335 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, mikrobe skrev: Så pinlig! Hun har litt å lære av fru Hovig. Den dama la aldri skjul når hun jukset litt. Nettopp 6
Pæddan Skrevet 11. februar 2018 #6336 Skrevet 11. februar 2018 9 minutter siden, mikrobe skrev: Så pinlig! Hun har litt å lære av fru Hovig. Den dama la aldri skjul når hun jukset litt. No har me juksa lite....OG persillekvasten Legende den damen der. Vet hvem AB skal etterlikne - den perfekte Bree i Frustrerte Fruer. Så j**' perfekt 24/7! 12
Juliannaos Skrevet 11. februar 2018 #6337 Skrevet 11. februar 2018 38 minutter siden, Pæddan skrev: No har me juksa lite....OG persillekvasten Legende den damen der. Vet hvem AB skal etterlikne - den perfekte Bree i Frustrerte Fruer. Så j**' perfekt 24/7! Føler at CBE mere er Bree 😜 7
kvinneguide Skrevet 11. februar 2018 #6338 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Lapper skrev: Men det er jo det princesse skriver. Er ok at AB tyr til Toro eller ferdigkjøpt kakebunn men da må hun skrive dette å ikke lyve i innlegget. Kanskje Stina må regne med muffins fra Aunt Mabels og makroner fra Kolonial.no 3
Lapper Skrevet 11. februar 2018 #6339 Skrevet 11. februar 2018 Er det noen som har lest kommentaren hennes til en anonym leser isom lurer på hvorfor hun alltid kommer i konflikt med andre mennesker? Den tok jammen kaka 11
Trollmora Skrevet 11. februar 2018 #6340 Skrevet 11. februar 2018 Helvete! Nok en uke hvor hun påstår at hun klarer seg på 1000kr 🤬 Og i tillegg serverer hun skinkepai på kjøttfri fredag 😂🙄 21
Fremhevede innlegg