Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

@Purple Basil @pelikanen 

Trenger vel strengt tatt ikke å ha spesielt peiling heller for å se det:)

Nei, det er sant. Men det fantes jo de som trodde på AB og som forsvarte henne. AB nektet først for at hun hadde brukt ferdigbunn, så det var tydelig at ikke alle var i stand til å gjennomskue det.

Endret av Purple Basil
La til setning
  • Liker 13
Skrevet
4 timer siden, kvinneguide skrev:

Klikket inn i dag for å sjekke om jeg kunne få noen tips til fastelavensboller. Men neida, jeg fikk bare informasjon om hvor snill og hjelpsom Stina mener AB er og at AB skal bake noe rosa meliskaker i NY og har bestilt en fantastisk suite. Heiagjengen meddeler at de håper å bli som AnneBritt. Sjekker bokhylla i stedet og tar den vanlige Ingrid Espelig Hovigs fastelavensboller i dag jeg. 

Kan anbefale bollene til Ida Gran Jansen, de er nydelige.

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Hjärtat said:

Kan anbefale bollene til Ida Gran Jansen, de er nydelige.

Skolebrødene også, helt amazing! :D

• Liker 7
Skrevet (endret)

Tar meg til stadighet selv på å tenke at jeg aldri hadde mulighet til så mye fri fra barna når jeg var alene med 2 🙄 Var hvertfall ikke på hotellovernattinger støtt og stadig....

Endret av Trollmora
  • Liker 16
Skrevet

Party med småripsa i kveld :skya:

• Liker 27
Skrevet
4 minutter siden, foreveralone skrev:

Party med småripsa i kveld :skya:

Så sykt cringe 😂

Gjest ricecrispies
Skrevet

Å herregud. Nå dør jeg litt av flauhet.

På party med Stina og pellek. Gamle dama

Skrevet
7 timer siden, Purple Basil skrev:

Nei, det er sant. Men det fantes jo de som trodde på AB og som forsvarte henne. AB nektet først for at hun hadde brukt ferdigbunn, så det var tydelig at ikke alle var i stand til å gjennomskue det.

Selveste Pascal avslørte henne, og AB ble forbanna og skreiv at han kunne ta seg ei bolle! For det var slett ikke uvanlig at en travel, sliten 4 barnsmor måtte ty til halvfabrikata der i huset, og sikkert ikke hos vanlige folk heller. 

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, ricecrispies skrev:

Å herregud. Nå dør jeg litt av flauhet.

På party med Stina og pellek. Gamle dama

Seriøst?? 😳🙈🙈

• Liker 9
Gjest ricecrispies
Skrevet
3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Seriøst?? 😳🙈🙈

Javisst. 

Skrevet
58 minutter siden, Viking-girl skrev:

Selveste Pascal avslørte henne, og AB ble forbanna og skreiv at han kunne ta seg ei bolle! For det var slett ikke uvanlig at en travel, sliten 4 barnsmor måtte ty til halvfabrikata der i huset, og sikkert ikke hos vanlige folk heller. 

Akkurat det der var en annen sak tror jeg? Da var det snakk om Torokake, ikke en ferdiglaget kakebunn. 

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, Viking-girl skrev:

Jeg ser det ikke negativt at AB eventuelt bruker Toro kakemix eller ferdig kakebunn. Men da må hun for guds skyld skrive det.. 

Hun skal jo være en bakeblogg å bør helt klart bake alt fra bunn av. Hun skrev vel i en oppsummering for januar at hun hadde mål om 30 bakeinnlegg i mnd. Hun klarte kun 15 i januar(tror det var slik)  men kan da umulig klare så mange som 15 denne mnd

• Liker 8
Skrevet

Disse snappene fra bursdagen til hun andre bloggeren....gudbedre så kleint. 

Er noen år yngre en AB, og har ei datter på 20, kunne aldri tenkt meg å blitt med henne og venninnene på fest. 

• Liker 25
Skrevet
13 timer siden, Viking-girl skrev:

Atte HVA? At han skulle ta seg en bolle? Den dama er ikke sann!! Man sier vel ikke slikt om "kollegaer"? Den gangen hun hadde en ren bakeblogg vel og merke....

• Liker 12
Skrevet

Noen som har link til det innlegget med ferdigmix og Pascal? 

• Liker 1
Skrevet

Uff Anne Brith...du er liksom 20 år forsent ute. Flaut er bare forbokstaven.

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Hva heter hun på snap?

Annebrith.no (tror jeg :fnise:).

Skrevet (endret)
4 timer siden, skruf skrev:

Disse snappene fra bursdagen til hun andre bloggeren....gudbedre så kleint. 

Er noen år yngre en AB, og har ei datter på 20, kunne aldri tenkt meg å blitt med henne og venninnene på fest. 

Hun hadde vel ikke vært der om hun ikke stilte med cupcakes, vil jeg tro. Greit å ville ha å publisitet rundt bakingen sin, altså, men det der er jo bare kleint.

(og nå for tiden er det vel heller ikke publisitet rundt baking som har førstepri..)

Endret av Malum
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...