Lapper Skrevet 5. januar 2018 #5121 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, FruJohansen skrev: Tok en titt på Facebooksiden hennes nå. For det første, veldig masete å poste link til samme innlegg to ganger på samme dag. Mange innlegg med svært liten respons, mtp at 50.000 følger siden. De som får mest liker og kommentarer er de der hun går inn for å være kontroversiell. Det er jo ikke så rart at det blir et mønster, hun ser vel dette godt selv og handler deretter. Leser ikke bloggen, men utfra Facebook-innlegger på posten "Hvis du blir syk av at jeg slanker meg..." høres det ut som en total ansvarsfraskrivelse. Som privatperson må hun gjerne slanke seg om hun føler det trengs, men som vanlig føler hun ingen ansvar for signalene hun sender ut. Hvis denne gjengen insisterer på å titluere seg som påvirkere, bør de ha et bevisst forhold til hva de ønsker å påvirke. Om man følger AB gjennom 1 mnd så ser man fort om hvilke innlegg som gir mye klikk og masse kommentarer. Det er de innleggene som provoserer. Må være slitsomti lengden 10
elisaday Skrevet 6. januar 2018 #5122 Skrevet 6. januar 2018 http://www.tv2.no/underholdning/9591778/ Deler denne der det er mest aktuelt. 9
Gjest orfeus Skrevet 6. januar 2018 #5123 Skrevet 6. januar 2018 Det finnes foreldre som bør være eksempel for andre. Hurra! http://www.tv2.no/underholdning/9591778/
Gjest orfeus Skrevet 6. januar 2018 #5124 Skrevet 6. januar 2018 En god ting kan ikke sies for ofte @elisaday 👍😊
elisaday Skrevet 6. januar 2018 #5125 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: En god ting kan ikke sies for ofte @elisaday 👍😊 Så sant, så sant 😊😊 3
Lapper Skrevet 6. januar 2018 #5126 Skrevet 6. januar 2018 Da ser det ut til at AB endelig har fått igjen får alle timer på tinder og 35000 kr som er betalt for å finne seg en mann❤️ 6
Gjest Vil ikke Skrevet 6. januar 2018 #5127 Skrevet 6. januar 2018 Har lagt merke til at hun pusher bloggen sin flere ganger hver dag på snap den siste uka. Rimelig provoserende tekst eller noe ekstraordinært som skal trigge nysgjerrigheten din. Tror hun trenger flere klikk på bloggen sin 😉
123gjest Skrevet 6. januar 2018 #5128 Skrevet 6. januar 2018 Er det virkelig noen som bryr seg om karakterer fra ungdomsskolen? Hun virker helt utrolig opphengt i hvilke karakterer makronene får og å fortelle det videre. For meg fremstår det veldig snevert da det er tusenvis av ting som er viktigere enn hvilke karakterer du får. At de får sekser i alle fag betyr ikke at de faktisk er sekser i alle fag, det trodde jeg alle hadde fått med seg? Til og med da jeg gikk på ungdomsskolen selv skjønte jeg at karakterene ikke sa noe om hva jeg faktisk kunne. Hadde blitt flau om min mor oppførte seg slik AB gjør. 30
Lapper Skrevet 6. januar 2018 #5129 Skrevet 6. januar 2018 6 minutter siden, 123gjest skrev: Er det virkelig noen som bryr seg om karakterer fra ungdomsskolen? Hun virker helt utrolig opphengt i hvilke karakterer makronene får og å fortelle det videre. For meg fremstår det veldig snevert da det er tusenvis av ting som er viktigere enn hvilke karakterer du får. At de får sekser i alle fag betyr ikke at de faktisk er sekser i alle fag, det trodde jeg alle hadde fått med seg? Til og med da jeg gikk på ungdomsskolen selv skjønte jeg at karakterene ikke sa noe om hva jeg faktisk kunne. Hadde blitt flau om min mor oppførte seg slik AB gjør. Dette kommer hun dessverre ikke til og gi seg med.. Det har kommet flere innlegg i aviser fra spesialister om at verken phusing av unge mennesker,så mange treningstimer hos unge mennesker, betaling av karakter og ikke minst all eksponering avbarn/unge ikke er bra og de fraråder dette. Men AB mener dette er helt på jordet og hun gjør alt som er rett. 8
123gjest Skrevet 6. januar 2018 #5130 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Lapper skrev: Dette kommer hun dessverre ikke til og gi seg med.. Det har kommet flere innlegg i aviser fra spesialister om at verken phusing av unge mennesker,så mange treningstimer hos unge mennesker, betaling av karakter og ikke minst all eksponering avbarn/unge ikke er bra og de fraråder dette. Men AB mener dette er helt på jordet og hun gjør alt som er rett. Lurer likevel på hva AB ønsker med den overdrevne skrytingen? Klarer ikke tenke annet enn at hun ofte føler hun feiler, og at skrytingen er for å overbevise seg selv om det motsatte. 16
_Malene Skrevet 6. januar 2018 #5131 Skrevet 6. januar 2018 44 minutter siden, 123gjest skrev: Er det virkelig noen som bryr seg om karakterer fra ungdomsskolen? Hun virker helt utrolig opphengt i hvilke karakterer makronene får og å fortelle det videre. For meg fremstår det veldig snevert da det er tusenvis av ting som er viktigere enn hvilke karakterer du får. At de får sekser i alle fag betyr ikke at de faktisk er sekser i alle fag, det trodde jeg alle hadde fått med seg? Til og med da jeg gikk på ungdomsskolen selv skjønte jeg at karakterene ikke sa noe om hva jeg faktisk kunne. Hadde blitt flau om min mor oppførte seg slik AB gjør. Godt poeng! Hva er vitsen med å brenne ut ungene allerede på ungdomsskolestadiet? De karakterene betyr virkelig ikke så mye. Er det bare for å kunne skryte? Jeg hadde toppkarakterer på ungdomsskolen, men endte opp som en helt vanlig statlig arbeider likevel.. Skjønner meg virkelig ikke på foreldre som setter prestasjon foran alt. Er det kun prestasjonene som betyr noe? Ikke hvem barnet egentlig er, og hva det egentlig vil? Ikke rart mange ungdommer ender opp med angst, depresjon og stresslidelser... 21
Perle Skrevet 6. januar 2018 #5132 Skrevet 6. januar 2018 (endret) 1 time siden, Lapper skrev: Da ser det ut til at AB endelig har fått igjen får alle timer på tinder og 35000 kr som er betalt for å finne seg en mann❤️ Ja, arme menneske.. hun skriver også: ”En eventuell kjæreste må i fremtiden tørre å gå på rød løper sammen med meg. Om han vil gå inn bakveien så er det ikke en bra match for meg.” Endret 6. januar 2018 av Perle Aner ikke hvorfor så stor skrift. -sorry 25
minister-mio Skrevet 6. januar 2018 #5133 Skrevet 6. januar 2018 21 minutter siden, Perle skrev: Ja, arme menneske.. hun skriver også: ”En eventuell kjæreste må i fremtiden tørre å gå på rød løper sammen med meg. Om han vil gå inn bakveien så er det ikke en bra match for meg.” hahaha, jeg dævver av den dama! Hun er en viktig kjendis og må ha en som tør å være med henne på rød løper liksom!? 23
Lapper Skrevet 6. januar 2018 #5134 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, minister-mio skrev: hahaha, jeg dævver av den dama! Hun er en viktig kjendis og må ha en som tør å være med henne på rød løper liksom!? 😂😂😂 hun måtte jo også finne seg en mann med litt utdannelse eller være streetsmart..fordi hun liker å kan snakke med vedkommende om ting. Hun må finne seg en mann som ikke er for tykk. ( kunne strekke seg til 100 kg) .rett og slett fordi hun må klare å puste når hun ligger underst. Om du skjønner;) 12
minister-mio Skrevet 6. januar 2018 #5135 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Lapper skrev: 😂😂😂 hun måtte jo også finne seg en mann med litt utdannelse eller være streetsmart..fordi hun liker å kan snakke med vedkommende om ting. Hun må finne seg en mann som ikke er for tykk. ( kunne strekke seg til 100 kg) .rett og slett fordi hun må klare å puste når hun ligger underst. Om du skjønner;) Han må jo holde følge med det høye iq-nivået i familien og de jevnlige iq-testene. 13
Nadiaan Skrevet 6. januar 2018 #5136 Skrevet 6. januar 2018 tar mer enn et år å spare til hus. Må være lov å kjøpe seg ting selvom man sparer til hus.
pinkessie Skrevet 6. januar 2018 #5137 Skrevet 6. januar 2018 Forstår ikke hvorfor Anne Brith velger å støtte Ørjan Burøe..... 16
Perle Skrevet 6. januar 2018 #5138 Skrevet 6. januar 2018 4 minutter siden, pinkessie skrev: Forstår ikke hvorfor Anne Brith velger å støtte Ørjan Burøe..... Fordi han er «kjendis». 13
Gjest ricecrispies Skrevet 6. januar 2018 #5139 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Perle skrev: Fordi han er «kjendis». Kjenner hverandre fra den viktige serien «Bloggerne»
Trude.lutt Skrevet 6. januar 2018 #5140 Skrevet 6. januar 2018 18 minutter siden, pinkessie skrev: Forstår ikke hvorfor Anne Brith velger å støtte Ørjan Burøe..... Hvor har hun det? Orker ikke å gå inn på bloggen..... 2
Fremhevede innlegg