Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, xinnia skrev:

Når en ikke har annet å kritisere en person for enn utseende, da synes jeg det lyser smålighet og misunnelse. 

De fleste i dag fikser på utseende med både hårfarge etc- så hvorfor ikke filler om en har lyst?

Så mye annet en kan kritisere denne damen for etter min mening..

Etter din mening, ja. Mange andre synes kanskje det er kritikkverdig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, xinnia skrev:

Når en ikke har annet å kritisere en person for enn utseende, da synes jeg det lyser smålighet og misunnelse. 

De fleste i dag fikser på utseende med både hårfarge etc- så hvorfor ikke filler om en har lyst?

Så mye annet en kan kritisere denne damen for etter min mening..

Hvis du leser ALT og ikke henger deg opp i ordet "fillers", så ser du at kritikken hennes ikke går på utseende. Det går på fronting av at man ikke er fornøyd uten å fikse på seg selv. For sine snap-venner på 16 år synes JEG at det er feil signaler å sende ut. Og hun har stor påvirkningskraft. Både på egne makroner og på yngre lesere. I tillegg blir det veldig dobbeltmoralsk når hun tidligere har sagt at hun hyller det naturlige og heller ikke lar seg påvirke av noen. DET er jo direkte løgn.  

Edit: Jeg er ikke misunnelig og heller ikke motstander av "fiksing". MEN jeg er bekymret for utviklingen og utseendefikseringen som jeg mener har gått for langt. 

Endret av Søtefløte
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så uendelig lei misunnelseskortet som dras fram uansett hva. Det må gå an å komme med kritiske uttalelser om det å være et forbilde som gjør inngrep for å fikse på utseendet sitt uten å bli beskyldt for å være misunnelig. Jeg er generelt imot slikt. Nei, det betyr ikke at jeg er misunnelig, det betyr at jeg synes utviklingen går feil vei, og at jeg er bekymret for hvordan det skal bli for den oppvoksende generasjon når det signaliseres fra forbilder at det ikke er ok å gå ut i verden med det ansiktet eller kroppen man kom med, og at alle spor etter levd liv bør fjernes, helst flere år før de dukker opp. Hva slags verden er det å vokse opp i for våre døtre, og hvordan vil det bli for våre barnebarn, og de som kommer etter dem, om dette er noe som, blant annet gjennom noe som virker så ubetydelig som blogging, får et fotfeste så sterkt at vi ikke greier å snu det? Jeg har døtre og nieser, og jeg ser hvor påvirket de blir av å se alt det perfekte, men akk så uekte, rundt seg. Veier jeg ikke noen kilo for mye? I forhold til hva?? Nesen min er litt skjev.. Javel, men det er den som gjør deg til deg! Rumpa mi er for liten, og puppene for små.. I følge hvilken målestokk? 

Fy søren, jeg ønsker meg flere bloggere som slår et slag for det naturlige, og som engasjerer seg i de virkelig viktige sakene, og som har slagkraft nok til å feie rosa-gjengen av banen.

Endret av Stinkerbell
tastfeil
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Jeg er så uendelig lei misunnelseskortet som dras fram uansett hva. Det må gå an å komme med krituske uttalelser om det å være et forbilde som gjør inngrep for å fikse på utseendet sitt uten å bli beskyldt for å være misunnelig. Jeg er generelt imot slikt. Nei, det betyr ikke at jeg er misunnelig, det betyr at jeg synes utviklingen går feil vei, og at jeg er bekymret for hvordan det skal bli for den oppvoksende generasjon når det signaliseres fra forbilder at det ikke er ok å gå ut i verden med det ansiktet eller kroppen man kom med, og at alle spor etter levd liv bør fjernes, helst flere år før de dukker opp. Hva slags verden er det å vokse opp i for våre døtre, og hvordan vil det bli for våre barnebarn, og de som kommer etter dem, om dette er noe som, blant annet gjennom noe som virker så ubetydelig som blogging, får et fotfeste så sterkt at vi ikke greier å snu det? Jeg har døtre og nieser, og jeg ser hvor påvirket de blir av å se alt det perfekte, men akk så uekte, rundt seg. Veier jeg ikke noen kilo for mye? I forhold til hva?? Nesen min er litt skjev.. Javel, men det er den som gjør deg til deg! Rumpa mi er for liten, og puppene for små.. I følge hvilken målestokk? 

Fy søren, jeg ønsker meg flere bloggere som slår et slag for det naturlige, og som engasjerer seg i de virkelig viktige sakene, og som har slagkraft nok til å feie rosa-gjengen av banen.

👍👏👍 Misunnelseskortet er slitt og i denne sammenheng helt malplassert! Støtter alt du skriver 100%😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stinkerbell skrev:

 

Fy søren, jeg ønsker meg flere bloggere som slår et slag for det naturlige, og som engasjerer seg i de virkelig viktige sakene, og som har slagkraft nok til å feie rosa-gjengen av banen.

Jeg jobber med saken :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har AB tatt bloggeferie nå som hun ikke har makronene? Dates det igjen? Hvilken plass er hun på listene? Gir henne oikke er eneste klikk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var innom i går, og skjønte ikke helt poenget med historia... Hun hadde vært på en fjellkonsert i Mosjøen, der det hadde vært kø for å komme opp. Da kom nabotettstedet til å bli fra seg av misunnelse, eller noe... Eh... jaja. Litt konkurranse mellom nabobygder o.l. kan jo være ganske vanlig, men ofte tar man det med litt humor. Det gjør tydeligvis ikke Anne Brith. Hun vier et halvt blogginnlegg til å skrive hva hun syns om dem. Resten av innlegget er skryt av hjemstedet, men det forsvinner litt i bakgrunnen når hun nettopp har skrevet dårlig om naboene.

Endret av MissMaya
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må vi ikke glemme at folk tror hun er sammen med Espen Hilton.

Hun skriver også om en fyr som prøvde å bli kjent med henne (sikkert en vestkantsadvokat/lege, som var på ferie). De måtte stoppe opp flere ganger slik at hun kunne ta selfie med fansen. Heldigvis skjønte han at hun måtte være ganske kjent i Mosjøen. *hjerte*

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 15.03, Strikkeberta skrev:

Jeg jobber med saken :)

Har du blogg? En normal blogg der en slipper å se unger og kroppsfiksing og Photoshop?! I såfall er jeg veldig interessert i å lese en sånn blogg 😊 Send gjerne PM. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Jeg reagerer på måten hun svarer enkelte av sine lesere. Kan hun ikke svare litt normalt selv om de ikke er enig med henne?

Hun er skamfrekk! Hvis noen er uenige med henne så blir det enten ikke publisert eller så blir det sletta. Både på Facebook og Snap blokkerer hun folk. Men jeg kom henne i forkjøpet og sletta HENNE, og leser absolutt ikke bloggen! Får et fint sammendrag hos bloggomtoppbloggere.wordpress.com  Da slipper vi å gi ganske mange bloggere klikk. Får med meg hovedessensen i AB sitt blogglandia der og her. Perfekt. 😊👍🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Viking-girl skrev:

Har du blogg? En normal blogg der en slipper å se unger og kroppsfiksing og Photoshop?! I såfall er jeg veldig interessert i å lese en sånn blogg 😊 Send gjerne PM. 

Driver å skriver på en blogg ja, men fødselen er ikke riktig i gang ennå :)
Min blogg er uten unger da jeg har voksne barn, photoshop og jeg er ikke venner, og eventell kroppsfiksering vil i så tilfelle bare være på en positiv og naturlig måte :)
Bloggen handler om alt mulig fra div tips, kjekke matoppskrifter( når jeg husker å ta bilde av maten før tallerken er tom), strikking, etc.
Ja, alt mulig :)
Kan sende en PM når fødselen er overstått

 

Endret av Strikkeberta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimona
På ‎09‎.‎07‎.‎2017 den 11.31, Stinkerbell skrev:

Jeg er så uendelig lei misunnelseskortet som dras fram uansett hva. Det må gå an å komme med kritiske uttalelser om det å være et forbilde som gjør inngrep for å fikse på utseendet sitt uten å bli beskyldt for å være misunnelig. Jeg er generelt imot slikt. Nei, det betyr ikke at jeg er misunnelig, det betyr at jeg synes utviklingen går feil vei, og at jeg er bekymret for hvordan det skal bli for den oppvoksende generasjon når det signaliseres fra forbilder at det ikke er ok å gå ut i verden med det ansiktet eller kroppen man kom med, og at alle spor etter levd liv bør fjernes, helst flere år før de dukker opp. Hva slags verden er det å vokse opp i for våre døtre, og hvordan vil det bli for våre barnebarn, og de som kommer etter dem, om dette er noe som, blant annet gjennom noe som virker så ubetydelig som blogging, får et fotfeste så sterkt at vi ikke greier å snu det? Jeg har døtre og nieser, og jeg ser hvor påvirket de blir av å se alt det perfekte, men akk så uekte, rundt seg. Veier jeg ikke noen kilo for mye? I forhold til hva?? Nesen min er litt skjev.. Javel, men det er den som gjør deg til deg! Rumpa mi er for liten, og puppene for små.. I følge hvilken målestokk? 

Fy søren, jeg ønsker meg flere bloggere som slår et slag for det naturlige, og som engasjerer seg i de virkelig viktige sakene, og som har slagkraft nok til å feie rosa-gjengen av banen.

 

På ‎09‎.‎07‎.‎2017 den 11.31, Stinkerbell skrev:

Jeg er så uendelig lei misunnelseskortet som dras fram uansett hva. Det må gå an å komme med kritiske uttalelser om det å være et forbilde som gjør inngrep for å fikse på utseendet sitt uten å bli beskyldt for å være misunnelig. Jeg er generelt imot slikt. Nei, det betyr ikke at jeg er misunnelig, det betyr at jeg synes utviklingen går feil vei, og at jeg er bekymret for hvordan det skal bli for den oppvoksende generasjon når det signaliseres fra forbilder at det ikke er ok å gå ut i verden med det ansiktet eller kroppen man kom med, og at alle spor etter levd liv bør fjernes, helst flere år før de dukker opp. Hva slags verden er det å vokse opp i for våre døtre, og hvordan vil det bli for våre barnebarn, og de som kommer etter dem, om dette er noe som, blant annet gjennom noe som virker så ubetydelig som blogging, får et fotfeste så sterkt at vi ikke greier å snu det? Jeg har døtre og nieser, og jeg ser hvor påvirket de blir av å se alt det perfekte, men akk så uekte, rundt seg. Veier jeg ikke noen kilo for mye? I forhold til hva?? Nesen min er litt skjev.. Javel, men det er den som gjør deg til deg! Rumpa mi er for liten, og puppene for små.. I følge hvilken målestokk? 

Fy søren, jeg ønsker meg flere bloggere som slår et slag for det naturlige, og som engasjerer seg i de virkelig viktige sakene, og som har slagkraft nok til å feie rosa-gjengen av banen.

Jeg leser jannenordvangblogg. Ikke kjent, men passe morsom for oss som ikke er 20 lenger.. ellers er juliafrika ganske god til å sette ord på ting, uten å gjøre alt "rosa" og dramatisk, til tross for at hun er ung, og nyere i gamet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Minimona skrev:

 

Jeg leser jannenordvangblogg. Ikke kjent, men passe morsom for oss som ikke er 20 lenger.. ellers er juliafrika ganske god til å sette ord på ting, uten å gjøre alt "rosa" og dramatisk, til tross for at hun er ung, og nyere i gamet.

Tusen takk for tips, disse skal jeg sjekke ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Minimona skrev:

 

Jeg leser jannenordvangblogg. Ikke kjent, men passe morsom for oss som ikke er 20 lenger.. ellers er juliafrika ganske god til å sette ord på ting, uten å gjøre alt "rosa" og dramatisk, til tross for at hun er ung, og nyere i gamet.

Den bloggen leser jeg også, veldig bra :) Enkelte av innleggene ler jeg meg skakk av, f.eks det innlegget da hun skulle operere foten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker hun med finstasen på? Ser da fryktelig upraktisk ut å drive med deiger og varme ovner ikledd rysjer og kapper og greier 😂

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som hun er lei av det meste. (Kilde: bildene fra blogglisten.)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så god ut den smulteringen på det nederste bilde. Bør øve litt med posinga, for ser mer ut som hun holder på å spy.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...