Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjesp. Så forutsigbart. Klikkbatesbloggen med stor K. 

Følgende temaer kan jeg foreslå:

Slik fikk jeg meg en ung elsker i nabolaget (se på meg, jeg har draget).

Alenemødre må slutte å sutre (se på meg, jeg klarer meg).

Sommerferie er for pyser (se på meg, jeg jobber).

Slik fikk jeg sommerkroppen (se på meg, jeg er fit.)

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, BeverTramp skrev:

Ab jobber hjemme, en makron er halve tiden hos far, og 3 av makronene er i Nederland halve sommeren. Hadde vært overrasket hvis kabalen IKKE gikk opp.

I tillegg til at de tre eldste er så gamle at de fint kan være hjemme alene på dagtid noen uker.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ultiva skrev:
3 timer siden, Ultiva skrev:

Forskjellen er at ungene ikke har noe de skulle ha sagt og er prisgitt sine foresatte. Anonyme voksne derimot, de kan komme med represalier med personvernloven i hånd. AB holder seg vel stort sett til å utlevere de som ikke kan forsvare seg.

Det argumentet går ikke i ABs favør uansett :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
18 timer siden, Femilie skrev:

Dette er jo klassisk Anne-Brith. Skriver noe provoserende om andre foreldre/som engasjerer foreldre, skaper litt engasjement og hopper oppover blogglisten for noen skarve dager. 

Og sakte, men sikkert skaver leserne av, helt til hun har mistet sympati hos flesteparten. Denne provokasjonsgreia hennes er ikke en farbar vei; selv den mest ihuga elsker av bloggen hennes begynner vel å få nok av å forsvare henne hver gang hun roper ut om en gruppe mennesker som er dust, samtidig som hun finpusser på sin egen glorie. Hun er så endimensjonal i jakten på klikk at hun ikke skjønner hva slags skade hun gjør på folks inntrykk av henne. 

Et vesentlig spørsmål er jo hvorvidt hun som blogger er attraktiv som sponseobjekt dersom folk finner henne usympatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Moderert bort for persondebatt i en tråd som omhandlar ein person. Jaja. 

Då får eg omformulera meg til at det mesta som blir skrevet i den bloggen er idiotisk og wannabe provoserande. I det minsta prøv å ha ein 8-16 jobb før man uttalar seg om andres utfordringar. 

Bloggeigar framstår som umoden og sjølvsentrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  For en tid tilbake i et innlegg var det en  som synes det var rart at Anne Brith har sluttet å skrive hvor de forskjellige bakeprodukter komme fra. hun har alltid skrevet at de kommer fra Møllerens ,Tine eller slike forskjellige bedrifter men plutselig nå I dag i siste blogginnlegg så har hun nå skreve opp at melka er fra Tine,mel fra Møllerens osv osv. Er hun sponset av disse leverandørene uten å skrive det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Topptur skrev:

Moderert bort for persondebatt i en tråd som omhandlar ein person. Jaja. 

Då får eg omformulera meg til at det mesta som blir skrevet i den bloggen er idiotisk og wannabe provoserande. I det minsta prøv å ha ein 8-16 jobb før man uttalar seg om andres utfordringar. 

Bloggeigar framstår som umoden og sjølvsentrert. 

Enig!

Jeg klarer bare ikke å like denne bloggeren. Kanskje fordi hun er rundt min egen alder og står for egenskaper jeg styrer unna hos mennesker; selvsentrert ovenfra ned holdning og en uredelighet som overgår det meste. Trist, for det er en følelse der at hun kunne ha gått en helt annen, mye mer sympatisk vei, men virker som hun har mistet seg selv et eller annet sted på veien, og styrt i helt gal retning. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Enig!

Jeg klarer bare ikke å like denne bloggeren. Kanskje fordi hun er rundt min egen alder og står for egenskaper jeg styrer unna hos mennesker; selvsentrert ovenfra ned holdning og en uredelighet som overgår det meste. Trist, for det er en følelse der at hun kunne ha gått en helt annen, mye mer sympatisk vei, men virker som hun har mistet seg selv et eller annet sted på veien, og styrt i helt gal retning. 

Enig!! 

Det er lenge siden denne bloggen gikk over stokk og stein. Det var bakeinnlegg, begynte med treningsinnlegg, treningsinnlegg (?!), datinginnlegg, Tinderdatefortellinger, makronskryt og makronovereksponering, hinting om stadig nye dater, hinting om at hus (drømmehuset!) var nært forestående, kasting av Halloweengodteri som ikke var innpakket for så å provosere på snap med makroner som går bananas i løsvekthyllene (som om dét er så mye mer hygienisk), kroppspress og kroppsfokus  med alt det hun fikser på eller har fikset på, et "skryteinnlegg" om sitt liv med thigh gap.... Lista er endeløs! Og nå skal hun ditche foreldre som ikke får de 8 ukene sommerferie gå i hop. Hun sitter på sin høye hest og prøver å OPPDRA og vise pekefinger mot alle andre foreldre. Det hun må huske på er at når hun står og hytter med den pekefingen sin så peker de 9 andre fingrene på henne selv! 

Hun simpelthen ELSKER å provosere for det er da Nettavisen legger ut hennes "sjokkerende sterke mening" på forsiden og hun får en liten oppsving på blogglista. Men bums så faller hun ned igjen for hun klarer ikke å holde på leserne over tid. Hun spiller på "alenemor til 4" kortet, men sannheten er jo at alle har fedre og samvær. Hun er mor ja, og singel sådan, men gudbedre som hun kaverr og stresser for å finne Mr Right! Hun har ropt ulv, ulv for lenge om temaet. Det må jo skremme vekk potensielle beilere, selv om hun skriver og påstår at hun er ganske omsvermet av advokater, piloter og what not på datingprofilene sine mens det heller clickbites om mye yngre menn. 

Jeg håper virkelig at de makronene hun skal ha "best i alt"  snart får oppleve å bli flyttet til et større hus, før de blir for gamle og finner seg noe eget. Nå har hun lokket og lurt og peser de med mange oppgaver i tillegg til skole og idrett, så hvis ikke et hus på Sørumsand er innen rekkevidde ganske snart, så føler jeg at hun holder både sine egne og leserne for narr. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lapper skrev:

  For en tid tilbake i et innlegg var det en  som synes det var rart at Anne Brith har sluttet å skrive hvor de forskjellige bakeprodukter komme fra. hun har alltid skrevet at de kommer fra Møllerens ,Tine eller slike forskjellige bedrifter men plutselig nå I dag i siste blogginnlegg så har hun nå skreve opp at melka er fra Tine,mel fra Møllerens osv osv. Er hun sponset av disse leverandørene uten å skrive det?

Var jeg som nevnte det. Synes innlegget hun har ang baking nå er bare komisk. Det lyser lang vei at hun er sponset av Diplom Is. Flasken er pent plassert ved siden av baksten. Disse Diplom Is sausene på tube har Pappahjerte reklamert for. ( En god stund siden).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Enig!! 

Det er lenge siden denne bloggen gikk over stokk og stein. Det var bakeinnlegg, begynte med treningsinnlegg, treningsinnlegg (?!), datinginnlegg, Tinderdatefortellinger, makronskryt og makronovereksponering, hinting om stadig nye dater, hinting om at hus (drømmehuset!) var nært forestående, kasting av Halloweengodteri som ikke var innpakket for så å provosere på snap med makroner som går bananas i løsvekthyllene (som om dét er så mye mer hygienisk), kroppspress og kroppsfokus  med alt det hun fikser på eller har fikset på, et "skryteinnlegg" om sitt liv med thigh gap.... Lista er endeløs! Og nå skal hun ditche foreldre som ikke får de 8 ukene sommerferie gå i hop. Hun sitter på sin høye hest og prøver å OPPDRA og vise pekefinger mot alle andre foreldre. Det hun må huske på er at når hun står og hytter med den pekefingen sin så peker de 9 andre fingrene på henne selv! 

Hun simpelthen ELSKER å provosere for det er da Nettavisen legger ut hennes "sjokkerende sterke mening" på forsiden og hun får en liten oppsving på blogglista. Men bums så faller hun ned igjen for hun klarer ikke å holde på leserne over tid. Hun spiller på "alenemor til 4" kortet, men sannheten er jo at alle har fedre og samvær. Hun er mor ja, og singel sådan, men gudbedre som hun kaverr og stresser for å finne Mr Right! Hun har ropt ulv, ulv for lenge om temaet. Det må jo skremme vekk potensielle beilere, selv om hun skriver og påstår at hun er ganske omsvermet av advokater, piloter og what not på datingprofilene sine mens det heller clickbites om mye yngre menn. 

Jeg håper virkelig at de makronene hun skal ha "best i alt"  snart får oppleve å bli flyttet til et større hus, før de blir for gamle og finner seg noe eget. Nå har hun lokket og lurt og peser de med mange oppgaver i tillegg til skole og idrett, så hvis ikke et hus på Sørumsand er innen rekkevidde ganske snart, så føler jeg at hun holder både sine egne og leserne for narr. 

Anne Brith = pekefinger

Enten den nå er hyttende mot andre (mødre), i munnen eller kløende i panna/håret.  Alt jeg forbinder med denne bloggeren er faktisk denne pekefingeren. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, minimymlen skrev:

Anne Brith = pekefinger

Enten den nå er hyttende mot andre (mødre), i munnen eller kløende i panna/håret.  Alt jeg forbinder med denne bloggeren er faktisk denne pekefingeren. 

😂🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Viking-girl skrev:

Enig!! 

Det er lenge siden denne bloggen gikk over stokk og stein. Det var bakeinnlegg, begynte med treningsinnlegg, treningsinnlegg (?!), datinginnlegg, Tinderdatefortellinger, makronskryt og makronovereksponering, hinting om stadig nye dater, hinting om at hus (drømmehuset!) var nært forestående, kasting av Halloweengodteri som ikke var innpakket for så å provosere på snap med makroner som går bananas i løsvekthyllene (som om dét er så mye mer hygienisk), kroppspress og kroppsfokus  med alt det hun fikser på eller har fikset på, et "skryteinnlegg" om sitt liv med thigh gap.... Lista er endeløs! Og nå skal hun ditche foreldre som ikke får de 8 ukene sommerferie gå i hop. Hun sitter på sin høye hest og prøver å OPPDRA og vise pekefinger mot alle andre foreldre. Det hun må huske på er at når hun står og hytter med den pekefingen sin så peker de 9 andre fingrene på henne selv! 

Hun simpelthen ELSKER å provosere for det er da Nettavisen legger ut hennes "sjokkerende sterke mening" på forsiden og hun får en liten oppsving på blogglista. Men bums så faller hun ned igjen for hun klarer ikke å holde på leserne over tid. Hun spiller på "alenemor til 4" kortet, men sannheten er jo at alle har fedre og samvær. Hun er mor ja, og singel sådan, men gudbedre som hun kaverr og stresser for å finne Mr Right! Hun har ropt ulv, ulv for lenge om temaet. Det må jo skremme vekk potensielle beilere, selv om hun skriver og påstår at hun er ganske omsvermet av advokater, piloter og what not på datingprofilene sine mens det heller clickbites om mye yngre menn. 

Jeg håper virkelig at de makronene hun skal ha "best i alt"  snart får oppleve å bli flyttet til et større hus, før de blir for gamle og finner seg noe eget. Nå har hun lokket og lurt og peser de med mange oppgaver i tillegg til skole og idrett, så hvis ikke et hus på Sørumsand er innen rekkevidde ganske snart, så føler jeg at hun holder både sine egne og leserne for narr. 

Om hun ikke kjøper nytt hus men ett gammelt så kan du banne på at firma "hus og hjem" er inne i bilde med oppussing.  Det har de vært hos andre bloggere

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble ganske så parkert av "bloggomtoppbloggere" i dag, etterfulgt av et innlegg om at ingen unner henne å være glad.

Hun burde ta den pekefingeren hun er så kjent for ,og stikke den i jorda.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rivjernet skrev:

Hun ble ganske så parkert av "bloggomtoppbloggere" i dag, etterfulgt av et innlegg om at ingen unner henne å være glad.

Hun burde ta den pekefingeren hun er så kjent for ,og stikke den i jorda.

Har du link til denne bloggen? 

Klarer ikke å søke den opp jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Illusen skrev:

Har du link til denne bloggen? 

Klarer ikke å søke den opp jeg...

Prøv å lik den på Facebook . Da får du opp alle nye innlegg i feeden din. 👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig arbeidstaker har en ikke 5 uker sommerferie. En har 1 uke på våren, en på høsten og 3 på sommeren. Og det er arbeidsgiver som etter loven har styringsrett på plassering av ferien din, så det er selvsagt utfordringer for mange småbarnsforeldre å få kabalen til å gå ihop uansett om en er alene eller  er to på å dele. Og litt av poenget med ferie er jo å lade batterier sammen som familie, og det gjøres lettere når en har ferie samtidig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...