Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Lapper skrev:

Har ett avkom som driver med samme idrett til makronen. Og hun trener ca 1-2 timer på trampoline pr dag. Det hun har lært innen idretten har hun lært alene på den trampoline. Skulle en nabo kommet og nektet henne dette ville jeg blitt forbannet

Det er vel stor forskjell på om èn person hopper et par timer på trampoline og på en hel skokk med unger som gjerne starter "levenet" kl. 9 en Lørdag morgen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vært inne der på en evighet. Konstaterer at hun fremdeles ikke evner å ha skarpe bilder i fokus. Ikke ETT av bildene i siste innlegg er bra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sandin skrev:

Ikke vært inne der på en evighet. Konstaterer at hun fremdeles ikke evner å ha skarpe bilder i fokus. Ikke ETT av bildene i siste innlegg er bra.

Kanskje hun burde skaffe ett nytt kamera😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese var på senior elitelaget til NRC Tigers for noen år siden. Helt uten privattimer, luftmatte til mange tusen eller trampoline. Dvs de skaffet trampoline siste året hun holdt på. Men hun hadde fortid fra turn på nasjonalt nivå i aldersklassen sin, og turnet over alt hele tiden omtrent. 

Endret av Rosalie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, missblogg skrev:

Har Anne Brith type for tiden?

Da hun gjestesnappet for mammabanden i forrige uke drev hun å gnålte om en ung kjekkas som visstnok bodde i nærheten av henne, men at hun var så sjenert (:skratte:lol), at hun ikke visste om hun turte.

Han var visst fra en anne kultur. Også jobbet han visstnok med "å holde landet trygt". Gjetter på en politimannn. 

Hun er latterlig mannfolkkåt. Til og med på mammabanden gikk det i menn. :klaske:

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Perle skrev:

Da hun gjestesnappet for mammabanden inforrige uke drev hun å gålte om en ung kjekkas som visstnok bodde i nærheten av henne, men at hun var så sjenert (:legrine:lol), at hun inke visste om hun turte. Han var visst fra en anne kultur også også visstnok med å "med å holde landet trygt". Gjetter på en politimannn. 

Hun er latterlig mannfolkkåt. Tror til å med på mammabanden gikk det i menn. :klaske:

Hehehe! Ikke sjokkerende. Pinlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe helt annet.. Noen som har lest siste blogginnlegg?

Der tror jeg hun vil få noen sure kommentarer😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lapper skrev:

Men over til noe helt annet.. Noen som har lest siste blogginnlegg?

Der tror jeg hun vil få noen sure kommentarer😯

Har ikke lest.. Hva handler det om? (Vil ikke gi klikk ;) )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Diamant skrev:

Har ikke lest.. Hva handler det om? (Vil ikke gi klikk ;) )

Nå har hun lagt ut en link fra en blogger som sier at hun synes det er vanskelug og få feriekabalen til å gå opp. Barna hadde vel sfo men de trivdes ikke der og da mente ab det var tull og klage.

Var da null problem ifølge ab og få kabalen til å gå opp, selv hun som alenemor med 4 barn klarte dette.

Gå på hennes side på facebook så ser du hvor mange som er uenig med henne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lapper skrev:

Nå har hun lagt ut en link fra en blogger som sier at hun synes det er vanskelug og få feriekabalen til å gå opp. Barna hadde vel sfo men de trivdes ikke der og da mente ab det var tull og klage.

Var da null problem ifølge ab og få kabalen til å gå opp, selv hun som alenemor med 4 barn klarte dette.

Gå på hennes side på facebook så ser du hvor mange som er uenig med henne

Ok, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lapper skrev:

Gå på hennes side på facebook så ser du hvor mange som er uenig med henne

Finner det ikke jeg.. Siste innlegget jeg kan se er postet 20. Juni? Har hun en "Side" også i tillegg til vanlig profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Diamant skrev:

Finner det ikke jeg.. Siste innlegget jeg kan se er postet 20. Juni? Har hun en "Side" også i tillegg til vanlig profil?

Annebrith.no på Facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Lapper skrev:

Nå har hun lagt ut en link fra en blogger som sier at hun synes det er vanskelug og få feriekabalen til å gå opp. Barna hadde vel sfo men de trivdes ikke der og da mente ab det var tull og klage.

Var da null problem ifølge ab og få kabalen til å gå opp, selv hun som alenemor med 4 barn klarte dette.

Gå på hennes side på facebook så ser du hvor mange som er uenig med henne

Ab jobber hjemme, en makron er halve tiden hos far, og 3 av makronene er i Nederland halve sommeren. Hadde vært overrasket hvis kabalen IKKE gikk opp.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BeverTramp skrev:

Ab jobber hjemme, en makron er halve tiden hos far, og 3 av makronene er i Nederland halve sommeren. Hadde vært overrasket hvis kabalen IKKE gikk opp.

Men jeg vil bli overrasket om hun ikke sier beklager for det blogginnlegget. For nå får hun mange som er imot henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Lapper skrev:

Men jeg vil bli overrasket om hun ikke sier beklager for det blogginnlegget. For nå får hun mange som er imot henne

Blir overrasket hvis hun sier unnskyld. Hun står ikke fremst i nominasjonskøen for å motta pokalen som årets ydmyke.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

Men jeg vil bli overrasket om hun ikke sier beklager for det blogginnlegget. For nå får hun mange som er imot henne

Hun beklager ALDRI !!! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo klassisk Anne-Brith. Skriver noe provoserende om andre foreldre/som engasjerer foreldre, skaper litt engasjement og hopper oppover blogglisten for noen skarve dager. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...