Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Galaxy X
Skrevet
10 timer siden, Viking-girl skrev:

Anne Brith bryr seg ikke så mye om regler og sånt så lenge det gagner henne selv! Dere begynner vel å kjenne dama riiiimelig greit etterhvert ? 

Er lov å ha mobilen på så lenge den er i flymodus, så ikke nødvendigvis noen regler som er brutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 3.7.2017 den 16.47, Topptur skrev:

Selvsagt er det innafor! Usaklig og smålig kritikk som dette gjer berre tråden useriøs

Jeans med hull er definitivt innafor, med god margin. Jeans med blomster på derimot, er det (etter min mening) en øvre aldersgrense på 10 år. 

• Liker 19
Skrevet
6 timer siden, Fotballfluen skrev:

Jeans med hull er definitivt innafor, med god margin. Jeans med blomster på derimot, er det (etter min mening) en øvre aldersgrense på 10 år. 

:5:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så smålig og kjerring-aktig å rakke ned på hva slags jeans hun går med. Hun liker applikasjoner og hull på bukdsene, og hva så? Ikke er det uanstendig på noe vis, og ikke gjør hun andre vondt med å kle seg slik. Jeg har en venninne som også liker slike bukser, hun er nesten ti år eldre enn Anne Brith. Jeg må innrømme at jeg mer enn en gang har tenkt "oj, for en harry bukse" når hun kommer med sine aplikkerte, glitterbestrødde, hullete jeans, men jeg holder det helt for meg selv, for jeg har ikke noe med det, og hun synes selv at hun er kjempefin. Skal jeg ta det ifra henne? Hun er dessuten verdens snilleste, søteste, herligste menneske, uansett klessmak. Å diskutere slikt som dette synes jeg ødelegger for det som virkelig er verdt å diskutere både ved bloggen og bloggeier, og det får oss alle til å fremstå som drittunger med dårlige argumenter, for ikke å snakke om dårlig folkeskikk.

• Liker 42
Skrevet
På Tuesday, July 04, 2017 den 13.37, Vilunich skrev:

Syntes AB faktisk er blitt pen jeg :) KJEMPEforbedring i alle fall!!! Innholdet er noe annet men ja - litt positivt kan hun nå få

Og hva er en forbedring? At rynkene er borte? Er det negativt å ha rynker? Hvilken utseendemessig forbedring sikter du til!?

• Liker 7
Gjest Vilunich
Skrevet
56 minutter siden, Simbyxor skrev:

Og hva er en forbedring? At rynkene er borte? Er det negativt å ha rynker? Hvilken utseendemessig forbedring sikter du til!?

At hun nå har øyenbryn, håret , slankere, penere sminket og bedre fargevalg i klær bla...

Skrevet
2 timer siden, Simbyxor skrev:

Dette lurer jeg også på, Simbyxor.

AB var en naturlig og flott bakeblogger, nå går hun mer og mer over til rosa- og makronblogging, og med det følger en nokså radikal endring på utseendet. Hun går jo feil vei på alle bauger og kanter, ikke minst når det gjelder fiksing på sitt ytre! Hva slags forbilde er man da, for blogglesere generelt, og ikke minst for egne og andres makroner? Det er da dette vi bør være kritisk til når det gjelder bloggere, er det ikke? Men her velger mange heller å kritisere at buksene hennes er for ungdommelige! For et råttent fokus, skjerp dere! :frustrert:  

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, _Malene skrev:

Hello fillers..

... and PS/filters....

• Liker 6
Skrevet

Det er mye å kritisere AB for, det er sikkert. 

At folk fikser på utseende sitt er egentlig opp til hver enkelt. Men AB sier hun ikke bryr seg om hva leserne skriver av kritikk. Likevel lar hun seg påvirke. De endringer hun har gjort kom etter hun begynte å vanke med andre bloggere som er opptatt av kropp, klær og sminke OG etter hun begynte å få tilbakemeldinger og spørsmål om manglende øyebryn.  Hun har tatt botox i pannen og rundt øynene. fylt på overleppa, tatovert bryn og lepper, satt på vipper, slipt huden, trener og dokumenterer treningen x flere om dagen, smører seg inn i selvbruning, silikon, hyppige frisørbesøk, må ha hjelp av venninner eller lesere til å velge ut antrekk osv. Det lyyyser jo usikkerhet og en slags desperasjon etter bekreftelse på å SE bra ut. Men er det alt som teller nå ti dags?  Hva med datteren? Er ikke så lenge siden hun skrev om datterens usikkerhet i forhold til kropp og utseende. Hva slags eksempel er mor da? Og nå er hun også begynt å kommentere datterens fysikk på SOME. Jeg syns bare det er trist og skremmende..  

Og nei, jeg mener ikke at det er feil å gjøre noen av disse "forbedringene". Det er bare så mange og så veldokumentert hos AB og det var ikke slike verdier hun sto for før. 

• Liker 22
Skrevet

Jeg har aldri kommentert AB utseende, eller noen andre bloggere for that matter, men jeg synes at hun er en tvers gjennom usympatisk person, tildels med avvikene personlighetstrekk. Synes direkte synd i damen ...

• Liker 20
Gjest Ine Trikat
Skrevet

Det hjalp mye bare det at hun slutta med de "morsomme" grimasene hun pleide å gjøre før! Hjælpes så irriterende det var!

De bildene hun bruker omatt og omatt her ligner ikke på Anne britt i det hele tatt, og all personligheten er borte fra ansiktet. 

Skrevet

Støtter ikke damen i noe av det hun skriver eller hvordan hun fremstår i sosiale medier, måten hun bruker alle midler for å få det slik hun vil ( makroner) er forkastelig.

Men å kritisere henne for å pynte på utseende er nesten like forkastelig- det lyser misunnelse lang vei! Hun har midlene og muligheten til å gjøre det jeg tror mange av oss på hennes alder og eldre gjerne skulle ha gjort. 

Damen trener og ser bra ut synes jeg . 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har blitt så gammel at jeg går i akkurat hva jeg vil. Hvis folk ikke liker det så får de glede seg over at det er jeg som går med det og IKKE dem. 

• Liker 3
Skrevet

Helt innafor at AB bruker fillers! Hun er i "riktig" alder til å gjøre det. Ikke greit at 18 år gamle bloggere bruker det. Men når alt begynner å henge synes jeg det er heeelt innafor. Så lenge man ikke drar det hollywood-style. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
19 minutter siden, xinnia skrev:

Støtter ikke damen i noe av det hun skriver eller hvordan hun fremstår i sosiale medier, måten hun bruker alle midler for å få det slik hun vil ( makroner) er forkastelig.

Men å kritisere henne for å pynte på utseende er nesten like forkastelig- det lyser misunnelse lang vei! Hun har midlene og muligheten til å gjøre det jeg tror mange av oss på hennes alder og eldre gjerne skulle ha gjort. 

Det spørs gjerne hvilke briller man ser med. Hvis du gjerne skulle fikset utseendet ditt selv (jeg antar dette pga det du skriver), er du kanskje misunnelig og tror alle andre er det. 

Anne Brith er selverklært "influencer" og mor og mange mener man skal promotere å være fornøyd med seg selv istedet for å promotere fillers. Jeg synes det er feil fokus.

Endret av Femilie
Fikset skrivefeil
  • Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, anno1 skrev:

Helt innafor at AB bruker fillers! Hun er i "riktig" alder til å gjøre det. Ikke greit at 18 år gamle bloggere bruker det. Men når alt begynner å henge synes jeg det er heeelt innafor. Så lenge man ikke drar det hollywood-style. 

Generlt trenger/burde ingen bruke fillers/operere seg/etc for å se "bedre" ut. Hva med å eldes med verdighet? Ha en selvfølelse som ikke avhenger av at ting ikke "henger"?  

• Liker 22
Skrevet
3 timer siden, xinnia skrev:

Dette er noe av det rareste jeg har lest. Misunnelig for at hun måtte ta silikon og føler for å sprøyte ting inn i ansiktet? Skjønner ikke helt.

• Liker 18
Skrevet
15 timer siden, xinnia skrev:

Misunnelig for hva? Jeg feks, noen år eldre enn AB, har både midlene og mulighetene ( og det tror jeg mange på min alder har), hva mener du jeg er misunnelig på? Jeg vil eldes naturlig! Jeg har en mann som synes jeg er like deilig nå som han synes jeg var for 30 år siden. Jeg holder meg i form ved å trene, drikke mye vann, spise ok sunt, og er sammen med folk som gir meg så mye positive vibber! De få gangene jeg er ute og svinger meg får jeg fortsatt masse oppmerksomhet når jeg pynter/sminker meg litt ekstra, men mest fordi jeg rett og slett er trygg på meg selv og har det godt med meg selv. Ja, klart har jeg rynker, jeg har smilt mye gjennom livet, men det er meg! Kunne aldri tenkt meg å sprøyte inn noe, forandre på på noe i det hele tatt! Jeg har masse venninner/gode kollegaer som har det på akkurat samme måte! Så igjen; hva lyser av misunnelse? 

• Liker 27
Skrevet
3 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Misunnelig for hva? Jeg feks, noen år eldre enn AB, har både midlene og mulighetene ( og det tror jeg mange på min alder har), hva mener du jeg er misunnelig på? Jeg vil eldes naturlig! Jeg har en mann som synes jeg er like deilig nå som han synes jeg var for 30 år siden. Jeg holder meg i form ved å trene, drikke mye vann, spise ok sunt, og er sammen med folk som gir meg så mye positive vibber! De få gangene jeg er ute og svinger meg får jeg fortsatt masse oppmerksomhet når jeg pynter/sminker meg litt ekstra, men mest fordi jeg rett og slett er trygg på meg selv og har det godt med meg selv. Ja, klart har jeg rynker, jeg har smilt mye gjennom livet, men det er meg! Kunne aldri tenkt meg å sprøyte inn noe, forandre på på noe i det hele tatt! Jeg har masse venninner/gode kollegaer som har det på akkurat samme måte! Så igjen; hva lyser av misunnelse? 

Når en ikke har annet å kritisere en person for enn utseende, da synes jeg det lyser smålighet og misunnelse. 

De fleste i dag fikser på utseende med både hårfarge etc- så hvorfor ikke filler om en har lyst?

Så mye annet en kan kritisere denne damen for etter min mening..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...