Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Selfølgelig er det sponset.

Morsomt hvordan hun sier hun blir blokkert av menn på tinder; fordi hun ikke svarer fort nok. 

Kan være andre grunner altså... 

De fleste menn sveiper automatisk til høyre på alle så fort som mulig så vurderer de etter de får match, da det er vanskeligere for menn å få matcher der.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Theboss said:

Men skrev ikke hun at hun skulle flytte inn i en mindre leilighet? Eller har jeg lest feil

I såfall så har prioriteringene blitt endret; mindre utgifter til bolig frigjør sikkert kapital som kan brukes på menn. 

Personlig har jeg aldri prioritert slik, men man bruker jo pengene sine på det man selv vil. Mannfolket mitt fikk jeg heldigvis gratis. 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, monstergospel skrev:

Selfølgelig er det sponset.

Morsomt hvordan hun sier hun blir blokkert av menn på tinder; fordi hun ikke svarer fort nok. 

Kan være andre grunner altså... 

De fleste menn sveiper automatisk til høyre på alle så fort som mulig så vurderer de etter de får match, da det er vanskeligere for menn å få matcher der.

Men skal det ikke merkes om d er spons? Hun nevner jo navnet på denne damen og firma som hjelper henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

I såfall så har prioriteringene blitt endret; mindre utgifter til bolig frigjør sikkert kapital som kan brukes på menn. 

Personlig har jeg aldri prioritert slik, men man bruker jo pengene sine på det man selv vil. Mannfolket mitt fikk jeg heldigvis gratis. 😉

Fikk min kjære mann gratis jeg også.. Men skjønner ikke hva hun styrer med om dagen. Hun blir sint fordi så mange er uenig i mye av d hun skriver. Men fortsatt legger hun ut blogginnlegg som hun vet det blir uro av..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perle skrev:

Personlig match-maker til den netted sum av 35 000,-kr 😅 

Det er jo ingen skam å ønske seg kjæreste men hun er jo helt opphengt i menn! 😳 

Her lyser det #spons# lang vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg så overskriften på snap så trodde jeg dette var en type veldedig formål.. Altså hvor noen vil betale for å gå ut med en kjent person/blogger og pengene gikk til en god sak. F.eks rosa sløyfe aksjonen.

Men der tok jeg virkelig feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg det rett? Hun gidder ikke bruke 20kr på en kaffe når hun er på date, men har nå brukt 35,000kr på en match maker?? 😂😂😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mikrobe skrev:

De matcher jo bare blant folk som er villige til å bla opp 35k for å finne en kjæreste. Ikke akkurat den type dame jeg er på utkikk etter, for å si det sånn. Minner meg litt om menn som drar til Thailand når de gir opp norske kvinner.  

Skjønner ikke opplegget her. Nå har ab til nød gått opp 500 kr i uka i mat fordi makronene trener mye. Ett ønske om Hodetelefoner ble blankt avvist for da gikk det på bekostning av nytt hus. 

Nå betaler hun glatt 35 tusen kroner for å få en mann.. Hvor skal dette ende

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Theboss skrev:

Skjønner ikke opplegget her. Nå har ab til nød gått opp 500 kr i uka i mat fordi makronene trener mye. Ett ønske om Hodetelefoner ble blankt avvist for da gikk det på bekostning av nytt hus. 

Nå betaler hun glatt 35 tusen kroner for å få en mann.. Hvor skal dette ende

 

Det er andre bloggere som har erfaring fra å prioritere ny mann over barna, hun kan jo høre hvordan det gikk for dem? :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, mikrobe skrev:

Det er andre bloggere som har erfaring fra å prioritere ny mann over barna, hun kan jo høre hvordan det gikk for dem? :) 

Men det virker som hun har skjermet noen av makronene i det siste.. Måtte det bare vare

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tv2 berører temaet eksponering av barn på blogg, med utgangspunkt hos AB:

http://www.tv2.no/underholdning/9374309/

– Jeg synes det er bra at de kritiserer. Det har gjort at jeg har forandret tankegangen min. Ting jeg la ut for to år siden, ville jeg aldri lagt ut i dag.

Lurer på hva hun sier i 2019 angående enkelte snapper fra 2017.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er flott at det kommer på agendaen, men litt synd at det blir presentert som en underholdningsnyhet i forbindelse med Bloggerne. Det trengs mer fokus på dette! Kritiske røster, godt bakgrunnstoff og solid forankring. Synes svarene fra både AB og MtM vitner om at det er langt (veldig langt) igjen :sukk:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...