Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, poppy78 skrev:

Hele denne tråden burde bare slettes. Her kan man kun lese negative ting om ab, ikke mye her som er konstruktivt! Hun er mamma på lik linje med mange av dere, skal man ikke kunne ta valg for sine egne barn lengre uten at moral/mammapolitiet slår ned på bokstavelig talt alt? Tror mange her inne kan gå et par runder med seg selv med tanke på hvordan man snakker om og fremstiller andre mennesker. Vil påstå at å lære barn slik prat om andre som foregår her inne er verre enn at mamma deler bilder av trening, skole og baking på bloggen. Eller er dere andre personer her inne enn i virkeligheten? Jeg følger også ab på sosiale medier, og dere overdriver så sinnsykt mye!!! Det meste blir vridd og vrengt på, slik at det kan bli fremstilt verst mulig for så å kritiseres. Hva er det som gjør at dere må kritisere absolutt alt hun gjør? Jeg tror ikke ett sekund på at det liksom er for barnas del dere gjør det. Det er jo ikke bare eksponering av barn som blir diskutert i denne tråden? Her er det kritikk av alt fra hullete jeans til øyevipper og matbudsjett. Hva er vitsen? Det er akkurat som at dere har plukket dere ut noen bloggere som virkelig skal få gjennomgå og latterliggjøres. Hva får dere egentlig ut av det? Har sett et par andre innlegg her som har vært kritiske til måten det diskuteres på her inne, og regner med mitt blir like "godt" mottatt :-) Skriver innlegget fordi jeg rett og slett er nysgjerrig på hvorfor dere er så innmari kritiske?

Jeg er ikke kritisk mer😊😊 håper hun viser makronenen mest mulig.. Det viser seg jo i lengden at dette er topp. Så tipp topp tommel opp

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB er i seg selv ganske kjedelig så tråden her ligger i dvale i ukesvis så hun er ikke den som får mest kritikk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, poppy78 skrev:

Hele denne tråden burde bare slettes. Her kan man kun lese negative ting om ab, ikke mye her som er konstruktivt! Hun er mamma på lik linje med mange av dere, skal man ikke kunne ta valg for sine egne barn lengre uten at moral/mammapolitiet slår ned på bokstavelig talt alt? Tror mange her inne kan gå et par runder med seg selv med tanke på hvordan man snakker om og fremstiller andre mennesker. Vil påstå at å lære barn slik prat om andre som foregår her inne er verre enn at mamma deler bilder av trening, skole og baking på bloggen. Eller er dere andre personer her inne enn i virkeligheten? Jeg følger også ab på sosiale medier, og dere overdriver så sinnsykt mye!!! Det meste blir vridd og vrengt på, slik at det kan bli fremstilt verst mulig for så å kritiseres. Hva er det som gjør at dere må kritisere absolutt alt hun gjør? Jeg tror ikke ett sekund på at det liksom er for barnas del dere gjør det. Det er jo ikke bare eksponering av barn som blir diskutert i denne tråden? Her er det kritikk av alt fra hullete jeans til øyevipper og matbudsjett. Hva er vitsen? Det er akkurat som at dere har plukket dere ut noen bloggere som virkelig skal få gjennomgå og latterliggjøres. Hva får dere egentlig ut av det? Har sett et par andre innlegg her som har vært kritiske til måten det diskuteres på her inne, og regner med mitt blir like "godt" mottatt :-) Skriver innlegget fordi jeg rett og slett er nysgjerrig på hvorfor dere er så innmari kritiske?

Du må jo få mene at hun er knakende kjekk om du vil det.

Du må huske at dette er et forum, så forskjellige brukere kan irritere seg over forskjellige ting. Med det mener jeg at jeg ikke irriterer meg over alt hun gjør, men det som er skrevet og signert  Infinity. 

Jeg styrer ingen andres meninger. Var det oppklarende ?

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg er ikke kritisk mer😊😊 håper hun viser makronenen mest mulig.. Det viser seg jo i lengden at dette er topp. Så tipp topp tommel opp

:nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, poppy78 skrev:

Oj! Er det sånn du svarer folk som er kritiske til din side av en sak? Jeg har ikke skrevet noe sted at man ikke kan være uenig med det som skrives i bloggen? Det er vel bare sunt å ikke være 100% enig i alt det andre mener? Jeg stiller bare spørsmål om måten dere kritiserer og prater om andre på her inne, spesielt ab. Men skjønner jo ut i fra måten du svarer meg på her, at det ikke er rom for å være kritisk den andre veien ;-) Så da har jeg jo egentlig fått svar på det jeg lurte på. Denne tråden er kun for sladrekjerringer og bygdetroll som må ha noen å "slenge dritt" om :-)

Fysj for et nett troll du er. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Infinity skrev:

Fysj for et nett troll du er. 

haha, ser ikke på meg selv som det akkurat, men kan være enig at den siste setningen om sladrekjerringer og bygdetroll var unødvendig. Blir bare så innmari lei meg på disse bloggernes vegne når alt blir feil uansett hva de gjør :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Viking-girl skrev:

 AB bruker barna sine på en svært kritikkverdig måte. Både på Snap og blogg. Himmel og hav, hun kan jo provosere en stein til den hopper! 

 

Synes du virkelig det😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lapper skrev:

Synes du virkelig det😊😊

Greit at du har fått tilsnakk eller whatever, men denne slags blir for dumt. Da er det bedre å være stille.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, neiognei skrev:

Greit at du har fått tilsnakk eller whatever, men denne slags blir for dumt. Da er det bedre å være stille.

Ok..😁😁 skal være tyst heretter

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Theboss skrev:

Håper dagens lille utgift er vel anvendte penger for anne brith😊

Hva er det hun har kjøpt da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Infinity skrev:

Hva er det hun har kjøpt da ?

Personlig match-maker til den netted sum av 35 000,-kr 😅 

Det er jo ingen skam å ønske seg kjæreste men hun er jo helt opphengt i menn! 😳 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Infinity skrev:

 

Wow. Er det mulig. 😳

Når jeg tror jeg har hørt alt....

Endret av Infinity
Feil sitering.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, poppy78 skrev:

Hele denne tråden burde bare slettes. Her kan man kun lese negative ting om ab, ikke mye her som er konstruktivt! Hun er mamma på lik linje med mange av dere, skal man ikke kunne ta valg for sine egne barn lengre uten at moral/mammapolitiet slår ned på bokstavelig talt alt? Tror mange her inne kan gå et par runder med seg selv med tanke på hvordan man snakker om og fremstiller andre mennesker. Vil påstå at å lære barn slik prat om andre som foregår her inne er verre enn at mamma deler bilder av trening, skole og baking på bloggen. Eller er dere andre personer her inne enn i virkeligheten? Jeg følger også ab på sosiale medier, og dere overdriver så sinnsykt mye!!! Det meste blir vridd og vrengt på, slik at det kan bli fremstilt verst mulig for så å kritiseres. Hva er det som gjør at dere må kritisere absolutt alt hun gjør? Jeg tror ikke ett sekund på at det liksom er for barnas del dere gjør det. Det er jo ikke bare eksponering av barn som blir diskutert i denne tråden? Her er det kritikk av alt fra hullete jeans til øyevipper og matbudsjett. Hva er vitsen? Det er akkurat som at dere har plukket dere ut noen bloggere som virkelig skal få gjennomgå og latterliggjøres. Hva får dere egentlig ut av det? Har sett et par andre innlegg her som har vært kritiske til måten det diskuteres på her inne, og regner med mitt blir like "godt" mottatt :-) Skriver innlegget fordi jeg rett og slett er nysgjerrig på hvorfor dere er så innmari kritiske?

tråden heter vel ikke " diskusjon om eksponering av AB sine barn"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det virker lite logisk; om hun nesten daglig blir kontaktet av interesserte menn samtidig som hun spinker og sparer til drømmehuset så virker 35 000 til matchmaker som en veldig rar prioritering for meg.

Enten så er det en rar prioritering eller så stemmer ikke det med sparing til drømmehuset eller det at hun er så til de grader poppis blant mannfolka. 

Noe henger ikke på greip her.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg synes det virker lite logisk; om hun nesten daglig blir kontaktet av interesserte menn samtidig som hun spinker og sparer til drømmehuset så virker 35 000 til matchmaker som en veldig rar prioritering for meg.

Enten så er det en rar prioritering eller så stemmer ikke det med sparing til drømmehuset eller det at hun er så til de grader poppis blant mannfolka. 

Noe henger ikke på greip her.

Vi får alle bare håpe denne datingen til 35000 kr gjør at drømmemannen har stort hus og bra jobb.... Man må jo ha trua😀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg synes det virker lite logisk; om hun nesten daglig blir kontaktet av interesserte menn samtidig som hun spinker og sparer til drømmehuset så virker 35 000 til matchmaker som en veldig rar prioritering for meg.

Enten så er det en rar prioritering eller så stemmer ikke det med sparing til drømmehuset eller det at hun er så til de grader poppis blant mannfolka. 

Noe henger ikke på greip her.

Men skrev ikke hun at hun skulle flytte inn i en mindre leilighet? Eller har jeg lest feil

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...