Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Og for ikke å glemme! 

Når hun har fått kritikk har hun brukt argumenter som IQ (som forresten ikke er så vanvittig høy at det er noe å skryte så veldig om, i tillegg til at det er veldig kleint å ta en IQ test på nettet for så å bruke scoren som argument), og at hun har en bachelor i markedsføring. 

Altså, ikke at det er galt med en bachelor i markedsføring, men det er jo ikke et argument for å holde på som hun gjør? Så hvis jeg hadde skrevet en blogg og sagt mye dumt så kunne jeg si at jeg har 6 i historie på VGS så da blir alt jeg sier riktig? Eller er det greia med at hun har studert på Universitetet som er the big deal? For ærlig talt, en bachelor i markedsføring kan ikke brukes som argument for å være bedre enn andre eller å alltid ha riktig. 

Endret av mjauritz
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies
10 minutter siden, neiognei skrev:

Det var da voldsomt fra henne i dag..

Herregud,blir litt stressa på hennes vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
11 minutter siden, neiognei skrev:

Det var da voldsomt fra henne i dag..

87 snaps innen kl 13 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fikk hun vist litt kløft og blonder mellom all bakingen også 👍🏻 Fantastisk! No shame in Anne Briths game 😂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Jeg liker bakingen hennes. Men det er jo klin umulig å få sett noe av det på snap uten å få klint pupper,thigh gap,hårkløing og skjenneprekener rett i synet.

 

Sitter igjen sånn her 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 minutter siden, Hoppetau skrev:

87 snaps innen kl 13 i dag

Jeg har ikke Snap, fordi jeg rett og slett ikke forstår vitsen. Jeg har dog skjønt at Snap er viktig bloggerne. Det rimer ganske greit, og av de samme grunner som jeg tenker at Snap er bortkastet bruk av min tid. Hvorfor skal jeg passivt motta bilde på bilde av folks liv? Folk som jeg ikke kjenner, men som åpenbart mener at det de har å vise frem er viktig. Det er jo typisk bloggeradferd. Se meg, se meg, se meg! Og enveiskommunikasjon selvfølgelig. Selvbildet må være grandiost når du i 87 gitte situasjoner tenker at "dette trenger noen å se". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Også fikk hun vist litt kløft og blonder mellom all bakingen også 👍🏻 Fantastisk! No shame in Anne Briths game 😂

Hun er veldig på sjekker'n gjennom alt hun gjør 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Hoppetau skrev:

87 snaps innen kl 13 i dag

Seriøst???? 87??? ÅTTISJU?????

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at hun virker så sur og oppgitt fordi at folk spør om baking og utstyr.. Burde hun ikke heller være glad for at de spør om sånt, og heller bruke sjansen til innlegg på bloggen.. Jeg skjønner at hun får mange spørsmål om dagen på snap, men det har hun lagt opp til selv.

Det er jo bare positivt at folk vil vite hva hun bruker og vil ha hennes mening om div bakeutstyr..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cookie123 skrev:

Seriøst???? 87??? ÅTTISJU?????

Kort oppsummert: Jeg får såååååå mange tilbakemeldinger. Topp 2 emner: utseendet mitt og hvilken kjøkkenmaskin er best. Mange sender gamle bilder-fy fy fy, noen mener det er hårreisende at barna mine må rydde-fy fy fy, filter, lunch, får sååå mange fine tilbakemeldinger, BH, brød, Makron, bye.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne til igjen bare for å sjekke snappene . Kom på hvorfor jeg slettet henne in the first place. Ble helt svett...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der var hun borte fra snap hos meg. Ett sted går grensen. :daane:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var crazy mange snaps i dag, ja! Har dessverre ikke fått sett de med lyd ennå, men har nok noe å glede meg til når jeg kommer hjem ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, neiognei skrev:

Kort oppsummert: Jeg får såååååå mange tilbakemeldinger. Topp 2 emner: utseendet mitt og hvilken kjøkkenmaskin er best. Mange sender gamle bilder-fy fy fy, noen mener det er hårreisende at barna mine må rydde-fy fy fy, filter, lunch, får sååå mange fine tilbakemeldinger, BH, brød, Makron, bye.

For ikke å glemme hvor trøtt og sliten hun var, så derfor FILTER! For det var jo nettopp derfor snap hadde filter, fordi vi skull bruk dem! Well, hun bruker aldri Snap uten filter så den saken er jo grei... ALLE som sendte henne bilder eller annet hun ikke likte ble sletta. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cringe!

"E får så mye kjæft før at e bruke filter på snap chat." "Folk sende me asså så mye stygge bildar a me som ligg på Internett!" "Dåkk kan kritiser me så mye dåkker vil, jett ke? E bryr me ikke!"

Bare at du gjør jo det. Sier noen noe om deg, så kaster du deg rundt for å motbevise dem. Hvis noen sender en snap om noe, så "får e så mange spørsmål i dag!", sikkert. Så mange. Å gi oppmerksomhet og snakke om er det motsatte av å ikke bry seg...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Banænie skrev:

Det irriterer meg at hun virker så sur og oppgitt fordi at folk spør om baking og utstyr.. Burde hun ikke heller være glad for at de spør om sånt, og heller bruke sjansen til innlegg på bloggen.. Jeg skjønner at hun får mange spørsmål om dagen på snap, men det har hun lagt opp til selv.

Det er jo bare positivt at folk vil vite hva hun bruker og vil ha hennes mening om div bakeutstyr..

Hun gjør jo ikke annet enn og kjefte på sine lesere. Dette gjør hun nesten hver dag.

Er det noen andre bloggere som gjør slikt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære folk! Jeg la henne til på snap i dag tidlig og skulle se gjennom my storyen hennes i ettermiddag. Men den tok jo aldri slutt!!! Jeg orket faktisk ikke vente til slutten og har slettet henne nå. Det der kan jeg ikke bruke tiden min på.

For et skremmende kvinnemenneske. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

....men har nok noe å glede meg til når jeg kommer hjem ;)

Eh, nei! 🙈

Så ivrig på å få lagt ut alle snappene at hun ikke hadde tid til å ta av seg ytterjakka før hun begynte å rote rundt i kjøkkenskapene. Hva skulle det være godt for?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...