Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, TomineB skrev:

Nei, da er du blokka, for skal ikke stå noe om spamfilter. Sånn er det til meg også 

Haha, tulle du?? Så komisk. 

Men da har hun ihvertfall lest kommentaren og kjent et lite stikk av ubehag. Da er jeg fornøyd og lever godt med å aldri klikke meg inn på bloggen igjen. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomineB
1 minutt siden, Hallepalle skrev:

Haha, tulle du?? Så komisk. 

Men da har hun ihvertfall lest kommentaren og kjent et lite stikk av ubehag. Da er jeg fornøyd og lever godt med å aldri klikke meg inn på bloggen igjen. 

 

Helt sant:fnise: Dama tåler ingenting annet enn skryt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TomineB skrev:

Nei, da er du blokka, for skal ikke stå noe om spamfilter. Sånn er det til meg også 

Jeg fikk også opp dette forrige dagen men når jeg forsøkte i går så gikk det igjennom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele vortereklamen var vond og flau å bivåne. Håper makronen ikke har blitt mobbet for mye, særlig med tanke på at vedkommende også har måtte posere ved en søppelbøtte med kasert Halloweengodteri.

Er glad for at firmaet bak vortefri tok til seg innspill, og gjorde det beste de kunne slik at sluttproduktet  ble bedre.  Ett tips til fremtidige annonsører er å be om å se bloggerens tekst samt bilde før publikasjon ,samt å ha en fokusgruppe.

Endret av Juliannaos
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og omtale av tredjeperson.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det når bloggere skriver annonseinnlegg? Blir innlegget godkjent av firmaet før det legges ut? Får bloggerne mye  føringer på hva de kan skrive, eller står de ganske fritt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Marimba skrev:

Hvordan er det når bloggere skriver annonseinnlegg? Blir innlegget godkjent av firmaet før det legges ut? Får bloggerne mye  føringer på hva de kan skrive, eller står de ganske fritt?

Det er sjeldent at innleggene blir godkjent av firmaet først. De aller fleste gir deg frie tøyler, men det hender av og til at man får retningslinjer eller ønsker fra sponsor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 timer siden, TomineB skrev:

Nei, da er du blokka, for skal ikke stå noe om spamfilter. Sånn er det til meg også 

What. Jeg er og blokka 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, Lapper skrev:

Jeg fikk også opp dette forrige dagen men når jeg forsøkte i går så gikk det igjennom

What?? Da må jeg prøve igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

 

IMG_3899.PNG.d4f6e2ade7da107e0f2601ed9356aff1.PNG

slik ser det ut når jeg prøver. Jeg mener jeg har blitt stoppa av henne. Tar jeg feil? Aldri opplevd dette før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, TomineB skrev:

 

IMG_3899.PNG.d4f6e2ade7da107e0f2601ed9356aff1.PNG

slik ser det ut når jeg prøver. Jeg mener jeg har blitt stoppa av henne. Tar jeg feil? Aldri opplevd dette før 

 

Jeg testet og min kommentar kom gjennom uten problemer (ligger til godkjenning men uten spambeskjeden).

Skjermbilde 2017-05-16 kl. 23.39.41.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TomineB skrev:

 

IMG_3899.PNG.d4f6e2ade7da107e0f2601ed9356aff1.PNG

slik ser det ut når jeg prøver. Jeg mener jeg har blitt stoppa av henne. Tar jeg feil? Aldri opplevd dette før 

Jeg fikk den beskjed en kveld jeg prøvde.. Dagen etter gikk kommentaren igjennom.

Men hvorfor sletter hun kommentarer på facebook? Eller er det ikke hun som gjør dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
35 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg fikk den beskjed en kveld jeg prøvde.. Dagen etter gikk kommentaren igjennom.

Men hvorfor sletter hun kommentarer på facebook? Eller er det ikke hun som gjør dette

Klart det er hun som sletter. Hun sletter alt av kritikk, selv om det er konstruktiv kritikk eller ei. Tåler ikke å ta feil, selv om alle mennesker tar feil noen ganger 

synes hun er feig som stenger folk med konstruktiv kritikk ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X

Man kan legge inn enkelte ord som automatisk ender som spam, f.eks ord som svært ofte blir brukt i hetsende kommentarer. Det betyr ikke at dere er blokkert, men at en av ordene dere har valgt er gjenkjent som et "strengt" ord. Da må man gå gjennom nettopp de kommentarene for å se hvilken sammenheng ordene er brukt, og hvorvidt de passer seg å bli publisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
10 minutter siden, Galaxy X skrev:

Man kan legge inn enkelte ord som automatisk ender som spam, f.eks ord som svært ofte blir brukt i hetsende kommentarer. Det betyr ikke at dere er blokkert, men at en av ordene dere har valgt er gjenkjent som et "strengt" ord. Da må man gå gjennom nettopp de kommentarene for å se hvilken sammenheng ordene er brukt, og hvorvidt de passer seg å bli publisert.

Aha, sånn det er. Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Da kan man jo fundere over hvilke ord hun har valgt å la spamfilteret fange opp. Eksponere? Barnekonvensjonen? Photoshoppet? Snapfiltre? Kakemix? :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære AB.. (Jeg tror du leser her)

Du var lei av at folk skriver hetsene kommentarer på bloggen og ba oss lesere kommentere på facebook med fult navn. Noen av dine fan på bloggen var også forbannet på folk som gjør dette.

Men når vi gjør det så går du inn og sletter kommentarene???? Hva er vitsen da?

I to innlegg denne uka har du slettet kommentarer som ikke har vært noe hetsene. Det var sakelige spørsmål/svar også tar du de bort? 

Jeg bør kanskje ikke være overasket?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 timer siden, Loffeliten skrev:

Da kan man jo fundere over hvilke ord hun har valgt å la spamfilteret fange opp. Eksponere? Barnekonvensjonen? Photoshoppet? Snapfiltre? Kakemix? :dry: 

Haha😂 Jeg brukte ingen av disse ordene. Men jeg brukte ordet småfrekk, fordi det var nettopp det hun var mot en annen leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Marimba skrev:

Hvordan er det når bloggere skriver annonseinnlegg? Blir innlegget godkjent av firmaet før det legges ut? Får bloggerne mye  føringer på hva de kan skrive, eller står de ganske fritt?

Det kommer veldig an på. Enkeltreklamer inngås som en avtale mellom bloggeren og firmaet, da har bloggeren ofte mye frihet i hvordan innlegget skal utformes. Andre ganger har firmaet kjøpt en profileringspakke (hos f.eks. united influences) og da blir alt fra tekst, til bilder, annonseringstidspunkt, hvor mange kanaler (f.eks. både blogg og instagram) nøye planlagt. 

Har en svigerinne som er eks-blogger. :flau:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

@Marimba, i forhold til spørmålet om hva slags føringer en annonsør legger, er det verdt å merke seg begrepet content marketing. Det er den nye formen for reklame som bloggerne bruker. Content marketing betyr at reklamen skal se ut som det vanlige innholdet, i tilfellet med bloggerne så skal det altså se ut som et regulært blogginnlegg. Det er mye mer virkningsfullt enn tradisjonell reklame, nettopp fordi man ikke skjønner at det er reklame. 

Annonsører som vet hva de driver med vil derfor typisk nok la bloggeren få frie tøyler slik at innlegget ser ut som et vanlig blogginnlegg. 

Derfor er mange opptatt av at slike innlegg blir merket i henhold til loven slik at leserne skal skjønne at det er reklame de blir utsatt for.

Det er stor forskjell på hvor troverdig man finner en "anbefaling" fra en blogger, og man blir mer skeptisk dersom man vet at bloggeren har fått betalt for å si at hun er fornøyd med produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...