Khloe P.T Skrevet 9. september 2018 #13541 Del Skrevet 9. september 2018 Hun snakker om hvordan hun opplever bloggertilværelsen og det synes jeg var ganske ok. Men helt til slutt, da hun plutselig forsto noe - da forsto ikke jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2018 #13542 Del Skrevet 9. september 2018 Hun hadde da vitterlig en påminnelse til seg selv om å ikke poste innlegg i affekt. Kanskje på tide å finne den frem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2018 #13543 Del Skrevet 9. september 2018 https://www.tv2.no/a/9802951/ I denne artikkelen siteres hun på at «det verste som kan skje er å ikke bli snakket om» Typisk Anne Brith. Kaster ut klikkåte og innlegg som er designet for å skape spekulasjon. Men så hyttes det med knyttneven når hun får oppmerksomhet. 🤥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 9. september 2018 #13544 Del Skrevet 9. september 2018 10 minutter siden, bue skrev: Hæ? I dag tidlig var hun veldig klar på egne grenser og kompromissløs når det kom til egne behov. Noen timer senere er hun redd og stille liten Anne Brith som har blitt presset over sine egne grenser. Hva var det i de makronene hun bakte i ettermiddag? Ren sprit? Usammenhengende, sutrete med hissige utfall, det minner om tredje stadiet. Dette er tydelig et stikk til oss på Kvinneguiden siden hun refererer til makronene, men nå sitter jeg med mange spørsmål. "Kan du være så snill og åpne døren til ditt innerste? Ikke bare tankene. Skuffen, soverommet, badet og helst undertøyet. Får jeg se hva du har på deg? Hvilken krem bruker du? Hva med kjøleskapet? Fryseren? Får jeg se? En ny grense ble flyttet." Har KG presset henne til å gå over egne grenser og vise seg i undertøyet? Jeg har tolket det som om vi trygler henne om å slutte, så feil kan man ta... Det er så rart at et menneske som streber etter rampelyset så mye som hun gjør, føler seg invadert av lesere. Hun har jo allerede tatt leserene med på do, i sengen, dater med nye kjærester, truseglipp og puppeglipp, og listen fortsetter... Hvis hun ikke liker oppmerksomheten hun har gjort alt for å få, så er det jo bare til å SLUTTE med eksponeringen. Hun trenger ihvertfall ikke å oppføre seg som en diva. Det blir bare latterlig. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13545 Del Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, Infinity skrev: Det er så rart at et menneske som streber etter rampelyset så mye som hun gjør, føler seg invadert av lesere. Hun har jo allerede tatt leserene med på do, i sengen, dater med nye kjærester, truseglipp og puppeglipp, og listen fortsetter... Hvis hun ikke liker oppmerksomheten hun har gjort alt for å få, så er det jo bare til å SLUTTE med eksponeringen. Hun trenger ihvertfall ikke å oppføre seg som en diva. Det blir bare latterlig. Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13546 Del Skrevet 9. september 2018 13 minutter siden, Khloe P.T skrev: Hun snakker om hvordan hun opplever bloggertilværelsen og det synes jeg var ganske ok. Men helt til slutt, da hun plutselig forsto noe - da forsto ikke jeg Bare å innrømme det. Det er for dypt for oss kjærringkødder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 9. september 2018 #13547 Del Skrevet 9. september 2018 53 minutter siden, Sparkel skrev: Svadadronninga AB slår til igjen.... Synd det ikke går å kjøpe Selvinsikt. Skal dra i gang et nytt konsept. Selvinnsiktskassen. 399kr pr uke for førstegangskjøpere med kodeord AB. Innholdet er kun et speil så man kan se seg selv i øynene og forhåpentligvis innse en ting eller to om det de driver med. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 9. september 2018 #13548 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) 1 time siden, Berga skrev: Bare å innrømme det. Det er for dypt for oss kjærringkødder. Ja, vi er jo bare sjalu, bitre og feite. Endret 9. september 2018 av Perle 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. september 2018 #13549 Del Skrevet 9. september 2018 1 time siden, ESFP skrev: Har det "rabla" helt for damen? Den ene dagen skriver hun om en indre ro hun alltid har, den neste skriver hun om hvordan hun har hatt lyst til å skrike jævla bitch og fuckings kjærringkødd. Skal hun skylde på følgerne og kjerringene at hun har flyttet grensene sine for hva hun deler? Hva med å ta et ansvar for seg selv? Blogger som skal ta ansvar? Nei, nei, nei, det går jo ikke. Overhodet ikke. Det er da aaaltfor mye forlangt, må du skjønne. Ikke vær slik en kjærringkødd og forvent noe av oss bloggere som kan minne om folkevett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. september 2018 #13550 Del Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, monstergospel skrev: Det siste innlegget er til Erik da. Tydeligvis ikke. Men så dobbelt formulert at leseren skal spekulere i hvorvidt det er det. I kommentarfeltet på FB skriver hun:"Ja, teksten er litt dyp. Den er ment til den personen som følger meg som vil vite litt for mye...og som aldri lar meg få fred." Nettopp- Mulig hun har tenkt dette som del I og kjærringkødd-teksten som del 2 av et budskap til følgere/bitcher og tilliggende herligheter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13551 Del Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, ashera skrev: Tydeligvis ikke. Men så dobbelt formulert at leseren skal spekulere i hvorvidt det er det. I kommentarfeltet på FB skriver hun:"Ja, teksten er litt dyp. Den er ment til den personen som følger meg som vil vite litt for mye...og som aldri lar meg få fred." Nettopp- Mulig hun har tenkt dette som del I og kjærringkødd-teksten som del 2 av et budskap til følgere/bitcher og tilliggende herligheter. Det var ikke kjærringkødd-innlegget som jeg og monstergospel trodde var til Erik, men det om «du tror du kjenner meg...» Det virker jo slik, at det er til en kjæreste. Men mye vrøvl og snøvl ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. september 2018 #13552 Del Skrevet 9. september 2018 20 minutter siden, Berga skrev: Det var ikke kjærringkødd-innlegget som jeg og monstergospel trodde var til Erik, men det om «du tror du kjenner meg...» Det virker jo slik, at det er til en kjæreste. Men mye vrøvl og snøvl ... Huff ja, lett å gå i surr. "Når kamera slås av" var det visst som hadde den forklaringen fra AB. Men det kunne også tolkes som om det var til Erik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 10. september 2018 #13553 Del Skrevet 10. september 2018 Stakkars, stakkars Anne Brith.......bloggernes største offer. Så godhjerta, så snill, så ydmyk, så god til å bake, så god til å skrive, men allikevel et offer for verden der ute. Gud bedre for noe svada 😴 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. september 2018 #13554 Del Skrevet 10. september 2018 17 timer siden, ESFP skrev: Har det "rabla" helt for damen? Den ene dagen skriver hun om en indre ro hun alltid har, den neste skriver hun om hvordan hun har hatt lyst til å skrike jævla bitch og fuckings kjærringkødd. Skal hun skylde på følgerne og kjerringene at hun har flyttet grensene sine for hva hun deler? Hva med å ta et ansvar for seg selv? Hvilket blogginnlegg er det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 10. september 2018 #13555 Del Skrevet 10. september 2018 @Flettfrid http://www.annebrith.no/2018/09/08/nar-kamera-slas-av/ http://www.annebrith.no/2018/09/09/kan-jeg-fa-se-deg-naken/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soontobestudent Skrevet 10. september 2018 #13556 Del Skrevet 10. september 2018 Nå har det klikka helt for henne... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 10. september 2018 #13557 Del Skrevet 10. september 2018 Da kan jeg slippe å vurdere å kjøpe noe til mamma fra G Weber 🙄 Det er litt kjerringaktig uansett, ikke no tap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 10. september 2018 #13558 Del Skrevet 10. september 2018 Jeg gikk forbi en fin (og ikke kjerring) kåpe på salg på lørdag. Jeg tenker også på Gerry Weber som et merke for litt eldre, men det ville ikke stoppet meg fra å kjøpe et plagg hvis jeg likte det. Men da jeg så det merket nå, tenkte jeg AB... Og nei. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 10. september 2018 #13559 Del Skrevet 10. september 2018 22 timer siden, Max Potente skrev: Helt i begynnelsen av forholdet med Erik så gikk de på flere visninger og på boligmessa sammen. AB skrev også at Eriks foreldre tilogmed var involverte i boligjakten: "Erik sine foreldre er utrolig kreative og hadde en god del ideer til oss. Faktisk noen alternativer som kanskje vil gjøre det mulig for oss alle å finne drømmeboligen raskere enn forventet." http://www.annebrith.no/2018/02/28/ett-skritt-naermere-i-boligjakten/ Hun skrev mange innlegg om at de var på husjakt tidlig i vår, kort tid etter at hun erklærte at de var blitt kjærester. Jeg gikk tilbake for å kunne linke til disse utsagnene, men det ser ut til at hele den gamle bloggen er slettet, faktisk. Det jeg finner besynderlig er at Erik skal ha vært så ivrig etter å etablere seg så raskt, bli firebarnsreservepappa, etc. helt i begynnelsen i forholdet, men er mer på bakbena nå. Flere husker sikkert alle innleggene i bloggen i begynnelsen av forholdet der Erik visstnok kjørte og hentet til aktiviteter, var handyman i huset og virket veldig engasjert i hverdagslivet. Inntrykket jeg får er at AB kanskje kan ha dreid narrativet litt mye i forhold til sin egen orientering og håpet at dette skulle gå seg til etterhvert. Nå skal hun snart dra på sin "husmorferie" også, 19.- 25. sept.,- turen hun driver gratis reklame for til tross for at hun selv hevder at hun selv bare en en vanlig deltaker som har betalt for denne reisen helt selv. http://www.annebrith.no/2018/07/10/husmorferie/ Noen som tror hun drar ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 10. september 2018 #13560 Del Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Lkk skrev: Noen som tror hun drar ? Hvordan skal hun være borte en hel uke uten å ha kontroll på kjæresten? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg