Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Avocado skrev:

Men både Anne Brith og annonsøren har jo fordel av at blusen vises fram som "venninnetips" og får lusket seg inn i lesernes underbevissthet før det plutselig kommer reklamemerking og link til hvor du får kjøpt blusen? :vetikke:

Jeg er enig, men vi vet ikke om det var reklame, da det ble publisert. Det kan være at AB i ettertid kom på at hun vil bruke annonselenker på klærne sine. Og det er vanskelig å ettermerke på snapchat. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, steinbukk00 skrev:

Har du sett noe på denne saken hun har på Facebook? Vinn hotellopphold for 5000 kr om du skriver ja i kommentarfeltet. Lik for å delta og gjerne lik og del:-) Tar hun 5000 kr fra egen lomme eller kommer det ett reklame innlegg i etterkant?

Jeg har så store vanskeligheter med å tro at hun tar så mye penger fra sin konto for å glede andre

Jeg har ikke sett det, men lest om det her inne. Enig, det er merkelig. 

Skrevet
12 minutter siden, Asti skrev:

Jeg har ikke sett det, men lest om det her inne. Enig, det er merkelig. 

Jeg synes også dette er utrolig merkelig. Har tatt screenshoot av innlegget om det plutselig blir merket reklame etterpå. Jeg lurte på om dette er ett samarbeid med det hotellet paret bodde på når de helt tilfeldig vant x antall poeng i en ballong:-):-)

Er det noen bloggere som egentlig har gitt bort en slik dyr ting uten att det er reklame?

• Liker 4
Skrevet

De skal på visning på et hus til over 13 millioner, og har begynt å se på kjøkken som kanskje indikerer at de skal pusse opp. 

Mener å huske at hun og barna hadde funnet tegninger til drømmehuset de skulle bygge og det skulle man tro de hadde råd til om de har et slikt budsjett. Jeg vet ikke så mye om tomteprisene i området men.

• Liker 16
Skrevet

Sier seg selv at det hele er for å skape spekulasjoner og klikk;) Dette blir vel det nye. Legge ut annonser fra finn i hytt og pine. Hva gjør man ikke for klikk i disse dager:)

• Liker 28
Skrevet

Det er litt komisk måten hun sier "mer sier jeg ikke om den saken", som om hun liksom skal holde noe privat. Hun har jo allerede fortalt alt....

• Liker 31
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om moderering, persondebatt og krenkelser.
/lillesky (mod)

Skrevet

De skal skal se på hus til 13 millioner og det de skal se på nå er nytt kjøkken?? For meg ser jo det kjøkkenet helt nydelig ut!!

• Liker 11
Skrevet

Ikke rart de har ting til overs i forundrings kassen, for det blir jo ikke brukt 

for jeg kan ikke se det er rom for amerikanske pannekaker og smoothie   :alice::alice:

Sorry, men klarer ikke å gi slipp på den kassen 

• Liker 11
Skrevet

Trenger da ikke fansy kjøkken for å lage torogryter og boller :fnise:

• Liker 24
Skrevet

Skal hun kjøpe hus sammen med kjæresten allerede?

• Liker 4
Skrevet

I dette innlegget hvor hun kun hadde tusenlapper å klare seg med i helgen!! Den skjønner jeg ikke helt. Var på facebooksiden hennes og ifølge den var det en tirsdag hun og Sofie (om hun heter det) var i Drammen hos denne synske mannen og de var og spiste. Hvordan i all verden går det an og ikke få sjekket hvor 130 000 kr har blitt av mellom onsdag og mandag?

• Liker 13
Gjest margrit
Skrevet (endret)
1 time siden, VildeS skrev:

De skal på visning på et hus til over 13 millioner, og har begynt å se på kjøkken som kanskje indikerer at de skal pusse opp. 

Mener å huske at hun og barna hadde funnet tegninger til drømmehuset de skulle bygge og det skulle man tro de hadde råd til om de har et slikt budsjett. Jeg vet ikke så mye om tomteprisene i området men.

Hus til 13 millioner med 3 soverom er drømmehuset.🤣 Hvis hun har råd til et hus til 13 millioner hvorfor har hun ikke kjøpt evt bygd drømmehuset til 6-7 millioner i området hun bor i for lengst? N

sannsynligvis har hun ikke råd til dette huset legger det ut bare som å late som hun har. 

Endret av margrit
Skrivefeil
Skrevet
3 minutter siden, Skogspike skrev:

Skal hun kjøpe hus sammen med kjæresten allerede?

Jepp:-):-):-):-) går fort i svingene i det huset å hun mor får ikke akkurat noe kortere vei og kjøre når hun skal i hallen. Hun skrev jo at hun ville flytte for å komme nærmere hallen:-)

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, margrit skrev:

Hus til 13 millioner med 3 soverom er drømmehuset.🤣 Hvis hun har råd til et hus til 13 millioner hvorfor har hun ille kjøpt evt bygd drømmehuset til 6-7 millioner i området hun bor i for lengst? N

sannsynligvis har hun ikke råd til dette huset legger det ut bare som å late som hun har. 

Unnskyld meg? 3 soverom? Er det ikke 4 avkom pluss voksne som skal bo der?

• Liker 10
Gjest margrit
Skrevet
1 minutt siden, steinbukk00 skrev:

Unnskyld meg? 3 soverom? Er det ikke 4 avkom pluss voksne som skal bo der?

Kan vel sikkert bo i spisestua som hun gjør nå da.🤣

Skrevet
5 minutter siden, margrit skrev:

Hus til 13 millioner med 3 soverom er drømmehuset.🤣 Hvis hun har råd til et hus til 13 millioner hvorfor har hun ille kjøpt evt bygd drømmehuset til 6-7 millioner i området hun bor i for lengst? N

Er det dette huset de skal se på (jeg gidder ikke klikke inn på bloggen) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115305049

Hun kommer vel til å gjøre hagen om til en fornøyelsespark med både hoppeslott og svømmebasseng! Jaja, naboene kan glede seg :nordvesta:

• Liker 5
Gjest margrit
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Ostepooopp skrev:

Er det dette huset de skal se på (jeg gidder ikke klikke inn på bloggen) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115305049

Hun kommer vel til å gjøre hagen om til en fornøyelsespark med både hoppeslott og svømmebasseng! Jaja, naboene kan glede seg :nordvesta:

Ja det var dette. Hun kommer da aldri til å flytte dit.🤣

Endret av margrit
Skrevet
24 minutter siden, steinbukk00 skrev:

I dette innlegget hvor hun kun hadde tusenlapper å klare seg med i helgen!! Den skjønner jeg ikke helt. Var på facebooksiden hennes og ifølge den var det en tirsdag hun og Sofie (om hun heter det) var i Drammen hos denne synske mannen og de var og spiste. Hvordan i all verden går det an og ikke få sjekket hvor 130 000 kr har blitt av mellom onsdag og mandag?

Høres merkelig ut hele historien hennes. Høres også merkelig ut at dette skjedde på en tirsdag, men at hun kun i 3-4 dager måtte klare seg på de tusenlappene hun hadde på konto. Likevel så var var det ikke før på mandag hun hadde pengene på konto igjen (er hun litt usikker på om det var 3 eller 4 dager de måtte klare seg på disse tusenlappene?). Enten så kan ikke AB telle dager, for etter mine beregninger er det 6 dager mellom tirsdag og mandag, eller så er det noe annet som skurrer med historien hennes. Og om hun ringte banken på onsdags morgen (regner med at de fleste ville ringt tidligst mulig for å finne ut hva som har skjedd og fikse opp i det. Og så hysterisk og nevrotisk AB var i disse dagene før pengene var på konto, går jeg ut i fra at hun var på tråden med en gang banken åpnet om morgenen!), høres det ut som hun har en ekstremt treg bank om de nye overføringene ikke skjedde før mandagen. Ikke bare stenger de for all kommunikasjon kl. 16.00, men de bruker også 5 dager på å overføre penger fra en konto til en annen. Jeg anbefaler AB i så fall å bytte bank. 

Uansett, flaks for henne slipper hun å håndtere alle disse pengene og kontoene sine lengre, for det er jo tross alt ganske vanskelig når man har så mye penger og kontoer som henne, for nå har hun gitt kontrollen til regnskapsføreren sin. Heldigvis har han 100% kontroll, så AB slipper å gjøre sånne skamfulle tabber, som hun selv mente dette var, igjen. For det hun har gjort er jo tross alt så flaut at det kun er Sofie som får vite hva som egentlig skjedde når 130 000 var borte fra kontoen.

• Liker 15
Skrevet

Jeg tror at mye av det AB skriver om er konstruert for å få mest mulige treff og lesere. Å lese bloggen og de andre SoMe-kanalene hennes, er jo som en kioskroman. 

Hun sa engang at når hun hadde ligget på topp 5 på blogglisten en stund, så skulle hun avsløre hvordan hun går frem for å få lesere. Jeg tror mye av det hun skriver om er en konstruksjon - litt hverdagsprat, litt dagdrømmer, litt ønsketenkning og litt nøye uttenkt dramaturgi - laget for å pirre folks nysgjerrighet. Iblandet bilder av seg selv, ungene sponsprodukter og kjæresten.

• Liker 36
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...