Lapper Skrevet 17. februar 2018 #6821 Skrevet 17. februar 2018 (endret) 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Hun gjør ingenting uten å få betalt for det, på den ene eller andre måten. Er det noen bloggere som gjør noe uten å få betalt? De spiller godhjerta på andres vanskelighet å tjener masse penger,klikk og fanskaren roser de opp i skyene. Men jeg håper virkelig dette er noe som disse 3 familiene kan leve godt med i lang tid.. Å håper det er noe som AB ikke tjener 5 øre. Selv om jeg ikke har noe tro på det Endret 17. februar 2018 av Lapper 3
Luca_ Skrevet 17. februar 2018 #6822 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, Lapper skrev: Er det noen bloggere som gjør noe uten å få betalt? De spiller godhjerta på andres vanskelighet å tjener masse penger,klikk og fanskaren roser de opp i skyene. Men jeg håper virkelig dette er noe som disse 3 familiene kan leve godt med i lang tid.. Å håper det er noe som AB ikke tjener 5 øre. Selv om jeg ikke har noe tro på det Da skjønner du ikke hvordan blogging fungerer hvis du håper på det. Selvsagt tjener hun uansett på dette, dette kan hun jo lage blogginnlegg på i lange tider fremover som gir kr i kassa. Tipper det hun gir er noe som kan hjelpe de økonomisk, feks handle for x antall kroner pr mnd på Kiwi i et år og i tillegg noe spons av klær feks. Så mye som hun har hypet dette må det være noe som kan avhjelpe noen økonomisk. AB selv har jo avtale med de samme sponsorene, så den alenemora der med nesten 1 mill i inntekt får jo også de samme godene. Hun gjør absolutt ingen ting uten baktanke, så det tror jeg du skal slutte å håpe på😀 23
kvinneguide Skrevet 17. februar 2018 #6823 Skrevet 17. februar 2018 14 minutter siden, Luca_ skrev: Selvsagt tjener hun uansett på dette Hun tjener allerede på det. Etter den tabben med outingen av skattesøkerne var det på tide å rette opp fasaden igjen, hva er bedre enn å dokumentere egen godhet. Bare vent, klikk dere inn her hele tiden så jeg får penger så skal jeg vise dere hvor god jeg er. 12
Lopploella Skrevet 17. februar 2018 #6824 Skrevet 17. februar 2018 Kanskje de får gratis mat i en uke (1000 kroner)? 10
Lapper Skrevet 17. februar 2018 #6825 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, Luca_ skrev: Da skjønner du ikke hvordan blogging fungerer hvis du håper på det. Selvsagt tjener hun uansett på dette, dette kan hun jo lage blogginnlegg på i lange tider fremover som gir kr i kassa. Tipper det hun gir er noe som kan hjelpe de økonomisk, feks handle for x antall kroner pr mnd på Kiwi i et år og i tillegg noe spons av klær feks. Så mye som hun har hypet dette må det være noe som kan avhjelpe noen økonomisk. AB selv har jo avtale med de samme sponsorene, så den alenemora der med nesten 1 mill i inntekt får jo også de samme godene. Hun gjør absolutt ingen ting uten baktanke, så det tror jeg du skal slutte å håpe på😀 Å jo da.. Jeg skjønner😀 men man kan jo ha ett lite håp.. Men nå håper jeg ikke kiwi går inn med ett samarbeid å sponse AB. Jeg håper så klart disse 3 familiene får en slik hjelp men det må ikke være noe hun tjener flere tusen på 2
Lopploella Skrevet 17. februar 2018 #6826 Skrevet 17. februar 2018 Jeg håper virkelig ikke sponsorene hennes er noen jeg pleier å handle hos og helst vil fortsette å handle hos. Er rystet over hvor lite kritiske tildels store bedrifter er til disse bloggerne som de velger å la fronte produktene deres. 19
Døgnvill Skrevet 17. februar 2018 #6827 Skrevet 17. februar 2018 54 minutter siden, Lopploella said: Jeg håper virkelig ikke sponsorene hennes er noen jeg pleier å handle hos og helst vil fortsette å handle hos. Er rystet over hvor lite kritiske tildels store bedrifter er til disse bloggerne som de velger å la fronte produktene deres. Helt enig. Er KUN penger som gjelder. Synd og skam. 7
Flisespikker Skrevet 17. februar 2018 #6828 Skrevet 17. februar 2018 (endret) Tror mange av følgerne hennes er litt sånn... Korte. En kjapp titt på profilene til de som kommenterer innleggene hennes på Facebook gir ihvertfall et slikt inntrykk. Endret 17. februar 2018 av Flisespikker 33
Purple Basil Skrevet 17. februar 2018 #6829 Skrevet 17. februar 2018 (endret) Den dama må virkelig begynne å bruke huet sitt til noe annet enn å ha hår på. Hodet ditt er ikke der kun for pynt, Anne Brith. Endret 17. februar 2018 av Purple Basil Legger til: Kan virkelig ikke tro at hun har outet mennesker på den måten som hun har gjort, det er sykelig oppførsel. 11
Lapper Skrevet 17. februar 2018 #6830 Skrevet 17. februar 2018 3 timer siden, Lopploella skrev: Jeg håper virkelig ikke sponsorene hennes er noen jeg pleier å handle hos og helst vil fortsette å handle hos. Er rystet over hvor lite kritiske tildels store bedrifter er til disse bloggerne som de velger å la fronte produktene deres. Jeg har kontaktet ett par av hennes sponsorene for å spørre om deres syn.. Det ene firma svarte meg skikkelig ufint å var virkelig sure😈 så de kommer jeg aldri til å legge inn en eneste bestilling hos. Det andre firma har ikke giddet å svare☹ 14
Gjest ricecrispies Skrevet 17. februar 2018 #6831 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, Lapper skrev: Jeg har kontaktet ett par av hennes sponsorene for å spørre om deres syn.. Det ene firma svarte meg skikkelig ufint å var virkelig sure😈 så de kommer jeg aldri til å legge inn en eneste bestilling hos. Det andre firma har ikke giddet å svare☹ Hvem svarte ufint?
Luca_ Skrevet 17. februar 2018 #6832 Skrevet 17. februar 2018 Ja, det er jo hennes ord at det er så voldsom ulykke å være alenemor og hun bruker det ordet på seg selv så det koster etter for å høste sympati. 10
Vinglass Skrevet 17. februar 2018 #6833 Skrevet 17. februar 2018 Ja vær så snill og si hvilket firma det er så vi kan holde oss unna , vil ikke støtte noen som sponser henne i tilegg til å være ufine mot potensielle kunder . Så dårlig foretningssans.. 26
Stjernekikkeren Skrevet 17. februar 2018 #6834 Skrevet 17. februar 2018 21 minutter siden, Lapper skrev: Jeg har kontaktet ett par av hennes sponsorene for å spørre om deres syn.. Det ene firma svarte meg skikkelig ufint å var virkelig sure😈 så de kommer jeg aldri til å legge inn en eneste bestilling hos. Det andre firma har ikke giddet å svare☹ Så trist å se hvor høye bloggere og deres sponsorer blir på seg selv og sin illusjon av makt de har. Begge glemmer at til syvende og sist så er det ikke de som bestemmer hvor suksessfulle de skal være, tilbud og etterspørsel, tilbud og etterspørsel.. En dag vil ikke noen savne bloggere og man vil huske hvilke firmaer som var med og støttet frekkhet, eksponering av barn, løgn og bedrag, overforbruk, og svindel. Alt dette er svært lite sjarmerende egenskaper, og det er på vei over og ut. 17
Gjest Touchy Skrevet 17. februar 2018 #6835 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, Flisespikker skrev: Tror mange av følgerne hennes er litt sånn... Korte. En kjapp titt på profilene til de som kommenterer innleggene hennes på Facebook gir ihvertfall et slikt inntrykk. Jeg har ikke sjekket, men jeg antar at de har Livets skole.
Flisespikker Skrevet 17. februar 2018 #6836 Skrevet 17. februar 2018 (endret) 21 minutter siden, Touchy skrev: Jeg har ikke sjekket, men jeg antar at de har Livets skole. Ja, skakke kimse av LHS-utdannede. En av mine Fb-venner har faktisk til og med gått "Livets Skole the extra hard way". Endret 17. februar 2018 av Flisespikker 27
kvinneguide Skrevet 17. februar 2018 #6837 Skrevet 17. februar 2018 (endret) 37 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Så trist å se hvor høye bloggere og deres sponsorer blir på seg selv og sin illusjon av makt de har. Begge glemmer at til syvende og sist så er det ikke de som bestemmer hvor suksessfulle de skal være, tilbud og etterspørsel, tilbud og etterspørsel.. En dag vil ikke noen savne bloggere og man vil huske hvilke firmaer som var med og støttet frekkhet, eksponering av barn, løgn og bedrag, overforbruk, og svindel. Alt dette er svært lite sjarmerende egenskaper, og det er på vei over og ut. Det er lov å håpe, men jeg synes alt tyder på at samfunnet dreier bort fra etikk, alt handler om profitt koste hva det vil. Og du ser hvor mange følgere bloggerne har og hvor ukritisk disse kjøper alt. De vil drømme seg bort i rosa idyll og de åpner ikke øynene selv om andre forsøker å vekke dem. Endret 17. februar 2018 av kvinneguide skrivefeil 8
mikrobe Skrevet 17. februar 2018 #6838 Skrevet 17. februar 2018 7 minutter siden, Flisespikker skrev: Ja, skakke kimse av LHS-utdannede. En av mine Fb-venner har faktisk til og med gått "Livets Skole the extra hard way". Tok den som privatist, sikkert. Det er krevende å motivere seg selv gjennom et helt studieforløp. 20
Flisespikker Skrevet 17. februar 2018 #6839 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, mikrobe skrev: Tok den som privatist, sikkert. Det er krevende å motivere seg selv gjennom et helt studieforløp. Mulig det Hun kom iallefall karrieremessig godt ut av det, er nå hjemmeværende alenemamma ihvertfall. 12
mikrobe Skrevet 17. februar 2018 #6840 Skrevet 17. februar 2018 3 minutter siden, Flisespikker skrev: Mulig det Hun kom iallefall karrieremessig godt ut av det, er nå hjemmeværende alenemamma ihvertfall. Er det ikke fantastisk hvordan alt ordner seg? Kanskje hun blir valgt ut som en av de tre heldige alenemødrene på ABs blogg. 9
Fremhevede innlegg