Lapper Skrevet 6. januar 2018 #5141 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Trude.lutt skrev: Hvor har hun det? Orker ikke å gå inn på bloggen..... Hun var på latter i går. Å hun skjønte ikke hva en leser snakket om når hun ble spurt om hvorfor hun valgte og støtte Ørjan.. 4
Gjest Max Potente Skrevet 7. januar 2018 #5142 Skrevet 7. januar 2018 Er det noe nytt om stalkeren Anne Brith skrev om? Hun skrev vel at hun skulle anmelde dette etter all mulig slags virksomhet. Noe nytt der?
Perle Skrevet 7. januar 2018 #5143 Skrevet 7. januar 2018 31 minutter siden, Max Potente skrev: Er det noe nytt om stalkeren Anne Brith skrev om? Hun skrev vel at hun skulle anmelde dette etter all mulig slags virksomhet. Noe nytt der? Ser ikke slik ut. Sikkert kjipt, for der røk jo et tema å skrive om.. 5
Vinglass Skrevet 7. januar 2018 #5144 Skrevet 7. januar 2018 (endret) 3 timer siden, Perle skrev: Ja, arme menneske.. hun skriver også: ”En eventuell kjæreste må i fremtiden tørre å gå på rød løper sammen med meg. Om han vil gå inn bakveien så er det ikke en bra match for meg.” Hahaha hvilken «bakvei» mener hun han vil inn ;)? Endret 7. januar 2018 av Vinglass 21
Papirfly Skrevet 7. januar 2018 #5145 Skrevet 7. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Lapper Skrevet 7. januar 2018 #5146 Skrevet 7. januar 2018 13 timer siden, Max Potente skrev: Er det noe nytt om stalkeren Anne Brith skrev om? Hun skrev vel at hun skulle anmelde dette etter all mulig slags virksomhet. Noe nytt der? Hun kom nok ingen vei med anmeldelsen😉 eller hun har ikke anmeldt men kun truet med det 3
Veslefrikk Skrevet 7. januar 2018 #5147 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Lapper skrev: Hun kom nok ingen vei med anmeldelsen😉 eller hun har ikke anmeldt men kun truet med det Eller kanskje det faktisk ikke finnes noen stalker.... 19
gjestgitt Skrevet 7. januar 2018 #5148 Skrevet 7. januar 2018 27 minutter siden, Veslefrikk skrev: Eller kanskje det faktisk ikke finnes noen stalker.... Sorry men hvem vil stalke AB? Hun er en 40 år + gjennomsnittlig kvinne og ikke Cindy Crawford. Hva hun liker å tro er noe annet.. 25
Oppland Skrevet 7. januar 2018 #5149 Skrevet 7. januar 2018 (endret) På 5.1.2018 den 12.00, orfeus skrev: Hun vil bare fortelle oss at ungene hennes er flinke og jobber med lekser, er kloke, atletiske og lydige, men egentlig er det betenkelig at noen henger ut egne barn slik hun gjør. Hun er ikke alene om å drive med digitalt barnearbeid, men det er ingen unnskyldning. Hvis hun er så smart som hun påstår (hun skrøt selv i et innlegg at hun, på videregående, var klokere og visste mer enn sin egen lærer), ville hun skjermet barna fra media og heller jobbet bloggen fram til en ren bakeblogg. Litt mer arbeidskrevende enn å bare henge ut familiens hverdag, men mer etisk og bra for det fremtidige forholdet til neste generasjon. Fantastisk at hun er så klok, ikke noe er bedre enn det, men med all den kunnskapen hun påstår å ha er det noe som skurrer. Klok, men ikke klok nok til å skjerme barna sine fra bloggen. Kunnskapsrik, men ikke mer enn at hun ukritisk legger ut interne, private ting om seg og sine. Hmm..... Endret 7. januar 2018 av Oppland 13
Lapper Skrevet 7. januar 2018 #5150 Skrevet 7. januar 2018 20 minutter siden, Oppland skrev: Fantastisk at hun er så klok, ikke noe er bedre enn det, men med all den kunnskapen hun påstår å ha er det noe som skurrer. Klok, men ikke klok nok til å skjerme barna sine fra bloggen. Kunnskapsrik, men ikke mer enn at hun ukritisk legger ut interne, private ting om seg og sine. Hmm..... I følge henne tar ingen mindreårige noe skade av og bli eksponert i sosiale medier. Hun fatter ikke hva som er galt med dette😐 14
Gjest TomineB Skrevet 7. januar 2018 #5151 Skrevet 7. januar 2018 19 timer siden, Lapper skrev: Hun var på latter i går. Å hun skjønte ikke hva en leser snakket om når hun ble spurt om hvorfor hun valgte og støtte Ørjan.. Hun støtter de som folk ikke liker for da snakkes det om henne også
Gjest Forumassistent Skrevet 8. januar 2018 #5152 Skrevet 8. januar 2018 Tråden er ryddet for omtale av barn. Hanne Mari, forumansvarlig
Oktnxbye Skrevet 8. januar 2018 #5153 Skrevet 8. januar 2018 Nå er mor sjøl på matbudsjettkjøret igjen! Tilbake til 1000,- uka 🙄 Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan hun, med 3 ungdommer (og en minimakron nå og da) som alle trener hardt, mange timer flere ganger i uka, får det til å gå rundt - med næringsrik og ikke minst NOK mat, for bare 1000,- i uka.. 19
neiognei Skrevet 8. januar 2018 #5154 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Oktnxbye skrev: Nå er mor sjøl på matbudsjettkjøret igjen! Tilbake til 1000,- uka 🙄 Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan hun, med 3 ungdommer (og en minimakron nå og da) som alle trener hardt, mange timer flere ganger i uka, får det til å gå rundt - med næringsrik og ikke minst NOK mat, for bare 1000,- i uka.. Vi vet jo alle at dette er 100% tøys og tull. Enten så juger hun eller så sulter hun barna sine. Skjønner ikke at hun vil fremstille seg selv så rævva. Men folk biter vel på da. Halleluja liksom. 33
¤flicka¤ Skrevet 8. januar 2018 #5155 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Oktnxbye skrev: Nå er mor sjøl på matbudsjettkjøret igjen! Tilbake til 1000,- uka 🙄 Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan hun, med 3 ungdommer (og en minimakron nå og da) som alle trener hardt, mange timer flere ganger i uka, får det til å gå rundt - med næringsrik og ikke minst NOK mat, for bare 1000,- i uka.. Hun gjør jo selvfølgelig ikke det, hun lyver bare. Hun bruker det hun trenger for at barna skal få nok mat, vil jeg tro, og det er mer enn 1000 kroner. 18
Gjest Sorbus Skrevet 8. januar 2018 #5156 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Oktnxbye skrev: Nå er mor sjøl på matbudsjettkjøret igjen! Tilbake til 1000,- uka 🙄 Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan hun, med 3 ungdommer (og en minimakron nå og da) som alle trener hardt, mange timer flere ganger i uka, får det til å gå rundt - med næringsrik og ikke minst NOK mat, for bare 1000,- i uka.. Det går helt fint å handle for 1000,- uka! Jeg får også til det. Men jeg sper på med alt jeg har glemt og alt jeg ikke har nok av nesten daglig AB gjør også det! Hun er stadig innom butikken med litt småtteri i vogna, men hun holder det skjult for alle følgerne som ikke er fra Sørumsand og ser henne der...
Veslefrikk Skrevet 8. januar 2018 #5157 Skrevet 8. januar 2018 2 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Hun gjør jo selvfølgelig ikke det, hun lyver bare. Hun bruker det hun trenger for at barna skal få nok mat, vil jeg tro, og det er mer enn 1000 kroner. Tror det er første gang jeg virkelig håper noen lyver, for kr 1000,- pr uke i mat på så mange og aktive er uforsvarlig. 17
Den røde fare Skrevet 8. januar 2018 #5158 Skrevet 8. januar 2018 18 timer siden, Oppland skrev: Fantastisk at hun er så klok, ikke noe er bedre enn det, men med all den kunnskapen hun påstår å ha er det noe som skurrer. Klok, men ikke klok nok til å skjerme barna sine fra bloggen. Kunnskapsrik, men ikke mer enn at hun ukritisk legger ut interne, private ting om seg og sine. Hmm..... Så er det jo slik da, at selv om man har høy iq, eller klok om du vil, så har man ikke nødvendigvis de «rette» sosiale antennene for eksempel. Man kan mangle mye som er viktigere å ha, som grenser for hva som er greit å dele osv. 6
Lapper Skrevet 8. januar 2018 #5159 Skrevet 8. januar 2018 De spiser havregrøt på morgenen å det synes jeg er bra å eventuelt brød/smoothie når de er hjemme fra skolen. Men de er 3 noen ganger 4 barn som skal ha matpakker. Her går det sikkert 3 skiver pr person og pålegg. Middag har hun skrevet men disse makronene må da være sulten etter 2-3 timer trening pr dag? Min spiser jo nesten en porsjon middag etter trening også om hun finner det for godt. Hun er skrubbsulten. Og de er 3 stk som trener masse. Jeg ønsker og se hva de spiser en hel dag. Jeg klarer ikke få det til å bli 1000 kr pr uke 11
Gjest Sorbus Skrevet 8. januar 2018 #5160 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har litt lyst til å spørre henne om budsjettet neste gang jeg ser henne i butikken, men jeg er livredd temperamentet hennes.
Fremhevede innlegg