LilleSnupp Skrevet 2. juli 2017 #3961 Skrevet 2. juli 2017 Var det noen som var i tvil om at turen til Tromsø var pga et mannfolk? 6
~Mocca~ Skrevet 2. juli 2017 #3962 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Var det noen som var i tvil om at turen til Tromsø var pga et mannfolk? Sikkert en Tinderella sveipet forbi kvelden før.. 👰🏼 5
neiognei Skrevet 2. juli 2017 #3963 Skrevet 2. juli 2017 2 timer siden, ~Mocca~ skrev: Altså, hva er poenget med å poengtere fysikken til ene makronen på snap? Synes absolutt ikke noe om at hun "kommenterer" kroppen til en jente i den alderen, men det er vel kanskje ikke mer å forvente derfra. Hva skriver hun? 3
Diamant Skrevet 3. juli 2017 #3964 Skrevet 3. juli 2017 Er det innafor å gå med hullete jeans når man har passert 40? Ser AB bruker det, men kan ikke si jeg ser så mange andre i den alderen som bruker det? 3
Gjest Topptur Skrevet 3. juli 2017 #3965 Skrevet 3. juli 2017 7 minutter siden, Diamant skrev: Er det innafor å gå med hullete jeans når man har passert 40? Ser AB bruker det, men kan ikke si jeg ser så mange andre i den alderen som bruker det? Selvsagt er det innafor! Usaklig og smålig kritikk som dette gjer berre tråden useriøs
Diamant Skrevet 3. juli 2017 #3966 Skrevet 3. juli 2017 41 minutter siden, Topptur skrev: Selvsagt er det innafor! Usaklig og smålig kritikk som dette gjer berre tråden useriøs Det var bare et spørsmål... Skjønner ikke hvordan du kan få det til å bli kritikk? 7
Ellevill Skrevet 3. juli 2017 #3967 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, Diamant skrev: Det var bare et spørsmål... Skjønner ikke hvordan du kan få det til å bli kritikk? Det er bare så lite viktig! Jeg er i omtrent samme alder, og går ikke slik kledd. Men har venninner som gjør det og jeg tenker aldri over om det er innafor eller ikke.... Det blir liksom bare sladring, synes jeg. 21
Diamant Skrevet 3. juli 2017 #3968 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, Ellevill skrev: Det er bare så lite viktig! Jeg er i omtrent samme alder, og går ikke slik kledd. Men har venninner som gjør det og jeg tenker aldri over om det er innafor eller ikke.... Det blir liksom bare sladring, synes jeg. Enig i at det er lite viktig, men leser til stadighet at AB ofte oppfører seg som en fjortis, derfor lurte jeg på om dette med hullete jeans var en ungdomsgreie, siden jeg selv ikke kan huske å ha sett godt voksne folk gå i det. Så det var ikke ment som hverken kritikk eller sladring, kun et spørsmål om det blir sett på som innafor. 6
Gjest Ms. Daisy Skrevet 3. juli 2017 #3969 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Diamant skrev: Er det innafor å gå med hullete jeans når man har passert 40? Ser AB bruker det, men kan ikke si jeg ser så mange andre i den alderen som bruker det? 😂😂 😀Huff jeg er 41 og går med hull i buksene.kamskje jeg blør legges inn på eldresenter 😂🙈
Gjest Topptur Skrevet 3. juli 2017 #3970 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Diamant skrev: Enig i at det er lite viktig, men leser til stadighet at AB ofte oppfører seg som en fjortis, derfor lurte jeg på om dette med hullete jeans var en ungdomsgreie, siden jeg selv ikke kan huske å ha sett godt voksne folk gå i det. Så det var ikke ment som hverken kritikk eller sladring, kun et spørsmål om det blir sett på som innafor. Innafor kva då? Man skal jammen kle seg sprøtt om noko ikkje er innafor så lenge kleda skjular det dei skal. Og eg oppfatta spørsmålet som kritikk fordi det ellers ikkje var nokon hensikt med å spør. Korleis folk kler seg er jo ingenting me har noko med.
Safiye Skrevet 4. juli 2017 #3971 Skrevet 4. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod
loffen Skrevet 4. juli 2017 #3972 Skrevet 4. juli 2017 20 timer siden, Diamant skrev: Er det innafor å gå med hullete jeans når man har passert 40? Ser AB bruker det, men kan ikke si jeg ser så mange andre i den alderen som bruker det? Klart det er! Jeg har passert 50, og har hullete jeans. Gud hjelpe meg. Blir det aldersgrense på klær, og jeg må kle meg som en kjerring, og kanskje attpåtil få konehår, så holder jeg meg heller innendørs. 21
Gjest Vilunich Skrevet 4. juli 2017 #3973 Skrevet 4. juli 2017 Syntes AB faktisk er blitt pen jeg KJEMPEforbedring i alle fall!!! Innholdet er noe annet men ja - litt positivt kan hun nå få
arnoyb Skrevet 4. juli 2017 #3974 Skrevet 4. juli 2017 5 minutter siden, Vilunich skrev: Syntes AB faktisk er blitt pen jeg KJEMPEforbedring i alle fall!!! Innholdet er noe annet men ja - litt positivt kan hun nå få Hun ser defentlig bedre ut nå enn for noen år siden. Men sammtidig er hun for min del en plakat på hva jeg ikke vil bli.... Midt i førti åra, singel, fire barn med to forskjellige, litt for ivrig etter å finne "the one", ivrig på filterbruk på bilder, behov for behandlinger på hud/hår/negler/kropp og med et disponeringsbehov av sitt lykkelige liv/perfekte makroner. Alt dette for å overbevise verden om hvor perfekt livet er mens omverden tolker det som litt desperat.... Jeg vet overhode ikke hvor jeg er når jeg blir så gammel, men jeg håper jeg ikke er så desperat etter bekreftelse på alle mulige måter....å kanskje litt hyggeligere enn hva jeg oppfatter at AB ofte er... 22
Gjest Vilunich Skrevet 4. juli 2017 #3975 Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, arnoyb skrev: Hun ser defentlig bedre ut nå enn for noen år siden. Men sammtidig er hun for min del en plakat på hva jeg ikke vil bli.... Midt i førti åra, singel, fire barn med to forskjellige, litt for ivrig etter å finne "the one", ivrig på filterbruk på bilder, behov for behandlinger på hud/hår/negler/kropp og med et disponeringsbehov av sitt lykkelige liv/perfekte makroner. Alt dette for å overbevise verden om hvor perfekt livet er mens omverden tolker det som litt desperat.... Jeg vet overhode ikke hvor jeg er når jeg blir så gammel, men jeg håper jeg ikke er så desperat etter bekreftelse på alle mulige måter....å kanskje litt hyggeligere enn hva jeg oppfatter at AB ofte er... Enig i alt du sier - som sagt... kun utseende jeg syntes er forbedret
Viking-girl Skrevet 4. juli 2017 #3976 Skrevet 4. juli 2017 23 timer siden, Topptur skrev: Selvsagt er det innafor! Usaklig og smålig kritikk som dette gjer berre tråden useriøs Må le!! Vi er 2 venninner som veldig ofte går i hullete jeans. 40+ begge to, bortsett fra at jeg ser 10 år yngre ut. 6
BlomsterMaja Skrevet 5. juli 2017 #3977 Skrevet 5. juli 2017 (endret) Kjenner jeg blir skikkelig irritert for at hun snapper under take-off! Mest sannsynlig så faller ikke flyet ned fordi noen har på mobilen og jeg vet at det går an å ta en snap og så legge den ut senere når man er koblet på nett...men hvorfor ikke holde seg til reglene? "Ingen elektronisk apparater skal være på under take-off og landing". Hun har jo vært flyvertinne selv, og vet vel hvor irriterende det for personalet å gå rundt og påpeke dette for enkelte passasjerer. Kan tenke meg at det ikke er spesielt morsomt for de med flyskrekk å sitte og se på de som sitter og fikler med mobilen. Helt til slutt: Joda Anne Britt(jeg vet jo at du leser her inne) jeg kunne ha gitt deg beskjed direkte, men da hadde du nok bare blokket med fra snap så da tar jeg det her istedet. Endret 5. juli 2017 av BlomsterMaja Redigert med til ned 24
KaraThrace Skrevet 5. juli 2017 #3978 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, BlomsterMaja skrev: Kjenner jeg blir skikkelig irritert for at hun snapper under take-off! Mest sannsynlig så faller ikke flyet ned fordi noen har på mobilen og jeg vet at det går an å ta en snap og så legge den ut senere når man er koblet på nett...men hvorfor ikke holde seg til reglene? "Ingen elektronisk apparater skal være på under take-off og landing". Hun har jo vært flyvertinne selv, og vet vel hvor irriterende det for personalet å gå rundt og påpeke dette for enkelte passasjerer. Kan tenke meg at det ikke er spesielt morsomt for de med flyskrekk å sitte og se på de som sitter og fikler med mobilen. Helt til slutt: Joda Anne Britt(jeg vet jo at du leser her inne) jeg kunne ha gitt deg beskjed direkte, men da hadde du nok bare blokket med fra snap så da tar jeg det her istedet. Jeg er vanligvis ganske så anti-AB, men her er nå flisespikkeri som ikke er sant engang. Her er retningslinjene fra 2014 allerede: "SAS og Norwegian har allerede lettet på restriksjonene, og tillater at du har mobiltelefonen på under hele flyreisen. Forutsetningen er at den står i flymodus, i alle fall ved avgang og landing." http://www.vg.no/forbruker/teknologi/sas-og-norwegian-endrer-mobilbrukreglene/a/23308610/ 8
Gjest pelikanen Skrevet 5. juli 2017 #3979 Skrevet 5. juli 2017 Har på flymodus. Filmer gelé tiden. Tar bilder. Men ved oppstart og landing er jeg litt mere fokusert.
Viking-girl Skrevet 5. juli 2017 #3980 Skrevet 5. juli 2017 6 timer siden, BlomsterMaja skrev: Kjenner jeg blir skikkelig irritert for at hun snapper under take-off! Mest sannsynlig så faller ikke flyet ned fordi noen har på mobilen og jeg vet at det går an å ta en snap og så legge den ut senere når man er koblet på nett...men hvorfor ikke holde seg til reglene? "Ingen elektronisk apparater skal være på under take-off og landing". Hun har jo vært flyvertinne selv, og vet vel hvor irriterende det for personalet å gå rundt og påpeke dette for enkelte passasjerer. Kan tenke meg at det ikke er spesielt morsomt for de med flyskrekk å sitte og se på de som sitter og fikler med mobilen. Helt til slutt: Joda Anne Britt(jeg vet jo at du leser her inne) jeg kunne ha gitt deg beskjed direkte, men da hadde du nok bare blokket med fra snap så da tar jeg det her istedet. Anne Brith bryr seg ikke så mye om regler og sånt så lenge det gagner henne selv! Dere begynner vel å kjenne dama riiiimelig greit etterhvert ? 7
Fremhevede innlegg