Gjest Asti Skrevet 20. april 2017 #3161 Del Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, Trudealutt skrev: Den anorakken som AB reklamerer for på bloggen i dag, er ikke det den samme, bortsett fra fargen, som CBE fikk i "bursdagsgave"! Ser slik ut. Jeg gikk inn på nettsiden, og ser der at de har brukt en annen blogger, shapeupcathrine som modell: https://cintamani-iceland.no/assets/img/1024/1024/bilder_nettbutikk/c446d439e904b042d657bb82dff3b5a2-image.jpeg Og søstra - treningsfrue - dukker også opp som modell sammen med mannen sin: https://www.facebook.com/CintamaniNorge/photos/a.1111658302233812.1073741828.1090888087644167/1303192983080342/?type=3&theater Og søker man på merket og blogg, dukker også Komikerfruen opp med rabattkode: http://www.komikerfrue.no/2017/04/14/theodor-var-skilaerer/ og https://www.facebook.com/CintamaniNorge/photos/a.1111658302233812.1073741828.1090888087644167/1291489310917376/?type=3&theaterJeg lurer på er det korrekt å merke med annonselenke (både Anne Brith og Komikerfruen har gjort det), når de legger ved rabattkode. Er det ikke en ren annonse dette? Jeg sjekket derfor om merkenavnet har blitt nevnt på bloggen til Caroline Berg Eriksen, og det dukker opp i kommentarfeltet: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/15/skitur-slags-vaer/#comment-546948 . Om det var gave gitt for å promotere merket vet vi ikke. Men det er veldig tydelig at dette merket benytter seg av bloggere for å reklamere for sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idiotequex Skrevet 20. april 2017 #3162 Del Skrevet 20. april 2017 Hun burde vel strengt tatt gå for en enkel omplasseringshund hvis hun skal ha en nå. Valp er alt for krevende når man har fire å følge opp fra før av. En voksen, "ferdig oppdratt" hund hadde muligens gått. Med det sagt, fortsatt helt utrolig at hun vurderer det før hus. Cavalieren er også en rase der forsikring er svindyrt, fordi de har så mange sykdommer... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 20. april 2017 #3163 Del Skrevet 20. april 2017 Da jeg skaffet meg valp gikk den fra naaw til helvetes dritbikkje på en uke. Det var MYE mer arbeid enn jeg så for meg, og jeg er i tillegg hjemmeværende uten noe særlig nettverk rundt meg. Mao veeldig mye fritid. Elsker hunden over alt nå, men valpetiden var TUNG og slitsom. Håper hun tenker seg om 1000 ganger ang hund. Hun skrev jo tidligere i et innlegg at minstemakronen måtte bo med faren en stund fordi ting var hektisk! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 20. april 2017 #3164 Del Skrevet 20. april 2017 Nå har jeg ikke lest bloggen på en stund og det har ikke vært et savn. Men på Snap hadde jeg henne fortsatt. Den ble i dag slettet etter et ekstremt pinlig maraton med snap fra toget hvor hun møtte en fyr hun hadde likt på Tinder. Bli voksen da, AB!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 20. april 2017 #3165 Del Skrevet 20. april 2017 4 timer siden, idiotequex skrev: Hun burde vel strengt tatt gå for en enkel omplasseringshund hvis hun skal ha en nå. Valp er alt for krevende når man har fire å følge opp fra før av. En voksen, "ferdig oppdratt" hund hadde muligens gått. Med det sagt, fortsatt helt utrolig at hun vurderer det før hus. Cavalieren er også en rase der forsikring er svindyrt, fordi de har så mange sykdommer... Omplasseringshunder omplasseres ofte av en grunn. I veldig mange tilfeller fordi de har problemer av varierende grad. Jeg er absolutt for adopt not shop, men det er ikke gitt at en eldre hund med adferdsproblemer er enklere enn valp. Uansett, man skal vite hva man gjør, man bør gå kurs eller lese seg nøye opp, og man må ha tid og midler. AB ser ut til å reise mye, både innlands og utlands, både med og uten barn, dette vil for eksempel bli vanskeligere med hund i hus. dacini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 20. april 2017 #3166 Del Skrevet 20. april 2017 38 minutter siden, tov skrev: Nå har jeg ikke lest bloggen på en stund og det har ikke vært et savn. Men på Snap hadde jeg henne fortsatt. Den ble i dag slettet etter et ekstremt pinlig maraton med snap fra toget hvor hun møtte en fyr hun hadde likt på Tinder. Bli voksen da, AB!!! Reagerte jeg også på , utrolig fjortis oppførsel. Pinlig 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 20. april 2017 #3167 Del Skrevet 20. april 2017 I stedet for hund kunne hun kostet på seg en ny jakke, denne beige dektektivfrakken hennes, som går i ett med hudfargen henne er rett og slett grusom. Samt at den går igjen når hun tydelig skal "pynte seg". Ja jeg vet at dette er usaklig kritikk, men 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 20. april 2017 #3168 Del Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Hummel34 skrev: I stedet for hund kunne hun kostet på seg en ny jakke, denne beige dektektivfrakken hennes, som går i ett med hudfargen henne er rett og slett grusom. Samt at den går igjen når hun tydelig skal "pynte seg". Ja jeg vet at dette er usaklig kritikk, men 🙈🙈🙈 Du vet det er usaklig kritikk, men synes det er greit, læll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 20. april 2017 #3169 Del Skrevet 20. april 2017 Må kjøpe shih-tzu da. Slappere hund får man ikke. Lite bjeffing også, men en del pelsstell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 21. april 2017 #3170 Del Skrevet 21. april 2017 9 timer siden, Trudealutt skrev: Du vet det er usaklig kritikk, men synes det er greit, læll? Uten usaklig kritikk ville vel antall innlegg på Rampelys-forumet blitt redusert til godt under halvparten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 22. april 2017 Populært innlegg #3171 Del Skrevet 22. april 2017 Dagens baketips fra AB: Når eeee står og bake, så e deigen min altfor våt, hva ska e gjør......hjælp.......de e bærre en ting å gjør, meir MEL. Mektig imponert, tror de færreste hadde kommet på et så genialt baketips. Kanskje en grunn til at bloggen tok en ny vending 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 22. april 2017 #3172 Del Skrevet 22. april 2017 3 minutter siden, Chrisssi skrev: Dagens baketips fra AB: Når eeee står og bake, så e deigen min altfor våt, hva ska e gjør......hjælp.......de e bærre en ting å gjør, meir MEL. Mektig imponert, tror de færreste hadde kommet på et så genialt baketips. Kanskje en grunn til at bloggen tok en ny vending Nå var det noen som hadde spurt om dette da.....men ja, merkelig å svare følgere/lesere på den måten 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. april 2017 #3173 Del Skrevet 22. april 2017 Og like merkelig er der å snakke på snap med kaninfilter, det er helt umulig å skjønne hva hun sier! Virker bare ekstremt barnslig og useriøs! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 22. april 2017 #3174 Del Skrevet 22. april 2017 4 timer siden, loffen skrev: Og like merkelig er der å snakke på snap med kaninfilter, det er helt umulig å skjønne hva hun sier! Virker bare ekstremt barnslig og useriøs! Jeg lurer på om det er for at hun selv synes hun er så stygg? Hvorfor ellers liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 22. april 2017 #3175 Del Skrevet 22. april 2017 5 minutter siden, Sugemerke skrev: Jeg lurer på om det er for at hun selv synes hun er så stygg? Hvorfor ellers liksom? Hun er jo ikke stygg. Hun er som en helt vanlig jente tilsvarende alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 22. april 2017 #3176 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) På en snap sitter hun å stirrer inn i kameraet (med filter) og sukker over at tiden "liksom" aldri strekker til. Og at hun aldri rekker å gjøre "alt". Hva var det hun sa her om dagen om prioriteringer? Selvsagt er det vanskelig å rekke alt når alt skal dokumenteres på snap med forskjellige filter. Og filter på filteret. Endret 22. april 2017 av Galaxy X Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 22. april 2017 #3177 Del Skrevet 22. april 2017 7 minutter siden, Trudealutt skrev: Hun er jo ikke stygg. Hun er som en helt vanlig jente tilsvarende alder. Men selvtillit er jo snodig sånn, den bryr seg jo ikke om hvordan man faktisk ser ut. Noe må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. april 2017 #3178 Del Skrevet 22. april 2017 44 minutter siden, Galaxy X skrev: På en snap sitter hun å stirrer inn i kameraet (med filter) og sukker over at tiden "liksom" aldri strekker til. Og at hun aldri rekker å gjøre "alt". Hva var det hun sa her om dagen om prioriteringer? Selvsagt er det vanskelig å rekke alt når alt skal dokumenteres på snap med forskjellige filter. Og filter på filteret. Men hund skal hun ha.:D 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 22. april 2017 #3179 Del Skrevet 22. april 2017 47 minutter siden, Galaxy X skrev: På en snap sitter hun å stirrer inn i kameraet (med filter) og sukker over at tiden "liksom" aldri strekker til. Og at hun aldri rekker å gjøre "alt". Hva var det hun sa her om dagen om prioriteringer? Selvsagt er det vanskelig å rekke alt når alt skal dokumenteres på snap med forskjellige filter. Og filter på filteret. 3 minutter siden, neiognei skrev: Men hund skal hun ha.:D Absolutt alt hun foretar seg eller sier/skriver er jo veldig gjennomtenkt for å provosere, imponere og skaffe klikk og kommentarer. Det må være utrolig slitsomt å leve på den måten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 22. april 2017 #3180 Del Skrevet 22. april 2017 Det krever jo ikke så mye å ha hund når man er "kjendis". En god veske, et rosa halsbånd og frakk til hunden,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg